Publicità

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Publicità

Messaggio da Nona Picia »

Cossa pensè de quela publicità tipo quela dela Fiat che xe tute quele babe osesionade e vestide de nero che le fa quei gesti molto educativi e che quando el fio ghe mostra la lingua manca poco che le ghe disi bravo?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

...ma, el riferimento xe agli All Black, squadra de rugby Neo Zelandese che per intimorir gli avversarsi ga rispolverado sta vecia danza Maori.
Vista così xe divertente, immaginando che le mamme devi aver la foga de una squadra de rugby.


Avatar utente
torziolona
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 31
Iscritto il: gio 2 feb 2006, 22:50

Messaggio da torziolona »

Grazie per avermela spiegada :-D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:...ma, el riferimento xe agli All Black, squadra de rugby Neo Zelandese che per intimorir gli avversarsi ga rispolverado sta vecia danza Maori.
Vista così xe divertente, immaginando che le mamme devi aver la foga de una squadra de rugby.

Dal mio punto de vista de mama, trovo che xe tanti modi diversi e meno ineggianti alla violenza per far veder la lota giornaliera dele mame per far creser ben i fioi.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Io adoro quella pubblicità...forse perchè mi piace tanto "l'inno" degli All Blacks.
L'unica cosa diseducativa che vi trovo è che le mamme devono essere "perfette" nonostante la loro vita stressata. In effetti le mamme + "umane" (leggi: un po' meno patatone) sono relegate in seconda fila o in inquadrature fuggevoli. Questo sì, mi pare diseducativo.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Veramente educativa! Maori o no maori volessi veder cossa che disessi voi se vostra moglie se comportassi nel stesso modo e cossa ve par se i vostri fioi le imita? A mi me da fastidio anche nel final co el mulo mostra la lingua e la mama xè tuta contenta e soridente; co' le mie nipotine fazeva cussì ghe gavemo sempre brontolà fin che semo rivadi, almeno in bona parte, a cavarghe sto bruto vizio.
Una volta de più la TV insegna ben un comportamento 'decente' come se no bastassi el comportamento e l'educazion che ga una parte dela mularia de ogi, portemo come esempio la fin de una partida de balon de poco tempo fa.

ciao
sum culex


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

ma bute` via cuela scatola de 'l cavolo ;-D ... mi no la go e vivo cusi` ben senza :-) ... tanto le notizie de cronaca le gira in rede prima de rivar la` dentro, se le pol aprofondir meio e se ga tute le opinioni posibili e imaginabili senza dover star a cuel che i vol mostrarne

el solo valor de la tele xe, a punto, saver cos' che i vol mostrarne ;-) ... per el resto xe una machina che magna corente e produxi rumori fastidioxi ;-D

e per chi che vol saver le notizie ancora prima che le robe le sucedi ghe xe anche diverse riviste ... una adiritura in italian ;-)

ciau ciau :-)

Franco


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41509
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ffdt ha scritto:ma bute` via cuela scatola de 'l cavolo ;-D ... mi no la go e vivo cusi` ben senza :-)
dacordo con ti, però mi la go, distudada, perchè ogni tanto una partida de balon o una cerimonia in diretta ghe dago un'ociada.


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

I Maori

Messaggio da Coce »

No xe ragion de ciaparsela in riguardo dela dansa dei Maori perche' no la xe gnente altro che tradizional. I Maori xe un popolo assai fiero' e xe i unici che ga' fato resistenza all'invasion Inglese, con el risultato che i sui capi xe riuscii a far accordi politici con i invasori, e i unici fra' i popoli nativi che xe riuscii a farse rispetar. Q :-) uela danza xe el suo grido di guerra che
oggi i usa come la sua tradizionale introduzion. Ciao Coce


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Re: I Maori

Messaggio da Golfoblu »

Coce ha scritto:.......................................... xe i unici che ga' fato resistenza all'invasion Inglese, con el risultato che i sui capi xe riuscii a far accordi politici con i invasori, e i unici fra' i popoli nativi che xe riuscii a farse rispetar. ....................................
Ma no....!!!! I inglesi no xe mai stadi invasori...........!!!!! :roll: :roll:

Solo semplici, pacifici, educati, e "progresisti" portatori de civiltà... :roll:

Bisogna capir che i Maori iera i aborigeni cativi e lori i "biachi" boni.

Sto termine invasori xe tropo forte. Anche in Irlanda i voleva portar la loro "civiltà", tanto che nei contrasti con i Irlandesi inveze de armi i gaveva sempre fiori in man. :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41509
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Golfo, vaghe pian!!
el colonialismo, in un modo o nel altro, lo ga fato un poco tute le nazioni europee, fra el ottocento el la prima metà del Novecento!
( anche prima , ma iera una roba forsi differente)
quindi, remena de meno e.. chi è senza peccato scagli la prima pietra


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

8) Golfo, noi inglesi abbiamo imparato come essere 'invasori' da vostri antenati 'i romani' e poi dai Francesi nel 1066. E come 'pacifici invasori che portava il benessere ai nativi' di qualche paese, cito soltanto Cirennaica, Libia, Etiopia, Abbysinia. Et tu, Brut!
Brava, Beta, hai ragione tu come sempre.
Larry 8) 8) ma :lol:


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Colonialismo

Messaggio da Coce »

