Go fato un audio-book de poesie triestine

Autori triestini famosi e no famosi, poesie, anche le vostre...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
El poeta
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 58
Iscritto il: mer 29 mar 2006, 13:45
Località: Trieste - Centro

Messaggio da El poeta »

Ciao a tute e tuti,

volevo darve el link per veder la scheda del mio cd audiobook sula libreria Nero su Bianco,
http://www.nsb.it/Shop/SchedaPro.php?&I ... d=TRIESTEZ

xe dentro un'altra poesia...

ciaooooo
El poeta
Emmanuele


Poeta triestino di 50 anni, un cuor da Trieste, per Trieste nel cuor del Mondo!
Avatar utente
El poeta
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 58
Iscritto il: mer 29 mar 2006, 13:45
Località: Trieste - Centro

Messaggio da El poeta »

Nel forum El nostro dialeto go messo un'altra poesia per chi ghe pol interessar, se inyiyola:

"Drento la vetrina"


ciaooooo
El poeta
Emmanuele


Poeta triestino di 50 anni, un cuor da Trieste, per Trieste nel cuor del Mondo!
Avatar utente
El poeta
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 58
Iscritto il: mer 29 mar 2006, 13:45
Località: Trieste - Centro

Messaggio da El poeta »

Per chi che pol interessarghe,
Ve informo che martedì 18 luglio, ale ore 21,00
nel piazal antistante el supermercato Bosco,
in via Paisiello 5/8,
ghe sarà la rassegna estiva del Festival dela Canzone Triestina,
mi sarò ospite verso le 21.30 con alcune poesie che reciterò dal vivo,
me farìa piazer se qualchidun venissi a sentirle...

ciaooooo
El poeta
Emmanuele


Poeta triestino di 50 anni, un cuor da Trieste, per Trieste nel cuor del Mondo!
Avatar utente
El poeta
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 58
Iscritto il: mer 29 mar 2006, 13:45
Località: Trieste - Centro

Grazie al'organizazion!

Messaggio da El poeta »

Xe doveroso, per mi, ringraziar publicamente per l'ospitalità e oportunità che i me gà dà, martedì 18 luglio in via Paisiello, durante la rassegna estiva del Festival dela Canzon Triestina, el patron Fulvio Marion, e el presidente Andrea Vatta e el vice-presidente Alessandro Altin, della VII Circoscrizion, sempre ativissimi nele manifestazioni socio-culturali e sportive!
Xe stada, devo dir, una belissima esperienza e cussì dopo le sale teatrali gò podù esibirme anche in un belissimo piazzal come quel de via Paisiello, (antistante el supermercato) che par un anfiteatro naturale. Ringrazio anche tuto el publico (numeroso) che gà scoltado con interesse le mie poesie.

Grazie!
Emmanuele


Poeta triestino di 50 anni, un cuor da Trieste, per Trieste nel cuor del Mondo!
Avatar utente
El poeta
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 58
Iscritto il: mer 29 mar 2006, 13:45
Località: Trieste - Centro

Un regalo triestin per Voi! 13 poesie in audio-video GRATIS

Messaggio da El poeta »

Grazie a tutti!!!!!!

Per chi che vol un regalin triestin...
Go messo su i video de Libero 13 audiovideo delle mie poesie!
su questo link le trovè:
http://video.libero.it/app/users/emmausb.html?type=u
e feme saver se le ve piasi, xe 13 dele 30 che xe nel cd e po' se volè andè a far un salto anche sul mio sito
www.emmanuelebonnes.com :-)
Adesso anche nel resto del mondo se poderà aprezzarle in audio e video!
Go messo i stessi video anche su youtube:
http://www.youtube.com/my_playlists?p=29A4ED060C2011F3
e se le pol veder e sentir anche una drio l'altra!
Tempo fa gavevo dito che volevo portar el dialeto triestin nel mondo e xe proprio quel che stago fazendo! Xe gratis e per chi che vol! E se volè che el se diffondi sempre de più.. no resta che far el passaparola col link de Libero o de youtube!
Cussi se poderà veder e sentir che anche el triestin pol girar per tuto come i altri dialeti, roman, napoletan, toscan, veneto ecc. ecc.

