Australia

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
islandgirl
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: ven 17 mar 2006, 8:18
Località: australia

Messaggio da islandgirl »

Xe lunedi, al momento stemo preparandose per andar a far la spesa, un piccolo aeroplano a 4 posti vien a ciorne, staremo in paese 2 o 3 giorni e torneremo con proviste per el prosimo mesetto, in piu` gavemo problemi col generator cussi` go poca corrente, devo trovar tochi per giustarlo e anche quei devi vignir col aereo da Darwin e dopo qua`, sempre qualche grana!
Ve zonto el nostro stemma, adotta` come bandiera de questa isola, el folpo rapresenta mio mari`, parte del suo totem e l`alabarda mi.
Ciao a tutti, se sentiremo fra un pochi de giorni.

Clely (islandgirl)
Allegati
Mvc-676f.jpg


refolo

triestini nel mondo

Messaggio da refolo »

Co go' rivisto Clely, nel 1992, all' esibizion dei Quadri de suo mari' Terry
me se ga' verto el cuor. Terry verzi el cancel, mi ghe domando in Inglese dove che xe la moglie, lui me rispondi in un perfetto triestin:
la sta lavando la biancheria!

Ben spetto un momento!...no! el me disi andemo a beverse un caffe', ela se presenta e tutte e 3 andemo in un expresso caffe'.

El barista xe talian, el me guarda (vicinissima a sto Aborigino), alla moglie (Clely) el ghe parla in Inglese! Terry in perfetto Italian el ghe ordina:
Un espresso per la signora, (ME) un capuccino per mia moglie e un piatto de tortellini per mi' perche' moro de fame!

La piu' bella giornada passada con sta persona cussi' vicin a noi triestini.
Con un amor per la nostra razza che nessun pol creder.

La sua bella fia Erika xe un amor, el fio po' una belezza, persone cussi' consenziose che noi xe bianchi come noi, ma el color xe solo per quei che xe orbi! e non capissi niente.

Me dispiasi solo che purtroppo non poso nianche averli come ospiti....el perche' xe ovio, son una black lover! Ma resto amica per la pelle!

Maria aka Refolo


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Re: triestini nel mondo

Messaggio da Tirabaralla »

refolo ha scritto:... ma el color xe solo per quei che xe orbi! ...
Wonderful! :) Me la devo scrivere.

Clely, el stemma el xè belisimo... incredibile come culture e vissuti cussì differenti i pol incontrarse.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
refolo

triestini nel mondo

Messaggio da refolo »

Non voio puntar el dito contro nessun, nianche biasimar el Governo...
ma Terry xe stado tradido.

Nella sua passion per l'arte, la sua gente, quel chel iera el xe oggidi'.
el xe un famoso pittor-scultor ecc.

anni fa' prima chei cambi el dollaro, dalla carta alla moneda, el xe stado rubado da un'altro, so' nominado disegnador.

Ciolto fora dal museo de Sydney sto mauco ga' fica' dentro nel dollaro tutti i disegni sui e cussi' el ga' perso el controllo e soldi, che doveva esser sui.

Se vedi che senza esser diretto, el ga' regala' la sua arte al museo e lori ga' eventualmente vendu' a sto altro pretendente.

Questo succedi quando un nativo de sto grande Continente cerca de farse
una vita normale al sistema WESTERNER...ma purtroppo i resta fregai.

Mi me contento de una straza de piatti, coi disegni aborigini, messa in una sfasa, tipo LA BORA- O MARIETTA BUTTA ZO' LE CIAVE....e la go' impiccada nel mio games room.

Se dovessi tutti metterse insieme e ponderarghe su' fussimo un pocheto piu' realistici. Devo dir che nianche un vero triestin xe come sta persona.

