Binari sule Rive

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Binari sule Rive

Messaggio da babatriestina »

Passeggiando sule Rive, vedo che in certi punti se li vedi ancora.. ve li ricordè?

Immagine
i binari del treno dele rive!
quel che andava pian pian, col ometto cola bandiera a pie davanti e che blocava tuto el traffico col passava al altezza de campo Marzio! quante volte che ghe go mandado un accidente che tocava spetar fin che el passava! "ecco il treno lungo lungo che percorre la città..." me cantava mia mama


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

E de Marco te se ricordi? :wink:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Nona Picia ha scritto:E de Marco te se ricordi? :wink:
Marco iera el pinguin del'acquario, uno come quel del simbolo de 'piccolo' che ogni tanto i lo fazeva passegiar per le rive.
ciao sum culex


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Binari sule Rive

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:Passeggiando sule Rive, vedo che in certi punti se li vedi ancora.. ve li ricordè?
e come!!! Co'l passava mi metevo sui binari la monedina de una lira, forsi anche una de cinque o dieci, e le vigniva tute placade.

Immagine

ciao
sun culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:E de Marco te se ricordi? :wink:
ecome :evil: ! ma no xe un gran bel ricordo: el iera de poco in città e mama ne ga portade mi e mia cugina a veder el aquario che iera apena arivado sto pinguin. Prima de arivar in aquario, la ne gaveva regalado un balon de goma gonfiabile, me par de ricordar bianco e celeste, e mi, pensando che al pinguin ghe gavessi piasso zogar col mio balon, ghe lo go allungado. Come che ga dito mia cugina: el pinguin ga fato pick e el balon ga fato pack :( e mi son restada come una sempia con sto balon novo sciopado :(
La mia speranza che i me regali un novo xe svanida subito e de quel giorno a mi sto Marco el me xe stado meno simpatico de prima.. :( :( :(


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

lol povera! :)

I binari sulla rive sono una delle prime cose che mi colpi...mi sa la prima volta che sono venuta su...ho dovuto subito informarmi a giro, mipiaceva troppo l'idea di un treno che passava accanto al mare :shock:


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Anche mi che son 'bastanza giovane me ricordo de averlo visto passar qualche volta, co i me portava in triciclo in Piazza Grande. :-D

Per Marco, ocio che anche ogi in acquario xe do o tre pinguini, ma non i ga el fascino del loro antenato :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:A
Per Marco, ocio che anche ogi in acquario xe do o tre pinguini, ma non i ga el fascino del loro antenato :wink:
dovessi esser Zigo e Zago
Immagine


Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

...ma che forse siete un attimino OT? :-D :-D :-D :-D


Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

..a meno che qualcuno non posti una foto del pinguino Marco sul treno delle Rive, o qualcuno racconti di essere andato in visita all'Acquario usando il treno medesimo.... :-D :-D :-D


Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

però aspettando che passasse il treno delle Rive ancora un po' e ci scappava pure il tempo di fare una visitina a Marco. E l'omino che lo precedeva a piedi non andava molto più veloce di Marco.


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

Me ricordo che quando iero picia lungo i binari sule rive ghe iera come un grande "tondo" de metalo (scusè l'infantile descrizion) che credo servissi per ruotar i vagoni o qualcossa del genere. Mi ne iero molto afascinada.
Qualchedun de voi altri ga forsi una foto del quel mecanismo?
Mi go zercado fra le mie vecie foto ma no trovo...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Lugara ha scritto:Me ricordo che quando iero picia lungo i binari sule rive ghe iera come un grande "tondo" de metalo (scusè l'infantile descrizion) che credo servissi per ruotar i vagoni o qualcossa del genere. .
me lo ricordo benissimo, e me ricordo che in quel punto iera una spuzza de pesce andado de mal che fazeva missiar el stomigo. Credo che el sia soto l'asfalto ancora là.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Anche mi me ricordo del "tondo" e la spuza de pesse marzo la xe ancora là! :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

Beh...se la piattaforma girevole non c'è più e la puzza sì, vuol dire che la piattaforma medesima non era responsabile della puzza....

Comunque la piattaforma non era sulla linea, ma su un tronchino di manovra...il cui accesso era garantito da uno scambio situato nei pressi della ex Bianchi. Lo scambio, dotato di un particolare sistema di manovra, è ora preservato al Museo Ferroviario, ultima vestigia della "Rivabahn".


Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Kyeldor ha scritto: Lo scambio, dotato di un particolare sistema di manovra, è ora preservato al Museo Ferroviario, ultima vestigia della "Rivabahn".
ce l'hai mica una foto? così possiamo capire un po' meglio di cosa si tratta


Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

No, spiacente...ma in realtà non si vedeva molto, essendo il meccanismo a suo tempo interrato...chi ha buona memoria, forse ricorda una specie di piastra in metallo a terra vicino allo scambio...


Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Lugara ha scritto: lungo i binari sule rive ghe iera come un grande "tondo" de metalo
Gnanche mi no go foto de sto marchingegno. In gergo el se ciama 'saiba', che in un altro contesto saria la rondella. El serviva per girar i vagoni de un angolo determinado da dei fermi, in modo de alinear el toco de sina che iera sula saiba coi altri binari che iera per esempio sui moli.
In sta vecia ilustrazion la saiba no se la vedi quasi per gnente, ma per renderse ben conto del cossa che la serviva: guardè el vagon sul molo e po guardè i due vagoni davanti al magazzin vini. Eco, la saiba serviva per far girara el vagon (in sto caso de 90°) dal binario sule rive a quel sul molo e viceversa e anche girandolo per un angolo un fià diverso farlo andar su quel altro binario paralelo che se intravedi sul molo.

Immagine

Sta parola la ga messa 'refolo' a suo tempo (21.05.2006) a pag. 6 de 'elnostro dialeto/modi de dir triestini'
SAIBA= piataforma che gira con 4 riode per portar el carico a 45 gradi
ma ela no intendeva quela per girar i vagoni ma un'altro ordegno usado in porto.

Ciao
sum culex


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

La saiba ghe somigliava a questa.

(Grazie Sum)
Allegati
snodo.jpg


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

AdlerTS ha scritto:La saiba ghe somigliava a questa.

(Grazie Sum)
Ringrazio tuti e due per aver postado sta foto!


Torna a “Trieste e i trasporti”