Venerdì 23 marzo, son stado ospite a telequatro alle 13.05 e sabato 24, xe andà in replica ale 8 e meza de matina, jero nela trasmission argomentando de Umberto Bosazzi e go parlado un quarto de ora del libro! Xe andà ala granda!!!! Trovè l'intervista su youtube (mio nick: emmausb)

Un abbraccio del cuor a tutti e tute!!!
Ciao!
El poeta
Emmanuele


Poeta triestino di 50 anni, un cuor da Trieste, per Trieste nel cuor del Mondo!
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Bravo! Continua cussì ! :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Ormai su YouTube ghe xe ben 22 video de Emmanuele Bonnes:
http://www.youtube.com/profile_videos?user=emmausb
l'ultimo xe stado agiunto do giorni fa! :-D


Avatar utente
El poeta
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 58
Iscritto il: mer 29 mar 2006, 13:45
Località: Trieste - Centro

E 'desso le canzoni :-)

Messaggio da El poeta »

rofizal ha scritto:Ormai su YouTube ghe xe ben 22 video de Emmanuele Bonnes:
http://www.youtube.com/profile_videos?user=emmausb
l'ultimo xe stado agiunto do giorni fa! :-D
Ciao!!!!
Grazie Nona Picia! E grazie Rofizal!

Noto con piazer che te son superinformado!
Sì go zontado vari video, 'desso anche do poesie in spagnolo e do in italian, che xe quele tradote dal triestin "Xe la vita" e "Picia mia" almeno cussì anche qualche spagnol e italian non triestin se 'scolterà la poesia su Trieste :-)
Inoltre volevo avisarve che da qualche giorno go messo su un altro sito dele canzoni, una in particolar xe 'ssai forte e alegra! se ciama GINGER e xe fata su gioghi de parole e dopi sensi

questo xe el link:
http://www.indiestore.com/emmanuelebonnes

La preview o anteprima, xe completa e GRATUITA (xe solo el download che costa se un vol scarigarsela sul pc ma xe inutile, tanto basta andar sul sito e se la 'scolta quante volte che se vol gratis!!!)
Se ve piasi per favor feme el passaparola col link :-) el giorno 18 luglio alle 21.00 su Telequattro la canzon la andarà in trasmission condota da Umberto Bosazzi, su imagini che i metterà loro, mentre mi stago industriandome per far un video con una quindicina de mule da meter su youtube :-) se qualchidun ga passion (per hobby) de far riprese video che me disi, zerco colaborazion :-)

GRAZIE A TUTE e TUTI come sempre!
Ciao a presto!
El poeta
Emmanuele


Poeta triestino di 50 anni, un cuor da Trieste, per Trieste nel cuor del Mondo!
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Complimenti! Bele tute e tre e se le scolta (e riascolta) volentieri. :-D

In Ginger la voce no xe molto distinta, ma probabilmente dipendi dala qualità del preview che presumo sia inferiore a quela del brano scarigabile. Xe comunque molto simpatica e la più bela :wink: .
Mille Volte ricorda un poco el Battisti stile Il Veliero e dintorni, mentre Cerca e Ricerca me par più sul filone de Bertoli.

No me resta che far i auguri per un successo anche discografico! :-D


Avatar utente
El poeta
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 58
Iscritto il: mer 29 mar 2006, 13:45
Località: Trieste - Centro

Messaggio da El poeta »

rofizal ha scritto:Complimenti! Bele tute e tre e se le scolta (e riascolta) volentieri. :-D

In Ginger la voce no xe molto distinta, ma probabilmente dipendi dala qualità del preview che presumo sia inferiore a quela del brano scarigabile. Xe comunque molto simpatica e la più bela :wink: .
Mille Volte ricorda un poco el Battisti stile Il Veliero e dintorni, mentre Cerca e Ricerca me par più sul filone de Bertoli.

No me resta che far i auguri per un successo anche discografico! :-D
GRAZIE DE CUOR!!!
no podevo sperar in un comento migliore!
In effetti penso de esser d'accordo in tuto, salvo che per l'ascolto dela canzon Ginger, perché mi la sento ben nela version in italian, anche da diversi pc, mentre in quela inglese xe de rimixarla. Perciò no capisso come mai... cmq la version in preview xe la stessa del download, no cambia niente. Mi gò messo cussì perchè che se le possi ascoltar gratis, e se proprio un vol scarigarsela, el spendi 99 centesimi, ma no xe quela la mia intenzion :-) el mio intento xe solo quel de far scoltar a più gente possibile, farme conosser e po' chissà... su libero gomesso un altro video de Mille volte con le foto de picio ecc. ma con un audio migliore e col testo tipo karaoke nei sototitoli :-) la version prima che gò cmq lassado, se senti mal perché no gavevo fato ben el riversamento nel pc dal disco... :-) Te ringrazio ancora tantissimo! e spero che Ginger possi esser scoltada da tanta gente e che la possi piaser :-) xe una celia, come se usa dir... ma chissà? nela vita no se sa mai.. un scrivi robe serie e magari no i se lo fila.. po' scrivi una canzon x rider e magari dopo el vendi anche i libri :-)) speremo.... Ciaooo e grazie ancora!!!!!! Un abbraccio!
El poeta
Emmanuele