Son incazzada, perche' se vedi ciaro che non posso nianche invitarli come ospiti mii. SHAME!!!!!!!!!!!!SHAME!!!!!!!!!!

tutto el mondo xe paese, un poveretto paga per due crooks, el poveretto resta povero e chi la vinzi xe un per de idioti pieni de astio contro sto popolo che fin dei conti el continente xe e sara' sempre suo.
Maria aka Refolo


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

:'-(
Queste cose sono orribili. Molto simili a quelle che succedono con i Native Americans.
Probabilmente si ha paura che possano "alzare la testa" e pretendere qualcosa in più e così si cerca di umiliarli sistematicamente.
E' vergognoso.

Scusè lo sfogo.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
refolo

l'australia triestini nel mondo

Messaggio da refolo »

L'amico de mio nipote, un'altro maestro de karate, el xe de pelle scura.
Mamma Indiana, papa' Italian, credo del centro Italia.
Col vien a casa mia, tutte le miie due vicine de casa xe sulle finestre.
Mi me vien de dirghene un quattro, ma cossa te vol che uso la mia ugola, se l'insegnamento ghe lo ga' inculcado prima chei nassi....xe nel sangue.
Maria aka refolo


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

:(
Te ga razòn...purtropo.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Imperialismo

Messaggio da Coce »

Hi Larry, nice to hear from you again. mi parlavo de far la pase in modo scherzoso a la Triestina, come che se se disi de noi quando che due muleti
fa barufa, as it is in English " to make up". Ogi sul giornal "THe Age" de Melburne xe un articolo riguardante i Aborigeni col qual mi son pienamente dacordo, e te devo dir che mi no son mai sta' un fervente cattolico, per favor legilo e fame saver la tua opinion. Ciao Coce :-)
Allegati
Apology.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
refolo

Visconte de Mountbutten

Messaggio da refolo »

Hei!!!! COCE!

Finalmente sento un che capissi un pocheto de storia, domandighe a Larry sel sa' che xe appena meno do' anni che la testa de un famoso capo Aborigino xe stado ritorna' all'Australia e sepellido coi rispetti mortali, dopo chei lo gaveva esposto per quasi 3/4 de secolo nel piu' famoso Museo istorico de Londra?
Dove xe quella famosa PIERA GRECA del Parthenon chei se ga' ciolto via?
xe almeno 5 anni chei spetta che la torni al suo posto?
Sara' nella storia, chei xe stadi i conquistadori dei 7 mari, ma tutti se ga' ribella'. El Commonwealth xe resta' de nomina ma niente altro. El primo mio passaport, diseva: British Subject....adesso go' el mio con Australian Passport!
Voi gave' conquista' mezzo mondo; In India gave' ferma per darghe de bever ai cavai e se restadi per 150 anni, In middle Orient, per el vostro famoso te' (che noi lo bevevimo solo per un poco de mal de panza).
In Sri Lanka? idem con patate, in Africa? BE!!!!!!! qua' te voio; DIAMANTI-
ORO-PELLI-AVORIO? e adesso guarda e fatte un esame de coscienza? semo tutti che contribuimo a soccomber la miseria de quei overetti che mori de fame? e ve lamente' perche' gave' un miliaio de imigranti? o rifugiadi? dove' farve un esame de coscienza and that all!!!!!
Le nostre contribuzioni sta che giornalmente, mettemo in any shopping center, un dollaro for Medical Clinics, Salvation Army, Blind association, Genetic problems, Diabetic associations, Cancer, Leukemia ecc, you name it. al 12 de Aprile me go' rasa' i cavei pei i fioi, questa xe la seconda volta.
Mi son cattolica, ma non go' mai amesso che son fanatica, vedo anche mi' dove ghe xe el mal ol ben. Ma co go' letto la storia de una Indiana de New Delhi abbandonada dal papa' Inglese e messa come una cagna nel refugio gestido non da Mother Theresa, ma una semplice comunita' Cattolica, me se ga' verto el cuor, perche ste robe non doveria succeder.
A ognun la propria responsabilita', sia religiosa o politica.
Non ghe saria fioi abandonai e nianche illigitimi.
Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ocio che sti ultimi intervento no ga più de far con Mountbatten :uhm:
( voleria meter la faccina col cartellin Off Topic ma no la trovo.. e la me par essenzial)
Li spostemo in Australia?
:please:


