L'Italia - paese razista???

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

L'Italia - paese razista???

Messaggio da Larry »

:( A casa mia in GB guardo ogni tanto il TV Italiana sepcialmente RAIUNO e ancora piu specialmente la Domenica IN. Negli anni che sono stato contribuente di queste Forum di Trieste, go letto sempre come vi lamenti di quanti stranieri, illegali, in cerca di asilo, che si trasferiscono da altri paesi per vivier in Italia. Pero, guardando il TV, non vedo nessuno che non e` Italiano. Ed e lo stesso sul Canale 4, Rete 5, ecc, ecc. Ma perche? Quanti colorati sono nei Carabinieri? Quanti sono nei Vigili Urbani? Quanti sono membri del Parlamento? Quanti Ministri colorati aveti? Qua in GB, guardar il TV, e pare che ti son in Pakistan o l'India, o Bangladesh o Iraq. E pieno qua in TV, da newsreaders (cioe lettori del Telegiornale) presentatori, giornalisti, nominarlo e ti trovi. Chiedi anche a Macondo se non e vero. (Ed egli, essendo Italiano fa un xxxxx in un xxxxx inglese!!!!).
Ma come e? E vietato per uno che non e Italiano servire ne servizi publici? E poi, non fate altro che lamentar per quanti stranieri son ora in Italia? L'Italia, paese tolerante???? Non ci credo mica!!!!!!!!! :( :(
Larry (l'agnello che ha come nuora un giamaicana e la xe nera, ma nera!)


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
granzo

Messaggio da granzo »

A parte el fato che in Italia el fenomeno del'imigrazion dei stranieri xe piu` recente rispeto ala Gran Bretagna e altri paesi europei, no xe vero che no xe gente straniera in television , no xe dito che i sia scuri de pele, ma ghe ne xe qualchedun che xe mediorientale ad esempio tra presentatori e giornalisti e xe vari personagi del spetacolo (balerini e balerine) che xe albanesi. Per quanto riguarda le altre raze o piu` che altro la provenienza dai vari paesi, no so cossa dirte. Qua a Trieste, in particolar modo, i cinesi se ga incanala` nel setor dela ristorazion e del'abigliamento piu` che altro, e i marochini, algerini, tunisini e altri provenienti da altri paesi africani in magior parte vendi straze, cinture, borsete e compagnia e penso che i sia economicamente piu` deboli dei altri. Infati i africani i vien qua singolarmente o con un amico de aventura per zercar lavor, mentre i cinesi se porta drio tuta la famiglia e tuti unidi i meti insieme le sostanze per verzer e lavor in un negozio...xe un altro modo de far.
Noi semo solo al'inizio....
Per completar la risposta devo anche dir che penso che un straniero no pol vignir qua e far el carabinier, devi prima viver nel nostro paese per 5 ani (se no me sbaglio, casomai coregeme...) e lavorar e dimostrar de lavorar regolarmente assunto e gaver una abitazion, alora dopo el pol gaver la citadinanza. Forsi alora dopo el pol anche far richiesta de entrar nele forze del'ordine o candidarse a sindaco o altro.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: L'Italia - paese razista???

Messaggio da ffdt »

Larry ha scritto:[...]E vietato per uno che non e Italiano servire ne servizi publici?[...]
In efeti per la publica aministrazion toca de eser citadini italiani o parificadi (citadini UE) ... ma per robe tipo magistratura e forze armade no so se basta de eser parificadi :-)
Larry ha scritto:[...]L'Italia, paese tolerante?[...]
Mah ... "italiani brava gente" xe una fraxe che gira sai cua de noi ... pero` ... sa come xe ... forsi la xe un poco de parte, no? ;-D


E 'po ... ghe volesi prima definir cos' che xe l'italia, no te par? ;-D mi me ricordo de un tal principe von Metternicht ... lu no 'l gaveva una granda opinion de la politica italiana ... semo sicuri che el tempo el xe pasado per bon? ;-) ;-D

Ciau

Franco


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: L'Italia - paese razista???

Messaggio da macondo »

Larry ha scritto:Chiedi anche a Macondo se non e vero. (Ed egli, essendo Italiano fa el xxxx in una xxxxx inglese!!!!).
Ma come e? E vietato per uno che non e Italiano servire ne servizi publici? (l'agnello che ha come nuora un giamaicana e la xe nera, ma nera!)
Atenzion, Larry. Mi go el pasaporto inglese de piú de 10 anni :!: :!: :!:


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

se te vardi el telegiornale regionale del lazio (rai tre alle 19.30), che xe quel che me par vegni trasmeso dal sat, te vederà che el giornalista che lo conduci el xe di colore....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

In giunta comunale a Monfalcon i ga un african.