Poeta triestino di 50 anni, un cuor da Trieste, per Trieste nel cuor del Mondo!
Avatar utente
El poeta
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 58
Iscritto il: mer 29 mar 2006, 13:45
Località: Trieste - Centro

Video novi su libero! zusto per rider :-)

Messaggio da El poeta »

Ciao a Tutte e Tutti!

per chi che vol farse una ridadina (spero...) go messo su libero dei video dela canzon GINGER, quela sui dopi sensi, el video xè sta girado ai primi de agosto ale piscine del Bowling de Duino, con 13 mule e do muli, oltre al sotoscrito in version inedita e "folle" tipo fradel de Renato Zero :lol:
EL video xe amatoriale e no ga altre pretese che sperar de far divertir cussì come se gavemo divertido noi (ierimo in 22 come troupe, tre video camere, luci, insomma per essere amatoruiale xe vegnù ben... stando al numero de visite che gavemo avudo finora... 115.000 solo el clip finale, mentre i video del backtsage xe 4, dal I al IV e el IV ga avudo quasi 80.000 clickade!!! insomma fra tuti i video (4 backstage, 1 finale e 1 in inglese) xe stade oltre 220.000 VISITE!!!!! per esser el pirmo no podemo lamentarse... e le GINGER'S GIRLS xe 'ssai contente :-) el video finale "GINGER... le ragazze ci provano..." lo trovè a sto indirizzo:
http://video.libero.it/app/play?id=eaa9 ... 84e8c144a0
mentre i altri li trovè vicin de questo, opur in elenco qua:
http://video.libero.it/app/users/emmausb.html

SPERO che ve piasi e che ve fe quatro ridade :-) se po' fe anche el passapariola o passalink ve saremo grati :-) In fin dei conti no xe scopo de lucro, ma solo de divertimento e cmq no xe roba de poco che dei triestini fazzi un video che xe cliccado in tre settimane oltre 200.000 volte, no ve par????
Un abbraccio a tutte e tutti a presto!!!!
Sempre alegri e mai passion
VIVA LA' e po' BON!!!!!!
Viva GINGER!!!!!
El poeta
Emmanuele


Poeta triestino di 50 anni, un cuor da Trieste, per Trieste nel cuor del Mondo!
snif

Messaggio da snif »

Mi pequeña (Cuento de un amor)

no ti staghi rabiare, ma tua pronunzia no è tanto ben

ma no ti fazevi poeta dialetal triestin, ti?

__________________________
Aunque la mona se vista de seda, mona se queda


Avatar utente
El poeta
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 58
Iscritto il: mer 29 mar 2006, 13:45
Località: Trieste - Centro

Per fortuna el mondo xe vario

Messaggio da El poeta »

snif ha scritto:Mi pequeña (Cuento de un amor)

no ti staghi rabiare, ma tua pronunzia no è tanto ben

ma no ti fazevi poeta dialetal triestin, ti?

Tranquillo, perchè dovrei arrabbiarmi? Lo spagnolo non è la mia lingua madre e non l'ho mai studiato a scuola, però nonostante questo delle mie poesie in spagnolo sono state pubblicate in alcune antologie di Madrid (come ad esempio "Flores Nuevas" e "Amarga hiel") dopo essere arrivate alle finali di alcuni concorsi . Sulla pronuncia sono d'accordo, non avendolo studiato ci sono delle inesattezze ma io spero sempre che chi ascolta non si soffermi alla pronuncia ma cerchi di capirne il senso...
E in questo "senso"... non mi pare tu ti sia espresso bensì ti sia soffermato soltanto alle imprecisioni di pronuncia...

Ciao
El poeta
Emmanuele


Poeta triestino di 50 anni, un cuor da Trieste, per Trieste nel cuor del Mondo!
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Scusa, snif, te ne fa un favor, za che ti te sa el spagnol e mi no?
te me tradusi la tua citazion in firma, che se go ben capido parla de scimmie, ma no capisso ben. Grazie! :-D . E magari el autor dela citazion ( o xe opera tua?)
cussì no dovessi vegnir dubbi a nissun. :-D


snif

Re: Per fortuna el mondo xe vario

Messaggio da snif »

El poeta ha scritto: E in questo "senso"... non mi pare tu ti sia espresso
si doveva?

parò mi ti avevo dimandà di tua poesia dialetal
se mia glava ga ancora mic_keni grani di sal, mi ricordo
che ti ti gavevi scrito in duti cantoni di internet che ti volevi portar dialeto di Trieste par el mondo.
è sta sbaglio o era scherzetino?
_________________________________
birbatriestina,
sa che ti spetavo?

