Un bosco strano

Flora carsica o che comunque se vedi a Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8747
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Un bosco strano

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Provo a scriver in dialeto per rispeto ai altri

In via del Veltro, di fronte ai numeri 81 e 83 ghe xe un boscheto, sai picio a dir el vero...


Immagine

dove tuti i alberi più giovani ga un toco de tubo alla base col suo nome latin e el nome de qualchedun

Immagine

Chi sa perché? Xe el nome de qualche muleto che lo ga piantà o xe i alberi che una lege da ani fa obligava i comuni a piantar co naseva un picio?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41551
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Apprezzemo el sforzo... ma no te son obligado :-D , i te capissi istesso anche in italian :-D

Stessa roba sui alberi che xe nela parte bassa de Villa Giulia, no so se i xe nele foto che go postado qua.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: Un bosco strano

Messaggio da ffdt »

sono piccolo ma crescero ha scritto:[...] Xe el nome de qualche muleto che lo ga piantà o xe i alberi che una lege da ani fa obligava i comuni a piantar co naseva un picio?
no so se xe una lege, ma ani indrio 'l comun ne gaveva mandado a caxa un bel toco de carta indove che i dixeva che i gaveva piantado u albero a nome de la mia seconda fia ... semo andadi a zercarlo e go la foto de la fia a rente de 'l albero, ma l'aventura no la xe andada ben e 'l albero 'l xe morto presto :-(


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8747
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Anche là ghe ne xe qualchedun seco. Forse i podeva piantarli senza meterghe el nome soto, perché penso che se l'albero mori i fioi resta mal


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

sono piccolo ma crescero ha scritto:[...]penso che se l'albero mori i fioi resta mal
e gnanca poco ... co' la me ga domandado de andarghe de novo e no lo gavemo trovado piu` la domanda xe stada "ma papa`, perche` proprio 'l mio?"

prima te se strenzi 'l cuor e dopo te vien mile dubi ... robe tipo "forsi iera meio se no ghe dixevo gnanca che 'l iera", o pur "podevo spetar che la diventi granda prima de dirghe" ... pero` c'o xe rivada la carta a caxa pareva tuto bel e anca 'l no dirghe no iera una bona sielta ... che magari ani dopo la me gavesi domandado de perche` che no ghe go mai dito che iera un albero co' 'l suo nome ...

certo che una volta morto cuel i podeva anca impiantarghene un altro ... fusi stado un segno de atenzion che gaevsi avesto un rixultato poxitivo


Torna a “La flora”