Lutto nel mondo dello spettacolo

argomenti de attualità  ( ciacole de salotin: Signora mia, la ga sentido che?)
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Michael Jackson xe una perdita per el mondo dello spettacolo, xe sempre dolorosa la perdita de una vita specialmente quando la persona xe ancora giovane, ma mi me domando dove sta'andando i valori dela societa' Americana.
L' America ga perso persone de grande calibro tante volte come tute le altre nazioni de sto mondo, dopo tuto la morte xe parte dela vita stessa, ma no se ga mai visto un spettacolo del genere, qua' per giorni e giorni no se vedi altro che Michael Jackson giorno e note. Mi penso che saria ora che sta gente ritornassi in Terra fra noi mortali per ocuparse de tuti i problemi che ne affliggi in tante parti del mondo. Ciao Coce :(


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

No credo che el sia stado una unanimità, anche se el gaveva milioni de fans. Una perdita de un essere uman come tanti altri, niente più. No rivo a capir come se pol far tuto sto spetacolo con tanta spesa de soldi, e no badar ala povertà che xe per el mondo. I valori xe cambiai, ma un giorno i tornerà al suo posto.


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Ma forsi xe propio un modo per sviar l'atenzion dela gente dei problemi veri.
Tanti anni fa, anni '70 credo, iera el colera a Napoli e nel stesso periodo xe stada una rivolta o no so cossa in Cile e tuti i giornai se ga butà a parlar de quel e i se ga "dimenticà" del colera. La Citadela titolava: " In periodi come questi, un argomento come el Cile val un Perù". E pensar che poco tempo prima iera stà qualche caso de vaiolo in Kossovo, che nissun saveva nianche dove che fussi, e i gaveva messo l'obligo dela vacinazion per andar a far benzina oltra confin.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Post subject

Messaggio da AdlerTS »

Rispondo solo oggi perché nei ultimi giorni non go rivado a frequentar molto el forum ...
Coce ha scritto:L' America ga perso persone de grande calibro tante volte come tute le altre nazioni de sto mondo, dopo tuto la morte xe parte dela vita stessa, ma no se ga mai visto un spettacolo del genere, qua' per giorni e giorni no se vedi altro che Michael Jackson giorno e note.
Mi son un de quei che ga sofferto abbastanza questa perdita nel mondo dello spettacolo e della musica. Non rivo però a non pensar che molti ga egoisticamente lucrado anche sulla sua morte, fazendo pagar fior fior de euro (o dollari) gli spazi de pubblicità all'interno della trasmission del suo "memorial". :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41492
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Co xe morto Elvis Presley iera ancora pezo..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Golfoblu, xe bel ritrovarse sul forum ogni tanto, e speremo che te gabi ragion e che a sto mondo ghe ritorni un poco de sentimento e ragion presto. Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

atualità

Messaggio da nanaia »

Come artista, xe ovviamente innegabile che Michael Jackson xe stado un grande. Come esser umano, da quel che se leggi 'sti giorni, una persona che devi aver subido traumi spaventosi. Quel che me lassa agghiacciada xe el pare che ANCORA gà speculado perfin sul funeral :'-(
Sto can can mediatico xe allucinante, no tanto per QUANTO i parla, ma per COSSA CHE VIEN FORA!!!
Speremo che Golfo Blu sia bon profeta :'-(


Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

Chi son mi per voler criticar o magari esprimerme sula vita o "operato" de quel o quel'altro personagio del "showbiz". Ognun de noi devi saver quel che pol o no pol far, quel che devi o no devi far.

In genere me piaseria che i massmedia, ghe dassi più importanza a robe come queste:

http://www.fundacionvicenteferrer.org

No esser capace de cantar come quel, o zogar a balon come quel'altro, no me dispiasi tanto. No aver la capacità e el coragio de un Vicente Ferrer, si che me dispiasi.