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:ocio che sti ultimi intervento no ga più de far con Mountbatten :uhm:
( voleria meter la faccina col cartellin Off Topic ma no la trovo.. e la me par essenzial)
Li spostemo in Australia?
:please:
Fatto


refolo

triestini nel mondo

Messaggio da refolo »

Gave' ragion...noi semo i dimenticai!....
penitenze sora penitenze........ parole de quei che xe la' val piu' delle nostre.

Maria aka Refolo


refolo

triestini nel mondo

Messaggio da refolo »

Son tornada....

dopo un'assenza de 4 giorni, son stada in New Zealand. Forsi sta novita' fara ricordar Larry.
L'ultimo della squadra dei Alleati de via Donadoni, el xe morto l'anno scorso, de polmonite. Mi non savevo.

Patrick (Paddy) Leggert. Un dei primi arrivadi a Trieste. Amanti della musica classica. ( Violin) Finestre verte, mi con la scola taccada alle caserme? altro che non sentivo cossa chei sonava.

El gaveva fatto baruffa con un suo superior, perche' el me rideva, co go'dito, che Tartini iera Istrian de nascita.

Go' pensa'acompagno i mii e dopo torno intanto lori se metti in viaggio per el Giappon...

Ma purtroppo anche Angela xe morta, bela donna la mostrava 60 invece la iera oltre i 80 anni. I iera tacai come i Siamesi, i se voleva un ben de vita.

Senza fioi o parenti. La morale de questo xe che el suo Avvocato, ga' lassa' el numero suo de telefono, in caso che qualche persona domandava de lori.

El me ga' dito, chel ga' tutto quel che ghe gavevo spedido mi' Cartoline de Trieste-El Piccolo del 2002 Libri, delle vie, Palazzi, l'articolo dei soldai New Zealandesi , francobolli, ecc. In poche parole go' dito e fatto piu' mi, che nianche l'anagrafe de Trieste.

el fara' de metter la roba in libreria pubblica. Anche lori adesso se sveia, i fa' scambi de Studenti, ghe ne xe un futio che studia Italian.

Go' porta' do' fioretti, e una picia bandierina de Trieste......
me dispiasi tanto.....i iera per compania.Queste xe le solite storielle dei emigranti.


Maria aka Refolo


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Un abrazo, Maria.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
refolo

australia

Messaggio da refolo »

Coce!
rispondo mi' se non te dispiasi sul fatto del Papa che vol la pase coi Aborigini! Tutti i quadri, opere artistiche el defunto Papa ga' rimanda' in Australia, niente xe stado rubado, iera solo regali, iera solo obuli.

Ti te sa' come che so' mi' che tutto el mondo xe paese, boni, criminali, ecc i xe da pertutto.

Mi i Aborigini me fa' un'enorme passion, ma non tutti ga' avudo l'opportunita' de trovarse una donna come la Islandgirl.
Se leggemo un poco de storia, bisogneria vergoniarse.

L'Australia xe immensa, la coversi tutta l'Europa-Inghilterra-Russia fin ai Dardanelli. Quei che xe in centro, ultimamente i ga' avudo ripercussioni.
Imbriagoni, sporchi violenti ecc.

Vi voleria far un fascio de quei che odia sto popolo e metterli lori in mezzo a never, never land e lassarli la, senza acqua, senza casa un tetto fatto de lamierin, coi distributori de birra, chei li sburta de imbriagarse.