è proverbieto di espagna, no è mio
traduzion, zirca dise: anca se simia si veste di seda, sempre simia ela resta

qualche volta lingue fano scherzetini: mona es simia...ma ti ti gavevi zà capito :-D

desso dubi è svolato via, no?

PS- ti sa che anche sior Golfo mi ha dimandà istessa robetina?
sempre con leterina privata
_________________________________
Aunque la mona se vista de seda, mona se queda.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Per fortuna el mondo xe vario

Messaggio da babatriestina »

snif ha scritto:
birbatriestina,
sa che ti spetavo?

è proverbieto di espagna, no è mio
traduzion, zirca dise: anca se simia si veste di seda, sempre simia ela resta

qualche volta lingue fano scherzetini: mona es simia...ma ti ti gavevi zà capito :-D
.
grazie, xe come che imaginavo, ma volevo che fossi ciaro per tuti i lettori. Par che sia ispirado a un detto grego del scrittor Luciano de Samosata.

però, e qua parlo de MODERATOR, se Golfo te scrivi in privato, no va per gnente ben che te ne conti in publico, anche perchè te sa che la privacy xe sacra! saria pecà dover intervegnir definitivamente. :61: :61: :61:


snif

Re: Per fortuna el mondo xe vario

Messaggio da snif »

babatriestina ha scritto: però, e qua parlo de MODERATOR, se Golfo te scrivi in privato, no va per gnente ben che te ne conti in publico, anche perchè te sa che la privacy xe sacra! saria pecà dover intervegnir definitivamente. :61: :61: :61:
ti ga ragion
ma lu' es cussì tanto cocolo, e alora mi scampa di dir

ti giuro che mai più dirò
esso, sarà segreto di me e di sior Golfo
8)

__________________________________
Aunque la mona se vista de seda, mona se queda.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Per fortuna el mondo xe vario

Messaggio da babatriestina »

snif ha scritto: ti giuro che mai più dirò
esso, sarà segreto di me e di sior Golfo[/color] 8)
E alora andeve a tegnir i vostri segreti FORA DE QUA. :dho:


Avatar utente
El poeta
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 58
Iscritto il: mer 29 mar 2006, 13:45
Località: Trieste - Centro

Caro Snif

Messaggio da El poeta »

Caro Snif,
più che di sale (qui non si parla di intelligenza...) sicuramente hai ancora qualche grano di memoria (più attinente ai ricordi che l'intelligenza stessa...) visto che parli di qualcosa che ricordi bene. Certo che la mia intenzione era ed è quella di portare il triestino nel mondo e se ti informassi un po' di più via internet vedresti che è quanto sto facendo (visto che i video delle mie poesie triestine sono su Libero e Youtube e quindi visibili gratuitamente in tutto il mondo...), nonostante porti avanti pure altre cose, visto che grazie a Dio, non scrivo solo in dialetto ma anche in italiano e altre lingue... se tu che sai benissimo lo spagnolo andassi a vedere le antologie già menzionate, vedresti che sono l'unico triestino in quelle antologie, dove si parla di Trieste e delle poesie triestine dell'audiobook... come potrai vedere, solo chi si ferma... è perduto... e per fortuna, sempre grazie a Dio, io sono ancora in movimento... e non ho mai pensato di essere di seta... ma... forse... tu parli per esperienza personale... Ciao
El poeta
Emmanuele


Poeta triestino di 50 anni, un cuor da Trieste, per Trieste nel cuor del Mondo!
snif

Re: Caro Snif

Messaggio da snif »

El poeta ha scritto:Caro Snif,
più che di sale (qui non si parla di intelligenza...) sicuramente hai ancora qualche grano di memoria (più attinente ai ricordi che l'intelligenza stessa...) visto che parli di qualcosa che ricordi bene. Certo che la mia intenzione era ed è quella di portare il triestino nel mondo e se ti informassi un po' di più via internet vedresti che è quanto sto facendo (visto che i video delle mie poesie triestine sono su Libero e Youtube e quindi visibili gratuitamente in tutto il mondo...)
mia glava ga credesto che ti ti andavi a piedi
ho fato eror...
meno male, dei,...cussì no ti consumi zipele

ti si ga rabià, vero?

e ti ofendi anca?
ti ga mala leche?

pecato, parchè a me gingerino piase
con dentro fetineta di limon è calmante per ormoni

ti saluto, fora è sol, e mar mi speta
zente dise che acua con sal fa ben per inteligenzia...
e ti, ti ga ragion: mia è di sal fin, tropo fin per capire granda verità


scrito dopo:- chi ha dito che ti son di seda?


Torna a “Autori e poesie”