Il mio primo Natale in Austria

Logo indove meter i ricordi e le memorie
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Il mio primo Natale in Austria

Messaggio da Nona Picia »

Questo raccontin no me lo ga mandà mio nono, ma un mio lontan cugin canadese-austriaco che lo ga scrito su richiesta del giornal dela sua cità.
El lo ga scrito in inglese, ma nanaia xe stada cussì gentile da tradurlo.
Desso vedo se rivo spedirlo

Immagine

ghe la go fata con l'aiuto de sum culex.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8745
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Bel racconto, anche se a mi me ga colpì particolarmente el futiz per imbroiar la forestale. Me pareva più Napoli che Austria paese ordinato. Va ben che i Austriaci xe terroni ... per un de Amburgo! :D

O forsi xe che tutto el mondo xe paese. Savè come Federico il grande, re de Prussia, ga fatto diffonder la coltivazion dele patate in Germania? El saveva che convinzer i contadini a coltivar qualcosa de novo iera 'ssai dificile e alora el ga messo dei campi de patate in giro, col soldà col s'ciopo che ghe fazeva la guardia alla proprietà del re, ma che gaveva l'ordine de lassar che i contadini rubi. El saveva, infatti, che i contadini gaveria pensà che se el re ghe meti el soldà a far la guardia, vol dir che xe roba che val. E cussì le patate se xe diffuse in Germania e i tedeschi xe diventai i gnochi! :D

Almeno cussì i me la ga contada. O sarà che i conta ste robe per insempiar la gente?


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Bel racconto, anche se a mi me ga colpì particolarmente el futiz per imbroiar la forestale. Me pareva più Napoli che Austria paese ordinato. Va ben che i Austriaci xe terroni ... per un de Amburgo! :D ?
Come che te ga dito, tuto el mondo xe paese e anche in Austria esisti l'arte de rangiarse.
Quel nono, mio prozio, mi lo go conossù e ve posso garantir che el iera un furbon!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Mio nono me contava che ...”