Bora

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

Ste' cartoline le go trovade fra le robe de mio marì, credo che le risali alla fine dei anni Sessanta, drio le gaveva una specie de timbro che me ga fato capir che i doveva darle tipo in omagio nel negozio de scarpe de Largo Barriera, Donda. Dopo non so se se le trovava anche in comercio.
Le go tirade su col scanner e le go ben ripulide e fato risaltar el color perchè le iera piutosto sbiadide e sporche. Mi son nata nel '65 ma non le ricordavo...


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

A proposito: xe vero, la Bora no suffia più come una volta, anche mi me ricordo certe giornade campali quando che iero picia, e me ricordo i passamani de corda messi in certe vie tipo in zona San Giacomo (se no me sbaglio) perchè se tirava Bora e magari iera iazo per tera iera dolori.
Però sto inverno in novembre xe stada un'unica setimana che la ga sufiado ben, i ga dito che i refoli xe rivadi a 125 km/h: quel giorno iero a caval e co'fazevimo le curve me pareva che se ribaltemo tuti e dò! :lol:


Torna a “Cartoline de Trieste”