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-) :-) :-) Ole, siori, grazie delle risposte. Ora sento un po meglio. Non semo soli noi in GB allora che ga tutti ste stranieri in TV, in parlamento, nei comuni, ecc. Ma quanti membri del parlamento italiano sono, modo da dire, stranieri? E quanti Sindaci? Del resto accetto (pero non intendevo delle ballerine e cussi) che ci saranno qualchedun, solo jera che io non li vedo in TV Italiana. OK, OK, non lo guardo tutte le ore, magari 15 ore per settimana, ma lo stesso, non ho visto nessun.
Larry( :twisted: )


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
pastafasoi
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 73
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 15:47
Località: trieste

Messaggio da pastafasoi »

gavemo tanti bravi politici bianchi , non vedo perchè dovessimo gaver gente de color che ne governa?


green,green grass of home....
b-pause1977

Messaggio da b-pause1977 »

pastafasoi ha scritto:gavemo tanti bravi politici bianchi , non vedo perchè dovessimo gaver gente de color che ne governa?
*************************************************
Se devo dir la verità...cambiassi parecchi politici "bei e bianchi" presenti al governo..con altri "bruti e neri"....ma bravi...

Oviamente con questa mia "butade" no intendo dir che xe tuti...bruti..i neri..al contario...
a mi el color no me incidi su quel che penso...come tanti de voi che son sicuro che i la pensa come mi..

bruno


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Idem.

Però penso che bisogna gaver una reale esperienza del paese/regione/provincia/città/quartiere/etc. per candidarse a governarlo, questo sì... bianchi-neri-giali-marziani me va ben, bastassi che i savessi quel che i fa e che i fussi onestamente interesadi a farlo ben.
Ma quel xè un altro discorso...


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
b-pause1977

Messaggio da b-pause1977 »

Tirabaralla ha scritto:Idem.

Però penso che bisogna gaver una reale esperienza del paese/regione/provincia/città/quartiere/etc. per candidarse a governarlo, questo sì... bianchi-neri-giali-marziani me va ben, bastassi che i savessi quel che i fa e che i fussi onestamente interesadi a farlo ben.
Ma quel xè un altro discorso...
IDEM..IDEM..IDEM...IDEM..
cussi dovesi ragionar tuti

bruno


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Tirabaralla ha scritto:[...]penso che bisogna gaver una reale esperienza del paese/regione/provincia/città/quartiere/etc. per candidarse a governarlo, questo sì... bianchi-neri-giali-marziani me va ben, bastassi che i savessi quel che i fa[...]
Piu` che d'acordo ... anche perche` in te 'l momento che un el conosi cusi` ben un posto a 'l punto de rivar a governarlo el ga no solo che de eserghe nato ma anche de gaver una familia che ghe lo spiega sai ben ... a cuel punto el xe un de 'l posto e no un de fora e 'l color che 'l pol gaver no conta piu` ;-D

Go sentido muleria cinexe o nera che i parla un triestin piu` s'ceto de 'l mio ;-D ... me ga fato un poco strano pero` xe bel ... me fa pensar che la cultura de 'l posto indove che son nato no la va persa ... :-)


Ciau ciau


Franco


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Quel che "el ga de eserghe nado"... no la me ga piasso :P


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Xe perche` no xe facile de capir le sfumadure ... e se no te capisi le sfumadure no la vien ben ... vedemo ogni giorno ... e me ricordavo de 'l presidente de 'l Cile de un pochi de ani fa ... un giaponexe asunto aposta per far de presidente ... e no ga funzionado.

Dixevo per cuel :-)

Ciau

Franco


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Nossò... qua gavemo avudo sindaci del logo e non... e no iera quel che li distingueva magiromente tra decenti/indecenti. Zerto che el politico con la parlata giusta e la fisionomia "local" fa colore...ma no penso che sia cussì determinante.

Essisti le "afinità eletive", no?
E po'...zerte volte le robe le se vedi mejo "dal de fora" :P

(Lo digo senza interesse peronal, savè :P :))


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

ffdt ha scritto:Xe perche` no xe facile de capir le sfumadure ... e se no te capisi le sfumadure no la vien ben ... vedemo ogni giorno ... e me ricordavo de 'l presidente de 'l Cile de un pochi de ani fa ... un giaponexe asunto aposta per far de presidente ... e no ga funzionado.

Dixevo per cuel :-)

Ciau

Franco
Magari in Peru`... :lol: :lol: :lol: :lol: . Scusa Franco.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Capuzi garbi ha scritto:[...]Magari in Peru`... :lol: :lol: :lol: :lol: . Scusa Franco.
Figurite ;-D ... mi me ricordavo el nome"Cile" ... pero` adeso che te me fa pensar meio in efeti el Cile el xe piu` a sud de 'l ricordo che go mi ... ;-D

Grazie per la corezion :-)


Ciau

Franco


Torna a “El salotin”