Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2875
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

Anca da noi se dis "nar en paion" o "calarse en paion" col significato di andare a letto. Uso spesso questo modo di dire. Riflettevo però sul significato che do adesso a questo " calarse en paion" (caldo, morbidezza) rispetto a quello che in effetti era il paion, un "materasso" che pungeva quando la paglia si spostava all'interno.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Mi go dormì anca su un paion de foie de formenton (granturco). Ogni volta che me voltavo iera un rumor che me sveiavo. Sula pia go dormì in guera, ala Tot (Todt).


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Un buongiorno a tutti. White Joseph = Giuseppe bianco. Go visto che a l'università ga nevigà. Se ga nevigà anca a Rion del Re bisogna ciamar i socorsi e 'ndar a liberar Nona Picia. Me ricordo che de picio, la via indove che stavo mi no la iera 'ncora asfaltada. Riva in zo cioleimo la caseta dele scovaze o un toco de carton e se divertiimo a sbrisar.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Bongiorno poco fa qua de mi sule basse iera neve e sol


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: lun 19 mar 2018, 9:51 Bongiorno poco fa qua de mi sule basse iera neve e sol.
Go visto che ala università la neve xe squasi za squaiada (sciolta). De noi semo sul più o meno zero e la neve guanta. Ale Palme andaremo in giardin a farse una bireta con temperature de primavera. :clapping_213:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno! Ga nevigà anche dale parti mie, ma sufiava cuss' tanto che la neve se ga tacà su teti scuri davanzai e cofani dele machine e ga lassà la strada e el giardin liberi....La neve rivava orrizzontale e no la tocava tera...mai visto una roba simile


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Bongiorno a tuti. Noi forumisti se 'iutemo un co' l'altro. Mi zerco un piumin o un per de mudande longhe de fustagno, parchè neviga de novo. E pensar che de ieri semo in primavera. Je zima, bato broche. Son suto e fazo un scampon a ciorme un litro de roso.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

ventisel fresco, ma a l sol ogi se sta propio ben


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Ogo belissima giornada! Se no fussi che me go congelà per necessità tuta la setimana, el borin leggero de ogi no me gavessi dà fastidio....
Bona serata a tuti!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bon dopopranzo a tuti! Me avantagio ogi con le palme, domani son impegnada e col cell no so meter le foto qua....

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8716
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

La bora se ne è andata e gli alberi cominciano ... a fiorire ;-)

Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Ciancele ha scritto: lun 19 mar 2018, 11:31
babatriestina ha scritto: lun 19 mar 2018, 9:51 Bongiorno poco fa qua de mi sule basse iera neve e sol.
Go visto che ala università la neve xe squasi za squaiada (sciolta). De noi semo sul più o meno zero e la neve guanta. Ale Palme andaremo in giardin a farse una bireta con temperature de primavera. :clapping_213:
Fioi, go fato el Casandro. Ogi go squasi ciapà la solada. :cheezy_298: :cheezy_298:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Ciancele, anche qua iera un bel sol..

Pioverà sui ovi?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Una brutta notizia....è morto Fabrizio Frizzi


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: lun 26 mar 2018, 8:19 Ciancele, anche qua iera un bel sol..
Pioverà sui ovi?
Nona Picia, scusa se rispondo in ritardo, ma son 'sai ciapà. Te scriverò la setimana prosima. Te pol spetar?


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8716
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Se pioverà o meno no so, ma intanto i ippocastani senti la primavera

Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: mer 28 mar 2018, 14:36 Se pioverà o meno no so, ma intanto i ippocastani senti la primavera

Immagine
Par chi che no sa, i ippocastani xe i alberi de castagne salvadighe.


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Bongiorno a tutti ... vedo disquisizioni colendissime de Ciancele ...me par che el voi farse una cultura su ogni roba...:) bravo, che la curiosità xe quela roba che sburta el mondo...;)...Oggi giornada grigia come che se devi per el venerdì santo, domani con le campane disligade sarà...tutto altro! Un abbraccio! <3


Il colore e' il mio mestiere
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

oli1939 ha scritto: ven 30 mar 2018, 10:48 Bongiorno a tutti ... vedo disquisizioni colendissime de Ciancele ...me par che el voi farse una cultura su ogni roba...:) bravo, che la curiosità xe quela roba che sburta el mondo...;)...Oggi giornada grigia come che se devi per el venerdì santo, domani con le campane disligade sarà...tutto altro! Un abbraccio! <3
Nisun, o pochi, condividi la mia opinion, ma tuti difendi el mio dirito a dirla. Ciancele, el purista per tonichemastiga (antonomasia), scombati pal vero dialeto. Ma ghe par de eser un don Chisiote.
Ara che mi son diventà una specie de istituzion pal dialeto. Sensa voler go trovà diverse mie roba in internet: Youtube me cita. Pensa, Youtube! Se no fusi la mia inata modestia ..... :36_11_6: :36_11_6:


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

el dialeto xe come tute le robe...col tempo el se evolvi, el se adegua, el cambia...ma noi no molemo....😊


Il colore e' il mio mestiere

Torna a “El salotin”