Concerto di Capodanno

Austria-Ungheria, K&K, "vecchie province" e ...
You can also write in English, as a new 'lingua franca'
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41464
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Concerto di Capodanno

Messaggio da babatriestina »

Per anni anorum go visto ogni primo de l'anno el Concerto de Capodanno in Tv. Ieri mia cugina, de Vienna, me scrivi: guarda, te vederà che bel concerto e che bel addobbo! Impizzo la TV , e me vedo un concerto.. dela Fenice!!!, ben digo, sarà su un altro canal... go girà e no lo go trovado,, magari se arivassi a becar Lubiana.. forsi sarà sui canai a pagamento, ma a mi sta roba me ricorda l'autarchia mussoliniana. Europei? ma va... :evil:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Guarda la tua posta normale!!!!! el concerto xe ale 14 su rai2 e prima el iera su ZDF ale 11 fin poco fa.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41464
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

bon: ZDF no ciapo, e in differita.. meo che gnente, solo che iero andada a dormir..


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Anche l'anno scorso i ga preferido la Fenice, me par ...


refolo

concerto di capodanno

Messaggio da refolo »

A noi i ne lo da' ogni anno.......e per finir l'anno? non so' el motivo sempre sta ""SISSI"" con la Schneinder and Karlhein Bohm..........

Capisso che xe storia, mal va' avanti dal 1955, dall'anno che go' lassa' Trieste, el xe come un matton......( 4 volte in meno de 2 mesi).

Pero sto anno per la prima volta, xe stado fatto un programma in un grande ristorante, Spagnolo-Messican una serata ciamada """EL CABALLO
BLANCO"" esibizion dei cavai de Lipsia, con storia narrada.

Mia fia, e zenero entusiastici al limite.

Maria aka Refolo


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:Anche l'anno scorso i ga preferido la Fenice, me par ...
Xe de quando che i ga restaurado la Fenice de Venezia che i dà un "nostro" concerto de capodanno a mesogiorno del primo e i trasmeti ale due in differita quel de Vienna su Rai2. Per mi no xe la stessa roba, anche se i concerti de Venezia dei anni passai no iera mal. Sarà che son tradizionalista, ma me piaseva de più come che iera una volta.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41464
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

El solo vantaggio xe che se pol veder anche el primo tempo, che mi per anni scoltavo solo che per radio. Istesso no me par la stessa roba, e visto che mezzo mondo ( almeno) dà el concerto de Capodanno in diretta, i podessi anca far come i altri. El concerto dela Fenice no so, ma no ghe vedo gnente de tanto special. Semai iera anni fa el problema che su rai1 iera el angelus del Papa, che no finiva sempre in coincidenza col concerto, e mi inveze me paressi che anche i Papi fazessi ben a far la Messa, el discorso per la pase, e anche lori organizzarse per finir e andar a magnar verdandose el concerto de Capodanno anca lori. :-D


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

non so se gavè letto sta ANSA:

VIENNA, 3 GEN - Per la prima volta e' possibile comprare su Internet un'intera orchestra, inclusi il direttore e la sala da concerto. L'iniziativa e' del rinomato conservatorio viennese Prayner, che mette all'asta su eBay un concerto nel quadro di una azione di beneficenza. La 'prayner students orchestra' offre, da stasera alle 19,00 fino alla stessa ora del 13 gennaio, un Divertimento, la Sinfonia Jupiter di Wolfgang Amadeus Mozart e un concerto doppio di Johann Sebastian Bach.


Mi go cercado su eBay ma non go trovado l'annuncio :roll:


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Mitteleuropa Treffpunkt”