Pettirosso

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8736
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Pettirosso

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi frequento strade molto trafficate, una de queste xe la via Testoni, arteria a 4 corsie per senso di marcia. Se volè saver dove che la sia, vardè su http://www.tuttocitta.it ma tegnì presente che la mappa xe sbagliada perché sul lato camionale la xe serada (su google xe ancora più mal fato). Comunque in via Testoni, ogi go trovà sto pettirosso (Erithacus rubecola) che cantava in una maniera meravigliosa.

Immagine

Ogi per mi iera una giornada un poco storta, però, a scoltarlo che el cantava, per un poco me go dimenticà dei mii problemi.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

mai visto cussì ben. Ma alora, quel altro useleto, più tondo, col petto più rosso e che el color scendi quasi fin la panza, che mi go sempre pensado che sia el pettirosso, xe un'altra bestia? i xe timidissimi e apena che i me vedi i scampa, altro che tirar fora la machina fotografica!


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

Belissima inquadratura, Piccolo! Te son proprio bravo a "congelar" le imagini de robete cussì picie e sfugenti. E deliziose!

A ogni modo mi credo che sia proprio un pettirosso: probabilmente ogni esemplar ga la macia rossa diversa anche più o meno grande, Babats.


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Qua de mi gavemo tantissimi petirossi. Uno lo go avudo in un albero in giardin per almeno due mesi :-D :-D
Quando el vedeva el mio gato el cominciava a zigar per ore intiere ghe dava quasi fastidio. Se vedi che el gaveva un nido...

Adesso zercheró de ciapar qualche foto anca mi. La digital che gavevo de anorum la xe morta. Meno mal, che la iera grande come un matón. Cussi go apena comprado in ebay una Canon IXUS 500 per una sc'inca e un boton 8)
La me xe arivada oggi.
Allegati
7e03_1.JPG
7e03_1.JPG (9.63 KiB) Visto 2879 volte


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

Complimenti per l'acquisto, Macondo! Devo cominciar a bazicar per ebay anca mi
Speto le foto, e no solo del petirosso :-D


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8736
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto:Ma alora, quel altro useleto, più tondo, col petto più rosso e che el color scendi quasi fin la panza, che mi go sempre pensado che sia el pettirosso, xe un'altra bestia?
Qua se lo vedi meio, senza possibile deformazioni prospettiche dovude alla presa dal basso della prima foto.

I mas'ci ga la macia rosa più grande dele femine. La foto la go fata ogi nel steso posto.

Immagine


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Anche noi in giardin gavemo o gavevimo el pettirosso. El stava sula betulla e el cantava alegramente davanti ala mia finestra. Desso xe tanto che no lo vedo, go paura che le cornacchie lo gabi fato scampar. :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8736
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Visto che le foto del pettirosso sono sparite, grazie a allyoucanupload.webshots.com, invece che chiedere agli amministratori di rimetterle, metto quelle che ho fatto oggi, a Trieste, vicino a casa mia. perché sì, devo riconoscere che il pettirosso è molto fotogenico.

Immagine

Immagine

Immagine

Se poi Zigolo vuole, mi può spiegare cosa sono quelle macchioline chiare attorno agli occhi. Penso a sciocchezze se mi sembrano segni di una muta (la foto è di oggi 21 gennaio)? E ancora, è una mia impressione che il pettirosso abbia gli occhi meno laterali, e più spostatoi verso il davanti (non so se mi spiego bene, ma non so trovare le parole) e che questo fatto gli dia quell'aspetto particolarmente accattivante (che ho definito fotogenico prima)?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sarà fotogenico, ma non ama molto mettersi in posa, perchè nel mio terrazzo a volte basta che mi avvicino alla finestra e scappa!
sembrerebbe che abbia più paura degli umani che dei gatti ( e forse non ha nemmeno torto..)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8736
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Pettirosso

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Questa foto l'ha fatta a MIramare mia moglie alla quale ho chiesto il permesso di pubblicarla, perché è una delle più belle che la nostra macchina fotografica abbia fatto.

Immagine

Se volete contargli le piume posso passarvene una molto più grande, perché questa, per ragioni note, è decisamente rimpicciolita.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Pettirosso

Messaggio da VetRitter »

che bela baleta de piume..
complimenti per la foto


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pettirosso

Messaggio da babatriestina »

stupendo e complimenti alla signora!
da me sul terrazzo si vedevano, ma negli ultimi tempi i passeri hanno conquistato la piazza :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Pettirosso

Messaggio da Nona Picia »

Bellissima foto! Io non ho mai fatto in tempo a fotografarlo, quando si presentava sulla nostra betulla!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Pettirosso

Messaggio da sum culex »

Cara Signora 'Sono Piccolo...'
No go parole: qualunque roba che diria saria poco! :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213:
ciao
sum culex
P.S.: Purtropo mi no son bon de far robe compagne :( :( :(


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Pettirosso

Messaggio da mandi_ »

Cara signora "sono Piccolo", complimenti anche da me. Si vede che questo pettirosso si fidava proprio di Lei! Xe molto cocolo!
Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Pettirosso

Messaggio da Zigolo »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Se volete contargli le piume
Se el gaveva un anel se rivava a legerlo, tanta xe la definizion!


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

El pettirosso

Messaggio da Nona Picia »

Immagine
Finalmente son riuscida a fotografar un pettirosso! Sulla Napoleonica! :-D Però el me ga fato bazilar, prima de lassarse fotografar! :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El pettirosso

Messaggio da babatriestina »

Mi oggi go incontrado un, che se lassava avvicinar, ma.. gavevo dimenticado a casa la macchina fotografica :evil:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Pettirosso

Messaggio da babatriestina »

questo oggi sul mio terrazzo
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8736
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Pettirosso

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ho una richiesta di informazioni per Zigolo, se me le vorrà dare.

Leggo su un libro di Bruno Dentesani, Uccelli del Friuli Venezia Giulia che "la loro vita media raramente supera la durata di un anno".

Sul testo di Sergio Abram, Fauna delle Alpi - Uccelli leggo che la sua età massima registrata, in libertà, è di oltre 11 anni.

D'accordo, uno parla di vita media ed uno di vita massima, ma è possibile tanta differenza? E' possibile che un pettirosso viva, in media, un anno solo?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “La fauna”