Australia

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Cicloni

Messaggio da Coce »

De qualche giorno stemo seguindo un novo ciclon ciamado Glenda che se
ga' svilupa' nel nord-ovest Australia. anche de questo se parla de vento a
150-200 KM. al'ora el fara' dani senz'altro, speremo che no sia vitime.
Questa xe la stagion dei cicloni nel'Australia tropical. Ciao Coce :-)
Allegati
tcglenda02.gif


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
granzo

Re: Cicloni

Messaggio da granzo »

Coce ha scritto:De qualche giorno stemo seguindo un novo ciclon ciamado Glenda che se
ga' svilupa' nel nord-ovest Australia. anche de questo se parla de vento a
150-200 KM. al'ora el fara' dani senz'altro, speremo che no sia vitime.
Questa xe la stagion dei cicloni nel'Australia tropical. Ciao Coce :-)
\
'Sto ciclon el se sta spostando verso sud de quel che vedo. I riva sempre a calcolar, dixemo cussi`, la "rotta"?


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Cicloni

Messaggio da Coce »

SI', generalmente,pero' xe sempre dificile indicar esatamente el punto
dove i fa' piu' dano. Stamatina la citadina de Onslow che se vedi su la cartina la ciapa' el colpo piu' forte col vento a 235KM. al'ora, e inondazioni. Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
refolo

triestini nel mondo

Messaggio da refolo »

BOH!
mi go' scritto de Glenda sotto el salotin, el perche' credevo che xe ciaro.....si puo' parlare di tutto?

Comunque come che disi Colin aka Coce, xe terribile! adesso gavemo non solo le banane, ma la raccolta de perle che xe le migliori nel mondo meio dele Nakimoto. Tuto su la costa del West.

Pensandoghe ben, el mio viaggio xe sta' una fase alquanto tragica. Avarie, morti due fiuluzzi sepellidi in mar, Tsunami
in Ceylon...OOPS Sry-Lanka, 46 giorni de viaggio senza acqua potabile,
pedocci, Dio solo sa' cossa ancora.

el mar xe crudele, ma la natura xe ancora de piu'. Xe facile dir un mori de fame? ma quel che mori de sede xe ancora piu' grave.

Tirando le somme?l'Australia xe bella e attraente. Dopo le famose olimpiadi, el nostro Sindaco (Cinesin) i lo ga' ciolto in giro perche' el ridi sempre come un ebete? sbaglia' el xe grazioso, allegro, e un tipo che se metti in mezzo della strada con i brazi verti a ciamar i turisti.

i lo ga' nomina' SINDACO INTERNAZIONALE! e mi credo chel ciapera' la onoreficenza. Pertanto, dopo che go' inteso cossa che una Agenzia de Viaggi, ga' ditto a mia fia, riguardo le prenotazioni? credo che non ghe xe
attrazion a Trieste, senza l'aiuto de una persona de polso.
CIAO MARIA


islandgirl
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: ven 17 mar 2006, 8:18
Località: australia

emigrazion

Messaggio da islandgirl »

Vigniuda in Australia de picia col Toscana nel `54, dopo ani a Adelaide adesso son za de quasi 30 ani su un isola a nord del`Australia dove che la popolazion xe 4, mio mari`, mi, mio fio e la moglie, altre persone le vedemo solo quando che se va a far la spesa nela citadina piu` vizin,60 km. per mar, ogni 4-6 setimane.
A volte par che no ghe sia altro al mondo, guardo el mar dala porta dela mia caseta e zerco de imaginar quanto lontan che xe la tera dove che son nata...............tanto lontan.......
Xe forsi altri triestini come mi? Lontan de tuto e tuti?
Allegati
Mvc-680f.jpg


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41453
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

A veder la foto, me par un bel postisin... e el mar lo gavemo in comun con Trieste, che i me disi quel che i vol dei monti, mi senza monti posso star ma senza el mar sentissi ssai la mancanza...


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Bela foto e bel posto, ma no so se me piasessi viver cussì lontan de tuti, anche se el mar xe a portata de man. Certo ga anche dei vantagi, almeno credo (e uragani a parte), ghe sarà certamente più pase che in altri posti!
Ciao ciao


refolo

triestini nel mondo

Messaggio da refolo »

Dir una bugia????????????
questa foto xe una picolezza confronto el paradiso terrestre. Mi go' una
dove ghe xe la Island girl che la ghe da' de magnar ai pellicani, un sogno, el tramonto xe un spettacolo.
la sua fia vestida con un semplice bikini! xe IDEALE!
Semo in una terra ecezionale, mi purtroppo sotto, nel south gavemo 4 stagioni in una giornada, lori ga' el ciclone-temperatura tropicale-piove ecc. Oggi che scrivo xe freddo.
Domani devo impizzar la stua a legni, forsi chel giorno dopo sara caldo de braghe curte ecc. dopo 51 anni me go' fatto ........alla triestine le corbe!
(una bona espression dialettale). Ma dopotutto anche a Trieste gave' avudo giornade tristi, con freddo, neve e bora.
Mariaaka Refolo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: emigrazion

Messaggio da AdlerTS »

islandgirl ha scritto: su un isola a nord del`Australia dove che la popolazion xe 4, mio mari`, mi, mio fio e la moglie, altre persone le vedemo solo quando che se va a far la spesa nela citadina piu` vizin,60 km. per mar, ogni 4-6 setimane.
Devo ancora decider se xe un paradiso o un inferno :roll:


