Fiera de 'l dolze tipico triestin 2005

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

... paste creme e crafen ...

Immagine


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

... e cuesti, inveze, xe dolzi che no li conoso :-) ...

Immagine


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

... pero` i ultimi li conoso ben ... xe fritole ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D


Immagine


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

E con cuesta xe finido el giro de i dolzi ... che 'l iera sai piu` curto de 'l Mittelciok.

Ve meto un depliant che go trovado su le bancarele ... schizeghe el sorzo per de sora per veder piu` in grando ;-D

Immagine

Immagine


E cusi` el giro de i dolzi tipici per mi el xe finido per bon ... :-) ... adeso, se vole` pode` vignir con mi a caminar ancora un poco per Trieste ... sta vignindo scuro e se vedera` cuel che se vedera` ;-)

Se vole` vignir con mi alora andemo fora de sto tendon e pasemo per la "porta" che da` su vua Dante, cuela stesa de indove che ierimo vignudi dentro prima ... ecove el link: https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic ... c&start=23


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41551
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ma dopo no xe ghe te son tornado a casa e te ghe ga dito a tua moglie Voio che te me fazzi tuto quel che go visto? :-D
però se daremo de far e zercheremo de postar le rizete de la più parte dei dolci che te na ga fato veder! po magari faremo una riunion de verifica pratica dele rizete...


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:Ma dopo no xe ghe te son tornado a casa e te ghe ga dito a tua moglie Voio che te me fazzi tuto quel che go visto?[...]
Varda ... mi son goloxo, ma rivo anche a contignirme ;-D ... magari de solito no i me credi c'o lo digo ;-D pero` se no rivasi a tratignirme podesi diventar sai sai pezo de cuel che son ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D
babatriestina ha scritto:[...]zercheremo de postar le rizete [...] faremo una riunion de verifica pratica dele rizete...
Go sempre dito mi che vol sia la pratica che la gramatica ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

Ciau

Franco


Torna a “Eventi”