Larry ha scritto:8) Golfo, noi inglesi abbiamo imparato come essere 'invasori' da vostri antenati 'i romani' e poi dai Francesi nel 1066. E come 'pacifici invasori che portava il benessere ai nativi' di qualche paese, cito soltanto Cirennaica, Libia, Etiopia, Abbysinia. Et tu, Brut!
Brava, Beta, hai ragione tu come sempre.
Larry 8) 8) ma :lol:
Tuto vero quel che disi Larry e Beta, pero' xe la differenza del tempo, de quando i movimenti sociali democratici no esisteva ancora, ai tempi odierni 21smo secolo, el mal xe che chi che ga' ancora possessioni coloniali o control de materie prime no i le vol molar ei se li tien ben strenti a discapito del terzo mondo. In ogni modo, la mia iera solo una spiegazion del significato dela danza rituale dei Maori, no iera mia intenzion de atacar nissun. Ciao Coce. :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

pubblicità

Messaggio da nanaia »

domando scusa, ma me par che stemo confondendo le robe.
Assolutamente niente da eccepir sulle tradizioni Maori, figuremose, però:
1. quanti telespettatori (intesi come "massa") sa che se tratta de una danza tribale?
2. non ve sembra che, vista purtroppo la volgarità dilagante, certe gestualità assolutamente accettabili se viste come patrimonio etnico non richiami piuttosto gestacci anche troppo diffusi?
3. una pubblicità che se rivolgi alle mamme, o all'immagine che de lore se vol dar, le devi paragonar a un guerriero o a un giogador de rugby??
4. no ve par che al giorno d'oggi i fioi sia zà sufficientemente maleducadi, senza bisogno de farghe veder un muletto che ghe mostra la lingua a una mamma (oca) che reagissi sorridendoghe amabilmente?

Mi no son teledipendente, ma siccome qualche volta accendo el marchingegno, me urta che me devo sorbir ste macacade!
Scuseme el romanzo!


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Quando mi go fatto la domanda iniziale, no savevo de sicuro che iera una danza Maori. Son sicura che per lori quella danza ga un significato e lo rispetto, ma questo no vol dir che tuti lo conossi e che , almeno visto nello spot publicitario, no dia l'impression de voler incitar le mamme e le future mamme ad agir con violenza e acetar i comportamenti maleducati dei loro fio senza discuter. Sarò de mentalità antiquata, ma mi una mama, anche molto moderna, no la vedo a comportarse come quele là.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

pubblicità2

Messaggio da nanaia »

Pubblicità 2 ..la vendetta :'-( :'-( Gavè visto l'ultimo capolavoro dei pubblicitari? Un bel scoiattolo che lassa andar un mega peto che piega i alberi e, no se sa come, purifica l'aria e "tutti furono contenti (testo del spot)". Ma semo proprio alla canna del gas :'-(

p.s. intendo gas metano :wink:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Certo che publicità e Tv diventa sempre più educativi. Per quanto divertente possi esser quela publicità, me par che i gavessi podù trovar qualche altra soluzion altretanto divertente senza andar finir sula "canna de gas".


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
refolo

publicita'

Messaggio da refolo »

Me iera sfuggi' sto particolar....come sempre Larry sta' sull'attenti!
varda chei Romani te ga' lassa' una Civilta', niente da far con l'Invasioni!
guardite pur dai Vikinghi.......quei xe stadi i vostri opressori.

I Maori xe un popolo indigeno, che non ocoreva che i sia sottomessi da nessun, come che xe i Koori in Australia. Sei i mostra la lingua? che differenza fa', xe la sua tradizion che nessun dovessi dir BOO!
La mamma ridi? ma noi li manda a coparse! ad ognuno la sua cultura.

Guarda chi che fa' el tiro de sbatter volgarmente la man tra' el brazzo all'altezza del gomito per farte capir che te vadi in quel posto, senza nominarlo? mi invece non trovo niente de volgare per el semplice motivo che gavemo impara' da lori!

I Africani i ne li mostrava in cinema' durante l'intervallo e tutti rideva come pajazzi, perche' el grande chief gaveva l'orencin nel naso? adesso
i lo porta per uttto el corpo. Senza nominar le parti nascoste!

Te son stado ti' un per de anni fa' disendome, che voi gave' lassa'i vostri criminali qua' in Australia? o cerca de ricordarte o sta zitto!
Ma noi Europei li gavemo sotteradi!

Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41509
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: publicita'

Messaggio da babatriestina »

refolo ha scritto: varda chei Romani te ga' lassa' una Civilta', niente da far con l'Invasioni!
adesso xe meo perder le parole civiltà, barbarie e invasioni, che ormai xe civiltà anca quela de canibali, barbari no xe più nissun che se no i se offendi e le invasioni ormai se ciama migrazioni o spostamenti. Tuto dipendi del punto de vista..
refolo ha scritto:Guarda chi che fa' el tiro de sbatter volgarmente la man tra' el brazzo all'altezza del gomito per farte capir che te vadi in quel posto, senza nominarlo? mi invece non trovo niente de volgare per el semplice motivo che gavemo impara' da lori!
no so de chi che te ga imparado el gesto de.. dove che se tien l'ombrela e chi che sia i "lori" e se el ga un'origine tradizional, per mi volgare xe e volgare e offensivo resta.


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Chiarimento

Messaggio da Coce »

Cari Amici Triestini, me dispiasi de dover ripeter sul sogeto dei Maori, ma
capiso che per voi xe dificile percepir un'interpretazion diferente in riguardo dei gesti e bocacce dela danza dei Maori. Come dito prima xe una danza de guera, ogi diventada rituale e usada come introduzion Nazional dei Maori, no xe assolutamente niente de volgare nel suo significato, che credo el proposito originale de queste Tribu' iera de instillar coraggio de fronte ai pericoli de guera, de qualsiasi parte che la vegni. Dal vostro punto de vista xe de trattar el sogeto con veduta piu' vasta e de valor colturale come che lo vedemo noi in Australia-Nova Zealanda. Ciao a tuti Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi

Torna a “El salotin”