Australia

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
refolo

australia

Messaggio da refolo »

Jo!
non te prometto quando...
ma sta' sicura che co digo lo fazo. Pena che trovo fora la foto del 1949

de un Pellirossa-American che se sposa con una Fiorentina, te la mando
privatamente.

Anche mi' iero giovane e come tutte spettavimo el Pricipe Azzurro? (tante volte me domando qual?)

gavero' perso la mia infanzia, ma de memorie ne go' a palade.

Maria aka Refolo


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Razismo

Messaggio da Coce »

Grazie Refolo, Tirabaralla, e Capuzi Garbi per el vostro interessamento sul
topico de Apologia del Papa. Lui se ga'rivolto al nostro Governo perche' naturalmente el fato dei Aborigeni xe un nostro problema. Me gavaria piasso una risposta de Larry, forsi el ga pensa' che mi ghe davo una tacada ala G.B. ma no xe cussi.
El problema xe assai piu' complesso, e semo colpevoli tuti noi, specialmente i piu' avanzadi tecnicamente. Xe da millenni che gavemo adotado certe idee, che bisogna dir nell'ignoranza de conoserse noi stessi
esseri umani, dove quando gavemo trova' omini e done indigeni, che tral'altro i iera persone abilissime a casa sua e nel suo ambiente, li gavemo

DEVALUA'PERCHE' NO I SAVEVA LAVORAR COME NOI, o no i saveva scriver o leger, e gnanche parlar come noi, li gavemo tratai come bestie nocive da distrugger. No xe de meravigliarse quando un essere umano se trova in quele condizioni el se da al'alcol per dimenticar el dolor
e el guarda de finirla al piu' presto possibile.
La colpa xe nostra, e piu' Grande L'Impero, piu' Grande la Colpa.
Forsi, e digo Forsi se oggidi' se trovaria nove Terre se adotteria regole e leggi differenti, go dito forsi perche' ancora oggi i sta' dispoiando le foreste
del Brasil a discapito dei indigeni, e per dir la verita' del'Umanita' in general. Ciao Coce :(


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Maria: GRAZIE! Go una passion per i Indiani d'America e saria un bel regalo, el tuo :)

Coce: Quoto tuto quel che te ga scrito.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
islandgirl
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: ven 17 mar 2006, 8:18
Località: australia

Messaggio da islandgirl »

noi, fortunatamente, col bon carattere che ga mio mari` no gavemo mai avudo problemi de razza o smacchi per via del suo color, Terry ga bon carattere, el se fa subito amico de tutti e se qualchedun lo guarda per storto,lui ghe va vicin e col suo solito sorriso el saluda e el domanda come che i sta`, gavemo gira` bastanza sia in Australia che in Inghilterra e Italia e mai trova` smacchi, ma credo che sia per via del suo modo de far, come che el se presenta.
Certamente che ghe xe sempre stado gente che xe solo m...e montade in scagno e butta zo tutti quei che xe de color ma ghe xe anche tanta gente come Maria, quei che accetta tutti senza guardar el color.
Noi anderemo a Melbourne e anche a trovar Maria,se femo in barba a tutti e se qualchedun no ghe comoda el problema xe solo suo e no nostro.
Ciao a tutti


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Bravi! Son proprio contenta per voi.
Ciau Islandgirl :)


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
refolo

australia

Messaggio da refolo »

Non voio sempre esser la prima a risponder per le rime sui sogetti tanto
delicati, che riguarda non solo l'Australia ma el mondo intiero.

