Mosche e mosconi

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8735
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Mosche e mosconi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Gavè stomigo forte? Perché se no lo gavè, xe meio che serè sto topic e pasè a altro.

Oggi go fotografà un moscon. Son d'acordo, no i me piasi, ma i esisti anche lori e alora ghe go fato due foto, visto che el stava fermo, sul bordo de un scalin de scala Bonghi.

Immagine

Come che lo fotografavo, me son ricordà de un fato che me xe capità de mulo. Go serà tra due vetri (per i foresti a Trieste, per via dela bora e prima che vegnisi le finestre de aluminio o pvc, gavevimo dopie finestre, finestra e contrafinestra) go serà, disevo, un moscon tra le due finestre.Po' go ciolto el flit (insetticida), go verto in sfesa (ho socchiuso) la contrafinestra e go butà un poco de ddt dentro.Dopo un poco el moscon el xe cascà per tera e prima de morir el (anzi doveria dir la) ga comincià a partorir, ma no oveti, vermeti vivi che ga comincià a caminar da per tuto. Probabilmente iera una sarcophaga carnaria, che apunto xe ovovivipara.

Ve dirò che a mi le mosche me dà fastidio, come penso a tuti, e pur veder sto esere che, prima de morir, ga fato de tuto per meter al mondo i fioi, me ga quasi comoso, tanto xe vero che me ricordo ancora de sto episodio dopo più de quarant'anni.

E dopo, naturalmente, me ga tocà copar tuti i vermeti che caminava e se rampigava per i teleri. Ah sì, i vermeti se ciama bigattini i li dopra per pescar e anche nela medicina legale per saver de quanti giorni che xe un cadavere. Qualchedun li dopra anche per tegnir nete le ferite perché i magna solo la carne morta: come vedè tuto pol eser utile a sto mondo.


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Accipicchia! Bravo!

Dimostrato e confermato...l' investigazione non conosce limiti..... :lol: :lol: :lol:


"Todo lo bueno me ha sido dado"

Torna a “La fauna”