Baviera: città minori

Austria-Ungheria, K&K, "vecchie province" e ...
You can also write in English, as a new 'lingua franca'
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Baviera: città minori

Messaggio da babatriestina »

magari aggiungerò altri, se interessano..
ci sono anche ricostruzioni di come dovevano essere questi animali preistorici, come questo
Immagine

altri sono copie, ma sono originali ( e locali) due esemplari di , il legame fra dinosauri ed uccelli!

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Baviera: città minori

Messaggio da babatriestina »

ricostruzione
Immagine

un altro fossile

Immagine
e poi alla fine un acquario con animali simili a quelli preistorici ed una ricostruzione di barriera corallina, dove si poteva fotografare benissimo, pur di non usare il flash. Certo, sono in movimento..
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Baviera: città minori

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Baviera: città minori

Messaggio da babatriestina »

e per finire, proprio mentre stavamo per risalire sul pullman per rientrare a Trieste, è spuntato il sole che per 4 giorni non avevamo visto! sono riuscita solo a fare un po' di foto vicino all'albergo.. se volete ne ho una quantità da fare concorrenza ai post di Sum Culex :-D
Immagine


Immagine


Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Baviera: città minori

Messaggio da babatriestina »

La quercus rubra, foglie marroncine negli esemplari adulti, e rosse in quelli piccoli appena spuntati
Immagine
Immagine
e mi fermerei qua, salvo aggiungere se a qualcuno interessa qualcosa in più... :-D :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4757
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Baviera: città minori

Messaggio da Ciancele »

No me meraviglio se Baba Triestina parla con tanto piazer dela gita che la ga fato in Baviera. Xe loghi che go visto anca mi e i xe veramente bei. Cità minori, minori solo perchè più pice, ma el picio xe più bel. Per veder le case a tralici me permeto de sugerir de andar in internet e far www.google.it e po’ Bamberga. I ga meso ‘ssai case, no ocori ‘ver la version tedesca. Mi, co’ poso, vado a Norimberga e de là a Bamberga. Xe gnanca 30 chilometri. Speciale xe anca Rotheburg ob der Tauber (sul fiume Tauber). La cità antica ga ancora i veci muri, un poco come Citadela vizin de Padova. Ggni giorno riva i camion (torpedoni) carighi de giaponesi e de americani. Una volta son sta anca soto Nadal e i gaveva el mercatino. Chi che ghe piazi le case a tralici dovaria andar però in Alsazia, sula strada del vin. Ingolstadt la conosco come la cità dela Audi e dove che incomincia la coltura del luppolo.
Co’ so rivà la prima volta a Eichstätt me ga impresionà la strada co’ le case cusì bele. Pareva de eser ai tempi dela rivoluzion francese. No’ le pol eser più vece. E po’ la cesa. Son contento che ghe gabi piaso. Eichstätt xe nela Altmühltal, valle del fiume Altmühl. Bei dintorni. Castel. Mi a Eichstätt ghe vado qualche volta, ‘sto ano adiritura do volte, per motivi più prosaici: rosto de oca e de anitra, condì co’la bira scura. Perdoneme.


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Baviera: città minori

Messaggio da nonna ivana »

Complimenti...proprio un reportage a tutto tondo, malgrado la fretta con cui riuscivi a fare la visita! A volte bisogna proprio correre...la stessa cosa succede anche a me, sia in comitiva, tanto, quasi tutti si interessano poco o almeno non hanno la "necessità di documentare" e stanno tranquilli attorno alla guida...ma mi succede anche con amici e il G., che pure mi prende in giro...CHE PAZIENZA!!!!

Metterai le città singole come sotto cartella, così da avere i nomi delle città in evidenza? Eri partita con il Triestino", e mi pareva un pochino "irriverente", almeno per gli "alieni" come noi...o "eventuali visitatori" da tutto il mondo! :wink!

Mi devo riguardare bene tutta la sequenza per ognuna!!!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Baviera: città minori

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: vado a Norimberga e de là a Bamberga. Xe gnanca 30 chilometri. Speciale xe anca Rotheburg ob der Tauber (sul fiume Tauber). L.... Chi che ghe piazi le case a tralici dovaria andar però in Alsazia, sula strada del vin.
Norimberga son stada poco e de furia, i mii diseva che no xe più quela de una volta. Ve meterò le cartoline. Bamberg mai vista e xe nei mii progetti. Rothenburg inveze eco.. son stada do volte, una prima de putela a 10 anni e no me interessava gnente, tuto scuro, tuto gotico, cusina con grasso cativo che no magnavo (e ancora el odor de grasso che se senti spesso in Germania lassa 'ssai a desiderar, e la cusina tedesca dei anni 50 no iera quela de adesso) la sola roba che me gaveva piasso iera stado un Puppenteather, teatro dei burattini ala sera fato pei fioi Capivo un poco de tedesco a livello elementar za quela volta. No go assai migliorado :( ma come che disi la guida Lonely Planet "bad German is a whole lot than no German at all". Po son tornada una decina de anni fa e go visto con altri oci, ma istesso la me par un fià sopravalutada.
Alsazia devo tornar, gavevo un progetto mesi fa ma no i ga fato el viaggio, ma case a graticcio xe anche in Bretagna, Vannes presempio!
alora speteve prima o dopo Rothenburg e un fià de Norimberga se no altro in cartolina..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Baviera: città minori

Messaggio da babatriestina »

nonna ivana ha scritto:
Metterai le città singole come sotto cartella, così da avere i nomi delle città in evidenza? Eri partita con il Triestino", e mi pareva un pochino "irriverente", almeno per gli "alieni" come noi...o "eventuali visitatori" da tutto il mondo! :wink!
infatti, per i post più colloquiali uso il triestino, ma mi hanno convinta alcuni gestori di pagine facebook su Trieste dicendo che scrivendo "in lingua" si parla ad un uditorio più vasto.
Mi sembrava eccessivo spezzettare il tutto in tanti post per paesini che si riassumevano in 5 o 10 foto, farei solo eccezione per la città imperiale di Regensburg. per le altre, il Cerca dovrebbe aiutare. Tutte non stanno nel titolo, che accetta una lunghezza limitata.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Mitteleuropa Treffpunkt”