Gavemo sul giornal da 3 giorni, sch'ifosamente espliciti, una copia de parassiti chei vol sposarse, i sta rovinando la politica, i va' contro la religion ecc. (conteremo i voti a novembre).

la nostra picia ( 9 anni , e tanto picia ma intelligente) la se ga' messo a pianzer, perche' la ga'letto sul giornal che non sti due, ma un maestro de scola del stesso paragon, el vol cavar via definitivamente la parola Mamma-Papa', solo PARENTI!

secondo lori xe un offesa, distinguendo el sesso. Come ditto in un'altro sogetto, mi andero' in preson prima de darghe a sti Pinguini la possibilita'

de non solo interferir ma de rovinar el nome delle nostre famiglie. Mia nipote me ga' dito che la rivera' al punto de ciorse un maestro in casa perche' tra 30 alunni a scola ognun ga' le idee differenti.

Qua' non se tratta de far un statistica, ma de domandarse dove ga' comincia' e dove finira' sto B.....S....de roba.

Mi non fazo selezioni, ma per cossa gavevo lotta'? emigra', sofferto, solo per l'avvenir dei nostri fioi, come tutte le famiglie.

Come che ga' dito Coce; iera bel saver chi che iera omini e chi donne?
se una per esempio non pol aver fioi, tutti se preouccupa, sia chel mari' dottor, familiari ecc.

quando che ghe xe due de sesso differente i domanda sotto pagamento de aver un erede???????????????????
for God sake chi me disi a mi' che son obligada de interessarme de lori per el futuro?????????????

BUGGER! IT.......

Maria aka Refolo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Voi che se lazò, me cavè una curiosità: el ROCK BALANCING xe reale o xe un trucco ? A vederlo in TV fa impression !


refolo

triestini nel mondo

Messaggio da refolo »

Adler....
se te se riferissi a quel che penso mi!
Allora te spiego, che semo per capita, i primi al mondo per ......
se sbaglio scusime, non son all'altezza de capirti con linguacci da PC.

1) criminalita'....due persone piu' de New York (morti giornalieri).
2) the pinguini! un enormita' tutti i vien qua' per el MOOMBA!
dovessi classificarse come el nostro Carneval? WHAT A BULL-S........
3) son incazzada con certi Ebrei...e non me interessa se offendo qualched'un del forum per la semplice ragion che digo la verita'.
i va' sempre vestidi col c...l scoverto e in testa la solita flaida che portava le nostre monighe. I ciol in giro i Cattolici, ma guai parlar delle altre religioni! tipici insulsi. (finalmente i se ga' palesa', che anche lori tira per quell'altra strada...con un RABINO, che poveretto el me fa' pena, el cerca el movimento de frenarli, ma niente da far).
4) la CHER (voi save' de chi che parlo) la ga' acetta' la fia sua come Les....
e la vien alle parade.
5) mi non digo che sta terra non xe bona, anzi, come sempre amesso la gavemo fatta noi con le nostre man. Ma quando te vedi el risultato te se le metti in testa e domandi? cossa gavemo fatto de mal per ricerve ste monaggine? la generazion xe malada. Gavemo dado troppo perche' noi gavemo sofferto. Oggiddi' un giudice de disi de divorziar dai fioi perche' lori noi ne vol piu' come genitori?. (no i mii! thanks God for that).

Te giuro che prima de morir me faro' qualche mesetto de preson, come se diseva da noi? per esser un bon triestin te devi aver fatto almeno do' giorni al Coroneo.

Gavemo, giovani che vivi nelle fognadure della citta', e...quel chei ciama in Inglese ""COMMOND SENSE"" non esisti, xe solo che volgarita', sessualita, tattuaggi, orencini per tutto el corpo, un sistema alquanto malado.
Se una de 11 anni la resta incinta? orpo de bacco! co son rivada mi nel 1955, i te portava via la creatura adesso i ghe da' un pagamento enorme, a spese del popolo, per Dio! te lo fa'? mantienitelo. Invece la legge xe spuzzalente. E le mamme, nonne xe troppo stanche, come che iera le nostre, tutte provade de guerre, senza soldi, ecc.ecc.