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Re: emigrazion

Messaggio da Tirabaralla »

islandgirl ha scritto:Vigniuda in Australia de picia col Toscana nel `54, dopo ani a Adelaide adesso son za de quasi 30 ani su un isola a nord del`Australia dove che la popolazion xe 4, mio mari`, mi, mio fio e la moglie, altre persone le vedemo solo quando che se va a far la spesa nela citadina piu` vizin,60 km. per mar, ogni 4-6 setimane.
A volte par che no ghe sia altro al mondo, guardo el mar dala porta dela mia caseta e zerco de imaginar quanto lontan che xe la tera dove che son nata...............tanto lontan.......
Xe forsi altri triestini come mi? Lontan de tuto e tuti?
Mammamia...è incredibile...non so nemmeno immaginare...però...che sensazione di pace che dà questa idea. Tu sei contenta, IslandGirl? (ecco il perchè del tuo nickname!)


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
islandgirl
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: ven 17 mar 2006, 8:18
Località: australia

emigrazion

Messaggio da islandgirl »

Abituada si`, contenta anche, ma certe volte xe dura la vita anche qua`, fra cicloni e piove a no finir, pista de ateragio per l`aeroplano piccolo de emergenza che a volte vien taiada dal`acqua e cussi` restemo fermi per setimane senza posibilita` de moverse anche perche` el mar xe tropo in burasca e pericoloso meter la barca in mar con onde de 3 metri e piu, ma in complesso no posso lamentarme, solo che qualche volta volessi poder parlar el mio dialeto dato che nianche mio fio no lo parla piu`, el capissi ma parlar xe un poco grave.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41453
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

insoma, benedeto internet! :-D


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: emigrazion

Messaggio da ffdt »

islandgirl ha scritto:[...] solo che qualche volta volessi poder parlar el mio dialeto [...]
Si ... capiso cos' che te pol intender. Go esperienza de cuesto anche se a mi me xe capitado de rifleso e in scala sai piu` picia perche` mi de baxe vivo a Trieste e me son moso bastanza poco e per periodi pici.

Imagino che te conosi i diversi software per parlarse co' 'l computer ... Skype, Wengo e compagnia bela ... con cuei se riva anche a sentirse :-)
babatriestina ha scritto:[...] benedeto internet [...]
Sotoscrivo completamente :-)

Ciau

Franco


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Isola

Messaggio da Coce »

Benedeto l'inernet certamente, ma dime Island Girl, cosa fe la'? come vive'? Perche' un posto cussi' lontan, e cussi' remoto quando in Ausralia ghe xe tanti posti con climi ideali sensa tanta isolasion. Mi come Triestin me ga sempre piasso star fra el movimento, fra la gente, ansi la solitudine
xe qualcossa che go sempre evitado. Se te vol continuar col tuo dialeto questo xe sicuro el foro adato. Ciao Cesare. :-) :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Meno mal che ogni tanto te pol comunicar anche con noi, anche se no xe come parlarse diretamente.
Ciao ciao


islandgirl
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: ven 17 mar 2006, 8:18
Località: australia

emigrazion

Messaggio da islandgirl »

Mio mari`xe aborigeno,nato su un isola qua su`e cresu` in mission, mi son andada a lavorar in mision per spirito de aventura oltre 30 ani fa e qua` son restada.
Mio mari` xe uno dei piu` conossudi artisti aborigeni, el fa quadri e sculture in legno con esibizioni ogni tanto a Sydney e con questo se manda avanti la baracca.
Gavemo tuto quel che ocori, generator e panei solari per la luce, pompa del`acqua solare, telefono, TV via satellite ecc. pero` tuto quel che gavemo incluso la pista de ateragio per emergenza e le poche strade gavemo fato tuto soli.
Go un fradel a Adelaide e se sentimo ogni per de setimane ma oramai per lui xe piu` facile parlar inglese ma se vedemo solo ogni per de ani.
Ciao
Clely aka islandgirl


refolo

triestini nel mondo

Messaggio da refolo »

Well Clely!!!!!!!!!!!

go' messo un due righe riguardo la tua vita sull'isola? ma se vedi che xe stada cancellada....

non preouccuparte, noi vivemo de ricordi, quei che ne fa' viver una vita lunga. El tuo Terry xe un artista, e ti' una donna de polso.

Ciao Maria aka Refolo


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Che vita incredibile... hai la mia stima, Island Girl...!!!
Come anche, più in generale, tutti quelli le cui famiglie si sono avventurate così lontano ed hanno saputo integrarsi in un mondo tutto differente senza perdere le radici.
Cmq...contine ancora, co te ga tempo..e magari...te ne mostreria qualche opera? :)


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Qualita' Ottima

Messaggio da Coce »

Clely, Bravissima te ga la mia amirazion! No xe tante persone che riesci
a adatarse e superar ostacoli cussi' grandi. Congratulazioni te auguro ogni ben a ti e ai tui cari, felicissimo de conoserve. Coce :-D :-D


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
refolo

triestini nel mondo

Messaggio da refolo »

Clely......

Posta l' emblema che ga' fatto Terry con l'Alabarda!

Maria aka


Torna a “Triestini nel mondo”