Architettura minor: camini

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Un commento "profano": questi ultimi in muratura sono quelli che preferisco :)


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

diria che xe praticamente impossibile localizzarli, perchè camini cussì dovessi esserghene tanti in giro! de Rupinpiccolo al quartier intorno al castel... in più becando come sfondo el ciel no se se pol aiutar col paesaggio... i par anca ben tegnudi e restauradi.. me vien in mente un mio amico una ventina de anni fa, el gaveva ciolto in afito un vecio apartamento in Gretta, el va con suo papà per meter a posto el camin, el lavora tuto un weekend per meterlo ben a posto, po el controla el tiraggio dela stua... :roll: el gaveva governado el camin de l'apartamento del vizin ;-D ;-D ;-D


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:diria che xe praticamente impossibile localizzarli, perchè camini cussì dovessi esserghene tanti in giro! de Rupinpiccolo al quartier intorno al castel... in più becando come sfondo el ciel no se se pol aiutar col paesaggio... i par anca ben tegnudi e restauradi.. me vien in mente un mio amico una ventina de anni fa, el gaveva ciolto in afito un vecio apartamento in Gretta, el va con suo papà per meter a posto el camin, el lavora tuto un weekend per meterlo ben a posto, po el controla el tiraggio dela stua... :roll: el gaveva governado el camin de l'apartamento del vizin ;-D ;-D ;-D
Mi no governo camini li solo fotografo. Te volevi più difizile???? :twisted: :twisted: :twisted: Go zercà dse contentarte!
No i xè in Carso nè dele parti del castel. Li go trovadi in periferia dela cità, zona nord-occidental. Strolighite ancora un poco. Intanto mi me la godo :-D :-D :twisted:
Ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Roian o Gretta... se po te li rivi a fotografar, te pol anca gaver un bon zoom, ma no i xe ciapadi del basso, quindi: o te ga amicizie nei ultimi piani o xe una zona in riva che se fotografa de l'alto in basso..
quindi o Gretta, o Scala Santa (ma no dove che xe ville nove..), San Giovanni.. Rozzol ??? :?: :?: :?:
elementare, Watson?

NB l'ultimo ga anche el completamento " a H"


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

sum culex ha scritto:[...]sempre qua in zona e senza zercarli[...]
Alora mi diria che no i xe sai lontan de scala Bonghi ... perche` me par che in cualche foto de prima se intravedeva cualcosa che a mi me fazeva pensar a cuela zona la` ;-D

De cuanto xbalio? ;-D

Ciau

Franco


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:Roian o Gretta... se po te li rivi a fotografar, te pol anca gaver un bon zoom, ma no i xe ciapadi del basso, quindi: o te ga amicizie nei ultimi piani o xe una zona in riva che se fotografa de l'alto in basso..
quindi o Gretta, o Scala Santa (ma no dove che xe ville nove..), San Giovanni.. Rozzol ??? :?: :?: :?:
elementare, Watson?

NB l'ultimo ga anche el completamento " a H"
Con Gretta o Scala Santa no xè giusto ma te ghe xè più vizin
Ciao
sum culex


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

ffdt ha scritto:
sum culex ha scritto:[...]sempre qua in zona e senza zercarli[...]
Alora mi diria che no i xe sai lontan de scala Bonghi ... perche` me par che in cualche foto de prima se intravedeva cualcosa che a mi me fazeva pensar a cuela zona la` ;-D

De cuanto xbalio? ;-D

Ciau

Franco
Se te se riferisi ai camini cola girela te gà intivà :-D :-D :-D :-D !!!!
Xè giusto!
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sum culex ha scritto: Con Gretta o Scala Santa no xè giusto ma te ghe xè più vizin
Ciao
sum culex
arivemo a Roian..


