Sondaggin: letterine a chi di dovere

Se gave` de scriver chi che se, cos' che fe, farghe i auguri a cualched'un e robe compagne felo cua dentro
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

i fioi ( o adulti) ga scritto una letterina?

A san Nicolò
2
50%
a Gesùbambin
0
Nessun voto
al Angioletto
0
Nessun voto
a Babbo Natale
0
Nessun voto
a qualche altro portator de regali
0
Nessun voto
a nissun
0
Nessun voto
No go fioi in giro per casa
2
50%
 
Voti totali: 4

Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41548
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Sondaggin: letterine a chi di dovere

Messaggio da babatriestina »

Cole festività passade ( ben, xe ancora la Befana, ma qua no la xe tanto sentida), i vostri fioi pici ( o anche i adulti, no se pol mai escluder) ga scritto lettere a san Nicolò, Gesùbambin, Angioletto, Babbo Natale o chi de dover per far el elenco dei regali desiderai e magari prometter de meritarseli o la tradizion xe andada persa?

Mi de picia i me fazeva scriver sempre... e nele cartolerie se trovava la carta intestada per le lettere e le risposte.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

A casa mia scrivevimo sia per S. Nicolò, che però portava solo roba de magnar, sia a Gesù Bambin, perchè Nadal xe la festa per la nascita de Gesù e no de babbo Natale. De quando Babbo Natale se ga aproprià del Nadal, la ricorenza ga perso per mi gran parte dela sua poesia.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41548
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:A casa mia scrivevimo sia per S. Nicolò, che però portava solo roba de magnar, sia a Gesù Bambin, .
e le tue nipotine? ga mai scritto?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Sì le ga scrito, ma no so se solo a S.Nicolò o anche a Babbo Natale. Stefania ormai la xe za al corrente de due anni, per cui la esprimi a voce.... Le altre due, la picia ghe credi ancora e la grande no se esprimi , forsi per no deluder la sorela, perchè sta volta go avù l'impression che qualcossa la sospetti.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Alla mia, da quando la ga un'età per intender, ghe go sempre insegnado che Babbo Natale xe una goffa parodia dell'unico e vero San Nicolò, e quindi la ghe scrivi solo a quest'ultimo.
Credo anche che sia una della poche che se ricorda che el 06.01 se dovessi festegiar i Re Magi e non una vecia con la scova :-D


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Saluti, presentazioni feste comandade e gentileze varie”