Nianche el Governo pol far niente, non che dago ragion a Mr. Howard, ma quasi. Xe i Bianchi!.......NOI-ALTRI- IN GIRO PEL MONDO chei butta zo sti indigeni ecc. nessun li vol come vicini de casa, mi iero in America...

e te posso garantir, chei negri xe a posto! tutti xe ai aeroporti chei lavora, a Los Angeles i xe i primi, i altri fa' i artisti. ( quei che protesta).
A Menphis, grazie al famoso ElVIS! che la gioventu' noi sa' niente, el xe

contribuitor de 11 ospedai, fra' cui uno dei AIDS, solo negri, ma meio che in strada. Dennis Thomas ex commedian anche lui ga' due ospedai chel sovenziona sotto el suo nome, la Capella che go' visita' la xe divisa in due

a destra la Sinagoga (lui iera Ebreo) a sinistra la Cattolica per onorar sua moglie. In Virginia, con tanto odio, tutti i scheriffi xe negri (sorry Afro-Americans) in New Jersey idem con patate.

Due polizioti next door del ex solda' che me ga' ospita'gentilissimi co andavo fora a ciorme el giornal, i me lo passava lori, perche' iera l'erba bagnada.
tutti iera interessadi dell'Australia.

A New York al Zero Ground ghe xe una decina che solo un sguardo i te fulmina. Mi non me soffermo su quei che ga' copa' qualched'un, fazo un'esempio.

Ma qua' femo sch'ifo......e semo noi, che non sburtemo sta nova legge, semo noi che non gavemo sentido altro che ciamarli Negracci per oltre 50 anni. Mi roba che tiro pei cavei a una sempia de Siciliana, chei doveria

starsene zitti, con tutti i Africani chei sui antenati se ga' porta' in Sicilia.
Mi me fa' una rabbia assoluta, e te sa' perche'? perche' bisogna parlar e conosser la gente prima de giudicarla.

Ghe xe criminali-boni-cattivi in ogni nazion, basta che te leggi el Herald-Sun alla mattina per veder dai cognomi, chi che xe pezzo de mi o ti, o quei poveretti chei spetta d'esser aiutadi.

Comunque, l'odio piu' condiviso sia che da noi bianchi ai altri de color, xe tutto sto B....S.....che xe subentra' ultimamente con quei che prega e non fa' niente tutto el giorno.Che differenza faria aver un Aborigeno mio vicin, piuttosto de sentir solo quei che domanda carita' Cristiana, ma quala? quella chei noi credi lori stessi.

Beh! forsi me go' sfoga' un pocheto, ma non dimenticarte che non piu' tardi de due anni fa', el Governo Inglese, ga' ritorna' la testa del famoso Capo Aborigino all'Australia per esser sepellido con tute le regole Cristiane

quelle che lori gaveva imparti' insegnandoghe a esser civili, e riconosser
chei poderia diventar come noi westerner, ma purtroppo non sara' mai.
Gavevimo un Aborigeno in Citta' che dava la multa per i falsi parcheggi? el xe sparido!

Quei che xe tegnudi ancora ben con rispetto xe solo i sportivi. Football- Rugby-....tennis-crickets xe finidi el sport xe solo per i GENTILUOMINI!
fora del nostro Country

ciao Maria aka Refolo


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Re: australia

Messaggio da Tirabaralla »

refolo ha scritto: Vi voleria far un fascio de quei che odia sto popolo e metterli lori in mezzo a never, never land e lassarli la, senza acqua, senza casa un tetto fatto de lamierin, coi distributori de birra, chei li sburta de imbriagarse.
Zà...sta "strategia" vergognosa la xè stada usada (slightly different) anche coi Indiani d'America... far perder el territorio d'origine, meter in condizioni de vita minimali e darghe facilità de acesso a metodi "per dismentigar"...alcol e droga i xè perfeti...cussì i sta boni.
:(


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
refolo

Australia

Messaggio da refolo »

Tirabaralla!

xe appena usci' un film che ga' ciapa' el premio, un premio basado esclusivamente per questa terra, niente da far con Cannes e compania bella. (forsi in futuro).

El film se ciama ""TEN CANOES, """DIECI CANOE" parla' tutto in lingua Aborigina (scusa non so de che clan). Mi' go' el dizionario ma non disi quai.