Chi che se fa' onor xe i studenti forestieri, Chinesi-Malasiani-Vietnamesi ecc.
e me ricordo de aver visto nel 1993 un programma fatto a Trieste in Piazza Grande appunto i studenti stranieri che cantava ""Come la Bora""
qua' i sa' piu' chei nativi come cantar l'Inno Australian. Boh! adesso te lasso, sperando che non go' fatto brutta figura nel risponder.

Maria aka Refolo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Semo lontani chilometri :P !!!

Me riferivo ad una attività, affine allo yoga, che se esprimi visivamente col metter in bilico sassi de forma irregolare.
Foto su http://www.rock-on-rock-on.com/

Non go mai capido se ghe xe el trucco


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Hei! Adler te me ga' fatto veder stupida?
te sa' che oscillar se riferissi a tante robe........

Prima de tutto nel centro dell'Australia ghe xe simile piere ma non messe una sora l'altra da artisti, ma le vere, la' da milioni de anni...madre natura.
quel artista ...mi lo go' visto a Menphis, non xe trucco xe vero.
nol fa' in un minuto.....e te devi pagar.
xe come la storia dell'ovo che sta' in piedi. De sotto el trova sempre
la posizion giusta per metterle una sora l'altra.
Comunque grazie del web-site.

maria aka refolo


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Triestini a Melb.

Messaggio da Coce »

Tornando ai Triestini nel Mondo ve riporto un dettaglio dela stampa It. de Melbourne de mercoledi' passa'. riguarda due Triestini :
Guido Bensi e Lucio Coceani.
Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
refolo

triestini nel mondo

Messaggio da refolo »

A Lucio! in particolar ghe auguro tutto el ben e sucesso....

ma saria ora che la smetti de parlar sempre mal de sti poveri ignoranti de taliani...Calabresi e compania.

Se el sucesso xe basado su de lori, dimentichemo Trieste perche' i triestini non ghe da' una pipa sia a lui che altri!

I Siciliani-Calabresi i se comporta ben, i ne giudica bravi, gente del Nord che ga' intelligenza, fegato e tante altre qualita'.

Ma ultimamente in un web-site semo taradi, come i aristocratici, insulsi de triestini paragonadi i pavoni!


Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Congratulazioni Lucio! :+9:


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: Triestini a Melb.

Messaggio da ffdt »

Coce ha scritto:[...] un dettaglio dela stampa It. de Melbourne [...] Lucio Coceani.[...]
Congratulazioni a Lucio, solo che no xe piu` el file ... Coce ... cosa iera scrito? ;-D

Ciau

Franco


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Che in un concerto per el 2 giugno Lucio ga cantado la cavatina de Figaro largo al Factotum del Barbiere de Siviglia! :-D


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Grazie a tuti. Save` piu` de mi! No go leto sto articolo. Nela metropoli de 1500 persone dove che stago no esisti (o quasi) emigranti percio` no se trova giornai in lingua straniera.

PS Chi xe che sparla de italiani meridionai?


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Foto Scomparsa?

Messaggio da Coce »

Ripostemo el detaglio de novo Franco. C :-D iao Coce
Allegati
Banda Bellini.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

E bravo Lucio! :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213: :clapping_213: :36_3_15: :36_3_15:
ciao ciao


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Oh ... ben :-) ... bravo :-) ... el rivar a farlo ga de eser de sodisfazion, mi calcolo. :-) Complimenti :-)

Ciau

Franco


refolo

australia

Messaggio da refolo »

VIVA L'AUSTRALIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

un country full of widsdom and future prospect!.

Sulla television.....un reclam che val oro! el papa' guida l'auto, el fio domanda?

Papa'? perche' i Cinesi ga' costrui' la Muraglia Cinese?
Lui rispondi: Perche' iera assai conigli?????i voleva tegnirli fora.

Questo dimostra, l'Intelligenza, el futuro progresso, sia dai Australiani
o quei che non vol o sa' la storia.

Se non dovemo ricordar quel che iera prima, chi se interessera' de quel che succedera' in fututo?

Maria aka Refolo


Torna a “Triestini nel mondo”