Scoperti per caso

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Scoperti per caso

Messaggio da rofizal »

Siti minori, ma con qualche notizia interesante.

Per cominciar meto questo dedicado a Venceslao Milost - scrito da sua nipote - che iera comandante della base militare navale di Pola e ga visudo poi a Trieste in Acquedoto:
http://www.melegnano.net/memorie/memorie023f.htm


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

si, ma ... digo ... te lo ga leto? ... tuto? ... se un el xe apena un poco triste xe meio che no 'l lo legi ... ... ...


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Qua ( http://www.deathcamps.org/belzec/perpetrators.html )i parla de campi de concentramento e de un certo Wirth che, da quel che go capido (go leto qua e là), xe stado poi mandado a Trieste per punizion. E infati i lo ga uciso i partigiani:
Wirth was posted to Trieste (Italy) in September 1943 and commanded the SS-Einsatzkommando R, which was composed of former Aktion Reinhard members. On 26 May 1944 partisans killed Wirth near Trieste.
Forsi ghe xe qualche notizia che a qualchedun ghe pol interesar.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Lo go scoperto adeso per caso. Go provado a vardar se lo gavè za segnalado, ma el nome xe tropo generico e me vien fora tuto! :(

Bon, xe questo:
Trieste.Storia de G.L.
El xe ben fato, con bastanza notizie interesanti, e sopratuto se pol riportar le notizie basta citar la fonte. :-D

Grazie G. L. ! :-D


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41551
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

rofizal ha scritto:Lo go scoperto adeso per caso. Go provado a vardar se lo gavè za segnalado, ma el nome xe tropo generico e me vien fora tuto! :(

Bon, xe questo:
Trieste.Storia de G.L.
El xe ben fato, con bastanza notizie interesanti, e sopratuto se pol riportar le notizie basta citar la fonte. :-D

Grazie G. L. ! :-D
No ricordo se el xe citado nel forum, ma so che lo go za visto, letto evidentemente su segnalazion de qualchedun, e anche scambiado un per de messaggi con l'autor su alcuni punti che me pareva un eror de battidura, e in un caso me par che iera e e in un altro inveze son mi che gavevo stracapido. In genere molto accurado, anche se mi diffido sempre un poco delle "controstorie", "verità nascoste" e possibili dietrologie.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Niente xe mai de cior per "oro colato". :wink:
Però dele notizie pol eser utili e fornir le fonti da controlar. Iuta molto.

Inoltre go visto che el ga molte foto e mappe vecie. Copiarle per niente no me par giusto, anche se el permeti (citando la fonte), ma se se ga de scriver su un argomento e la foto o la mapa torna utile... insoma se tuti fazesi cusì se riveria a costruir (tuti insieme) robe molto più interesanti per tuti.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41551
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

go trovado el mio scambio de corrispondenza e vedo che lo gavevimo citado a proposito dei Vescovi triestini,che co fazevimo qua el elenco e la storia , gavevo visto el suo sito e lo gavevo linkado, anche perchè gavevo visto che el ne gaveva linkai anche a noi :-D :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Go trovado, sempre per caso, questo documento Word:

Francesco Lamendola: "DANTE E LA VENEZIA GIULIA"

adeso no go tempo de legerlo, vardè voi se pol eser interesante. :wink:


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41551
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

rofizal ha scritto:Go trovado, sempre per caso, questo documento Word:

Francesco Lamendola: "DANTE E LA VENEZIA GIULIA"

adeso no go tempo de legerlo, vardè voi se pol eser interesante. :wink:
scorsa superficial: credo che vali la pena de leggerlo, per la lunghezza, la ricchezza de citazioni, l'analisi dell'epoca. Sembra aver comunque una tesi de fondo , che consisti nel confutar le interpretazioni del primo Novecento de "Siccome a Pola, presso del Carnaro..".
me domandavo chi xe sto autor e trovo quauna sua breve biografia, se no xe un omonimo. sempre lu? http://www.liquida.it/francesco-lamendola/ paressi che el scrivi assai.. e un poco de tutto.. :shock:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Questo xe un sito che go apena scoperto per caso, ma molto importante!!

Go zecardo sul forum per "sirpac" e no go trovado niente, quindi no dovesi eser za presente. Me domando come pol eserne sfugid. Mi go leto solo una pagina per ora (cioè solo una scheda) ma se xe tuto cusì xe veramente super. No credo che se posi far copia e incola dei argomenti e goi dei dubi anche per le foto, ma le informazioni pol sicuramente eser sfrutade per studi e ricerche ulteriori.

Bol el sito xe questo:
SIRPAC - Sistema Informativo Regionale del Patrimonio Culturale

Se pol sicuramente riportar la presentazione de una parte del sito:

"SIRM è il Sistema Informativo Regionale Museale, in cui confluiscono i dati relativi ai beni dei musei e delle collezioni pubbliche del Friuli Venezia Giulia. Al suo incremento concorrono musei grandi e piccoli, soprintendenze, università, enti locali aderenti al Sistema con le modalità della catalogazione "partecipata" che prevede progetti condivisi, elaborati sulla base delle diverse situazioni ma all'interno di una visione unitaria del patrimonio culturale.

[...]

Attraverso la selezione del tasto “Ricerca per Museo” o “Ricerca per collezioni” nel menù di destra è possibile consultare le schede dei beni conservati nei musei o nelle raccolte degli enti pubblici. La ricerca avviene selezionando la tipologia museale e la provincia sede del museo o della collezione.
Analogamente attraverso la selezione del tasto “Ricerca per mappe” è possibile procedere ad una ricerca di tipo territoriale."

La presentazion xe datada 20 novembre 2007, quindi el sito dovesi eser bastanza recente.

El sito xe sudiviso in:

SIRM - Il Sistema Informativo Regionale Museale
SIRFOST - Sistema Informativo Regionale FOtografie e STampe
SIRDOC - Sistema Informativo Regionale per la Documentazione (che me par no sia ancora ativo)
SITBEC - Sistema Informativo Regionale Territoriale per Beni CUlturali (anche questa parte no par ancora ativa)


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Tra l'altro da quel sito se accedi alla ricerca sule biblioteche de Trieste (ma anche de tuta la region):
http://sol.units.it/SebinaOpac/Opac?sysb=comunets

Magari conosevi za sto indirizo, ma penso sia utile, anche in questo caso, ripeterlo (mi no lo gavevo mai visto, non questo almeno).


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41551
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

rofizal ha scritto:Tra l'altro da quel sito se accedi alla ricerca sule biblioteche de Trieste (ma anche de tuta la region):
http://sol.units.it/SebinaOpac/Opac?sysb=comunets

Magari conosevi za sto indirizo, ma penso sia utile, anche in questo caso, ripeterlo (mi no lo gavevo mai visto, non questo almeno).
questo xe esattamente el sito che i usa in Civica per la ricerca: mi de solito dopro el general
http://opac.sbn.it/opacsbn/opac/iccu/base.jsp
che xe appunto un OPAC, catalogo de cataloghi, de tutte le biblioteche italiane. Una volta trovado el libro, se trova in che biblioteca che el xe, e se el xe disponibile al prestito.
Comunque molto interessante anche el sito citado, anche se go l'impression che:
1 per sfruttarlo in pien ghe vol iscriverse
2 sia per adesso più roba furlana che triestina, nel senso che i furlani ghe ga messo dentro finora più roba..
sia ben ciaro, impression cussì a prima vita e del tutto personal.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste e l'Internet”