Tergesteo

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: El Tergesteo...

Messaggio da Ciancele »

Cara Nona Picia, go mostrà le tue foto ala mia putelina che me ga domandà: Ma no xe là dove che noi cioleimo sempre l’aperitivo? Difati, co’ vignivimo a Trieste zirca 20 ani fa cioleimo l’aperitivo no in piaza al cafè dei speci, ma in galeria. Se stava ben sentai e el bicer iera anca estetico, come a Capri. Italia per noi povari gnochi. Veder adeso le foto dela galeria xe triste. :( L’ultima volta, qualche ano fa, iera adiritura serà. Bevevimo alora el cafè ala Portiza, sentai. Ma anca qua sparisi ogni tanto un vecio negozio, fondà dal nono. El pare ga podù ancora andar, el nipote devi serar perché, specialmente in certe vie, i afiti xe imensi. Iera un negozio de giogatoli famosisimo. Adeso, se tel vol comprar qualche giogatolo, te devi andar nei grandi magazini. I più grandi ga anche reparto roba de magnar. I verzi de novo come negozi de luso, in centro. Xe sempre i stesi nomi, per robe con un margine de guadagno ‘ssai più grando. Bon giovedì a tuti.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Tergesteo

Messaggio da Piereto »

Ma a mi el tergesteo piaseva de più prima.Sta copertura de feraza la te lasa veder el ciel e le finestre dei piani alti interni,ma la fa tanto capanon de carpenteria. No xe nisun elemento liberty a ingentilir. Meio prima iera forsi più uniforme,ma elegante.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Tergesteo

Messaggio da Nona Picia »

Anche a mi el me piaseva più prima...e no me piasi el pavimento che no so se sia l'original o no, ma a mi el me pareva sai più bel. Questo xe pien de ombre o macie legere e no ga niente de elegante.
El Tergesteo nel 2005 e nel 2012....visto dala stessa parte
Immagine
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Tergesteo

Messaggio da Nona Picia »

E no xe più gnanche le lampade....o xe quele moderne brute...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Tergesteo

Messaggio da babatriestina »

la copertura attuale vuol essere il rifacimento uguale all'originale. Ma attualmente è sporco, chiuso, e incompleto. Quindi aspetterei a giudicarlo. ( me par che i ga fato el passo più longo dela gamba..)
Però... ecco qualcuno da fuori compra il Tergesteo ( perchè la ditta triestina, nella fattispecie la Tripcovich, è fallita) ci spende un sacco di soldi e aspetta che le ditte ci si insedino... e in realtà è semivuoto. Può ben darsi che , per rifarsi della spesa sostenuta, abbiano messo affitti eccessivi e non alla portata di tutti, ma i negozi di marca, come quelli che c'erano prima, latitano. Ecco, qua son le ditte locali che non si fanno avanti, non vorrei sentire il solito pianto greco del "anche quel i ne ga cavado" :36_1_4:
E provate ad immaginare se ci provasse una ditta tipo Starbucks, vi immaginate la levata di scudi contro il caffè non triestino ele multinazionali?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Tergesteo

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: No xe nisun elemento liberty a ingentilir.
perchè el tergesteo no iera liberty... :-D
iera neoclassico.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Tergesteo

Messaggio da Piereto »

si nel 1840 no iera ancora liberty,ma lo steso xe disadorno.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Tergesteo

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto:si nel 1840 no iera ancora liberty,ma lo steso xe disadorno.
mi speto che i finissi, perchè che no i me conti che el xe finido cussì, xe anche sporco..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Tergesteo

Messaggio da babatriestina »

Passavo ieri.. xe sparida l'aria de lavori in corso con cartei, ma mi el pavimento o lustrassi un poco.. ben se comicia a veder qualche negozio, poco.. el Bagaglio ( ex Cohen) se sposta dentro, po xe Boggi
Immagine
un del enel
Immagine
e se prepara una libreria, la Ubik
Immagine
Ovvio, no xe i negozi in Galleria a Milan, ma chi volessi che podessi pagar prezzi come quei?
Immagine
con mi, no i fa afari sicuro... :lol:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Tergesteo

Messaggio da Nona Picia »

Ghe volerà ancora sai tempo, prima de veder la galeria tornada bela come un tampo...el pavimento però no tornerà mai bel come el vecio....chissà perchè che il lo ga butà via...
La galeria come che la iera...
Immagine
E come che la xe ogi con qualche vetrina in più...che brute lampade che i ga messo...
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Tergesteo

Messaggio da AdlerTS »

Esisti molte immagini della piazza col Tergesteo. Poche de come la jera prima (me par che non la gavemo mai messa)

Immagine

Jera un edificio doganale.


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Architetura triestina”