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

POst subject

Messaggio da Coce »

Golfoblu ha scritto:

No esser capace de cantar come quel, o zogar a balon come quel'altro, no me dispiasi tanto. No aver la capacità e el coragio de un Vicente Ferrer, si che me dispiasi.
Son pienamente dacordo con ti, questi xe i valori morali che dovessimo adorar
No ga importanza da che fede o ideologia che i origina, quando vedo come el mondo agisi oggigiorno me dispero Ciao Coce


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

a proposito de Michale Jackson, el Piccolo scrivi:

Partirà dal Politeama Rossetti di Trieste, martedì 3 novembre, la tournèe italiana di "Thriller - Live", il musical nato per celebrare la carriera di Michael Jackson e che, con la sua morte due mesi fa, diventa automaticamente lo show di punta della prossima stagione teatral-musicale.
Il musical ha debuttato il 2 gennaio scorso a Londra, al Lyric Theatre, dove è tuttora in programmazione. [...]
Lo show vede in scena un cast di 22 cantanti e ballerini, accompagnati da un'orchestra dal vivo di sei elementi. Al Rossetti - dove continua così la tradizione dei grandi musical - sono previste sei repliche, da martedì 3 a domenica 8 novembre compresi. Poi il tour toccherà Roma dal 10 al 22 novembre, Milano dal 26 novembre al 6 dicembre e Bologna.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Mercedes Sosa “La Negra” contralto argentina, una delle voci esenziali del canto popolare argentino e latinoamericano che ha percorso il mondo in meravigliosi concerti, decorata cantante, brillante evoluzione di più di quattro decade, è partita per sempre. E’ deceduta oggi lasciando immenso dolore popolare!

A simboleggiare il carattere universale della “voce dell’America Latina” è l'album "Global Divas" (1995) nel quale la voce di Mercedes Sosa, interprete della toccante 'Gracias a la vida’, figura accanto a quelle delle più amate interpreti di tutti i tempi: Edith Piaf, Marlene Dietrich, Amalia Rodriguez, Miriam Makeba, Aretha Franklin.

La fragile salute di Mercedes le ha impedito di lanciare ufficialmente l’ ambizioso album doppio “Cantora” condiviso con Joan Manuel Serrat, Luis Alberto Spinetta, Caetano Veloso, Shakira, Gustavo Cerati, Charly García, Calle 13 y Joaquín Sabina, tra altri.

Tra tanti temi da lei cantati, una canzone che spicca e che io preferisco è quella dell’ autore poeta compromesso León Gieco: “Sólo le pido a Dios”.

R I P Mercedes!


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Que denscanse en paz, Negra.

Alfonsina y el mar continuerá ad essere una delle mie canzoni preferite di tutti i tempi.


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

allora ti piace certamente, e molto, anche quella poesia di Alfonsina Storni, che è in stretta consonanza con la tua canzone preferita Alfonsina y el mar:

“Tú me quieres blanca”

“... poesia en la que se distingue la protesta femenina ante las pretensiones de la incomprensión masculina, siempre acompañada de su corrosiva carga irónica y empleando un lenguaje preciso y tajante….
…poesia en donde laten el amor dolido y el drama de la mujer en desigual relación con el hombre recurriendo, a su vez, a temas como la naturaleza y la muerte…”


http://www.sifuesepoeta.com/6202--alfon ... lanca.html


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

immagine (web) per ricordo di Mercedes Sosa. Veglia nel "Congreso de la Nación" a Buenos Aires.
Allegati
1067713_346.jpg


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Carla Boni

Messaggio da Nona Picia »

Qualchedun se ricorda de Carla Boni? I ga dito poco fa che la xe mancada anche ela dopo lunga malattia.+


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

E xe mancada anche Rosanna Schiaffino, questa credo proprio che i signori uomini, almeno lori, se la dovessi ricordar.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Son troppo giovane per averle conossube ben, ma conosso i personaggi. vista la genereazion non rivo però aver nissun "attacamento" nei loro confronti. Come sempre, che le possi riposar in pase.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5363
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Addio a Raimondo Vianello!

Messaggio da nonna ivana »

Un grande signore!

Un pensiero e una preghiera!

Immagine


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41492
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Addio a Raimondo Vianello!

Messaggio da babatriestina »

un signor..
ma che cocolo che el iera con Tognazzi anni 50!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Re: Addio a Raimondo Vianello!

Messaggio da Golfoblu »

Un pensiero..........
Un bravissimo comico....belli gli scetck con la moglie Sandra Mondaini.


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.

Torna a “Atualità non triestine”