Siccome , una decina de giorni fa' xe successo un patratac con certe tribu', e tutti parla mal, sexsual abuse, incests ecc (nianche che non saria esisti'a Trieste! e per tutto el mondo)

questo film fara' casetta, se non altro per insegnarghe ai giovani, cossa
che veramente vol dir sta gente, che xe in questo continente oltre 40.000 anni, no solo che 200 da quando xe vegnu' cpt.Cook.

El film spiega tutta la cultura, quel che iera e sara pel futuro. Scusime, non parlo perche' conosso una certa persona che xe in mezzo!
ma merita accreditarla.

gavemo avuto Triestini, un esempio: i Quadrara sposadi con Principesse Aborigine ecc.
in America come che te disi ti' xe sempre sta, un punto de domanda, perche' nel mezzo ghe iera i negri dell'Africa.

Non voio riaprir ferite, ma storia resta storia, guardite ""LE RADICI""
qua xe ciamado ""THE ROOTS"" .

Che fra l'altro el motivo che me piasi i Americani xe, che quel chei fa' o fatto, o sta fazendo, xe sempre messo , non solo nei films, ma anche storia, scritta e programmada nei libri scolastici.

Niente da nasconder, ghe xe sempre un patriarca che scova fora, sia chel bon e cattivo.

Ma qua' questi Aborigini i xe nativi de qua'! noi xe stadi ciapadi e portadi in un'altro continente.
I doveria esser consideradi meio, lori xe paroni de sta terra.

Per concluder, te dago una notizia, La Islandgirl la vegnera' a casa mia verso el principio de Luglio, Terry metti in esposizion i sui quadri.

Ghe go' ditto che se la rifiuta la vegno cior pel collo, e in barba a tutte le mie vicine? ghe mostrero la lingua. Senza paura, che forsi un giorno finiro' in galera, ma le mii idee val tanto quanto quelle dei altri.

Maria aka Refolo


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Award winner: Ten Canoes features non-professional Indigenous actors. (ABC TV)

'Ten Canoes' wins Cannes prize
The Rolf de Heer film Ten Canoes has been awarded the special jury prize at this year's Cannes Film Festival.

The low-budget Australian film was shot in Arnhem Land and features non-professional Indigenous actors.

The film's executive producer, Sue Murray, accepted the award in Cannes earlier today.

She described it as a great honour for the Aboriginal people of Ramingining.

The film is due to be released in Australia on June 29.


refolo

australia

Messaggio da refolo »

That seals what I meant....

In my poor Inglish, they are in front of us, to teach, how to deal with
our ideas, towards others history and attitude.

Mi non son razzista al punto de puntar el dito, ma se un/una se sofferma a una puntada nella vita dove disi che mi/ti/ela xe o non xe welcome

allora me preouccupa sta atitudine de demoralizzar una razza che non ga' fatto niete per meritarse odio. A mi personalmente non me ga' fatto niente del mal.

Se capissi, che essendo emigranti gavemo deciso per ben o mal d'esser sucubi de una legge Anglosassone.

Femo del nostro meio, sia per votar che per assicurarse un'avvenir per i nostri fioi.
Ultimamente, con quel che succedi come dito prima non dago una pipa.

semo anziani, oggi-domani non semo piu'? quindi chi me disi che devo far come che vol i altri? a ognun la propria vita.
bella o brutta questo xe el mistero.

Maria aka Refolo


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Grazie Refolo e Caopuzi per le info riguardo el film...ga de esser interessante!

Maria, dighe a Island che la vegni per bon! Zerta zente no merita gaverla pel cul!

Cmq mi parlavo the Native Americans, Maria... che ancor ogi i vivi in condizioni de semi-prigionia e xè spinti verso alcol e zogo d'azardo, etc...
In zenerale sia Indios, che Native Americans, che Aborigeni...no ga avudo un gran guadagno de la colonizazion che l'"omo bianco" ga fato!


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]

Torna a “Triestini nel mondo”