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:
sum culex ha scritto: Con Gretta o Scala Santa no xè giusto ma te ghe xè più vizin
Ciao
sum culex
arivemo a Roian..
Uno xè giusto Roian in su de via Moreri, per quei altri due che xè sula stessa casupola un aiuto: i xè più in alto. :wink: :wink: :wink:
Ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Credo de no gaver mai messo pie in via dei Moreri :-D


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:Credo de no gaver mai messo pie in via dei Moreri :-D
Se trata almeno de quel che go visto co iero là de una casa vecia che devi esser abandonada e svoda, almeno questa iera l'impression che la dava: iera tuto serà e pareva in disarmo.

Per quel che riguarda via Moreri, mi xè la prima volta che ghe son andà più in su de Sidertrieste (feramenta che me serviva tanto tempo fa), ma me par che meriteria andar ancora più in sù per rivar in fondo dela vale a quel 'sito' che dovessi ciamarse Pis'cianzi e de là se dovessi rivar proseguindo fin in alto de Vicolo delle Rose e po' a Cologna. No son sicuro, ma col tempo, e gambe permetendo (se no trovo 'ssai salita: son vecio: "le gambe no pol più, si allargano le braccia e poi si cade giù -'per mi val torna giù, almeno spero) proverò, perchè me dà l'impression che Pis'cianzi possi dar qualche spunto, anche se case restaurade, de roba de una volta. Xè un posto assai fora de man e senza sbochi, se no verso Roian, chi'ssà.
Forsi troverò qualcossa.
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Son stada per la prima volta a Pischianzi un per de mesi fa e go fato qualche foto.. efetivamente, no par de esser cussì vizin dela cità: lo metemo fra i rioni o fra i soborghi carsici? in fondo xe quasi Opcina


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

I primi due camini de matoni i xè su una vecia casupola in restauro. Te va su cola 28, quando che la gira in via dei giaggioli te smonti alla seconda fermata e poco dentro via Verniellis te li trovi.
Ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

E difatti, son andada in quel de Roian come che te disi ti e in vicolo dele Rose go trovado sti bellissimi camini cola girela, che se girava con un fià de borin che iera un piazer.. co iero picia se li vedeva su tutti i tetti, adesso xe ssai più rari e in centro i xe praticamente sparidi.
Immagine


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

girela moderna

Messaggio da sum culex »

Andando in giro go trovà un'altro camin cola girela, ma sta volta moderna!

Immagine

Immagine

Più avanti go rivà a veder un'altro camin cola girela (?) ma sta volta la girela iera viva! :twisted: :roll: :twisted:

Immagine

Ciao
sum culex


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: girela moderna

Messaggio da ffdt »

sum culex ha scritto:[...]ma sta volta la girela iera viva![...]
;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

La parte de discusion de le stue la xe stada spostada in Architetura triestina -> Architetura de interni: stue ... per rivarghe basta strucar el sorzo su 'l nome in celeste ;-) ;-D ;-D ;-D

Se no ve piaxi el nome basta dirlo ;-D

Ciau ciau

Franco


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

ffdt ha scritto:La parte de discusion de le stue la xe stada spostada in Architetura triestina -> Architetura de interni: stue ... per rivarghe basta strucar el sorzo su 'l nome in celeste ;-) ;-D ;-D ;-D

Se no ve piaxi el nome basta dirlo ;-D

Ciau ciau

Franco
Te se riferisi al sorzo o ale stue?
ciao ciao


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Nona Picia ha scritto:[...]Te se riferisi al sorzo o ale stue?[...]
A le stue, che ghe go dado mi el nome a 'l argomento ;-D el sorzo el se ciama sorzo ma sicome che no lo go batizado mi no poso gnanca eser mi a cambiarghe 'l nome ;-D ;-D ;-D

Ciau ciau

Franco


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Xè ssai tempo (aprile 2006) che no tochemo più sto argomento.
Gavè mai visto sti due veci e 'importantissimi comignoli'?

Immagine

Go fotografà el palazzo dove che i xè in tutte le salse, ma no me iero acorto de lori. I xè sul palazzo Carciotti in marina.
Eco la prova

Immagine

ciao
zoom culex


Torna a “Architetura triestina”