Australia

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Australia

Messaggio da Coce »

Oggi cambiemo tema da la Tamania ve mando una foto, Spero che qualchedun sia amante del Surfing .Ciao coce :-D
Allegati
surf_rhs_x0907 Tasmania.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Ohhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
Splendido! :shock:


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

In efeti onde cusi' no le gavevo mai viste ... le par adiritura finte de tanto diverse che le xe rispeto a cuele cua de noi :-)

Ciau

Franco


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi dela Tasmania go solo che una foto de un cartellon pubblicitario , che me ga mandado mia cugina co la ga fato el giro del mondo per festeggiar la sua pension :-D
Immagine


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Bellissima la foto dell'onda, spiritosa quela de Betta!
Ciao ciao


trita
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 63
Iscritto il: mer 8 mar 2006, 13:30

tasmania

Messaggio da trita »

bonasera a tuti
si' dacordo, ma mejo de cossa??
E con cuesta vado via per do mesi,in ferie.
auguri trita


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Tasmania

Messaggio da Coce »

Beta quel cartelin publicitario dela Tasmania ga un doppio significato per ti, ma ga' anche un'altro angolo come che se disi qua'. BETTA MILK concidi col tuo nome, ma in slang Australian vol dir BETTER MILKche qua se pronuncia come voi in Italian, percio' xe publicita' in slang.
Mi son sta' in Tasmania l'ano passa', la xe, un posto bel per la natura ,e anche interessante. La fauna e la Flora xe come el Victoria Meridionale, dal punto de vista Australian la Tasmania xe anche storica, la xe stada circonavigada la prima volta nel 1642 da ABEL TASMAN che ghe da' el nome sai prima che rivi i Inglesi (1770) COOK, e 1788 la data de possession per l'Ingilterra da parte del Governator PHILLIP. La Tasmania xe seconda solo che a Port Jackson (Sydney) nel quadro dele colonie Australiane, che dopo xe diventai i Stati dela Federazion, La ga comincia' la vita come una Colonia Penale A Port Arthur che se pol ancora visitar al presente. La xe el piu' picolo Stato dela Federazion, principalmente rurale, la due principali citta' Hobart la capitale nel meridione, de grandezza forsi la meta' de Trieste, e Launceston nel settentrione, forsi un quarto. Ve allego una picia foto con dele vedute. ciao a tuti Coce :-) :-)
Allegati
IMG Hobart Tasmania.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Per quei che me ga domanda` privatamente e che ringrazio per l'interese mostra`... :oops: :roll: :roll: :roll: :lol: :lol:
Allegati
Dal Globo III.jpg


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ancora congratulazioni, e te fa felice anche Adler ,visto che legio che gavè cominciado cola Radetzky Marsch :-D


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Grazie Betta. Ma za che ghe son, devo dir qualcossa de sto complesso del'Istituto Canovian.

Prima de tuto, dei 39 de lori che jera vignudi in Australia, la magioranza (disemo un 35) se giovanissimi, piu o meno sui venti ani, e quasi tuti diplomai sul propio strumento. Quei che no ga'l diploma ancora, vol dir che i xe tropo giovini e i sta ancora studiando. El piu` giovine ga 15 ani.

Anche ciamarli una banda per mi xe un'insulto: I sona cussi ben, e tanto afiatai che Orchestra a Fiato xe un titolo piu` giusto. El titolo Banda me ga de banda municipal o de quei del Esercito dela Salveza.

El maestro direto, Stefano Fabris, el sona el corno francese (spero de aver el nome esato) intendo dir quel oton a spirale, pel teatro la Fenice dal 1987, e el ga sona` soto maestri come Muti, percio` come che ve imagine` el sa quel che xe de far.

E la disciplina che sta muleria ga, xe de veder per crederghe: Co'l maestro meti zo la bacheta per spiegar qualcossa, no se senti un susuro. El spiega quel che'l ga dir pacatamente, e via de novo senza perder un secondo.

Per ultimo, come che'l ritajo del giornal spiega, diversi membri dela banda local, la Vincenzo Bellini, gaveva sona` insieme a quei del'Istituto la Marcia Trionfal del'Aida: Le trombe de quei dela Bellini jera tanto stonade de vergognarse. Tal xe la diferenza fr le due entita`! Co jero muleto la Banda dei Salesiani jera tanto mejo dela Bellini.

E infine, devo ameter che sentir una parlada col nostro accento, per una volta tanto me ga faro 'ssai ben.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Ancora una volta complimenti Capuzi, veramente una bela sodisfazion per ti e, perchè no, anche per noi! :clapping_213: :clapping_213:
Ciao ciao


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Grazie NP. La sodisfazion, piu` de tuto, devo ameter, xe el rivar a cantar ancora con muleria che ga la meta` dela mia, e rivar a mantenir un standard 'bastanza alto.

Pel futuro chi sa? Ghe xe stadi GRANDI cantanti del pasa`, Titta Ruffo per primo, che ala mia eta` no gaveva piu` vose o almeno la jera andada a remengo. percio` nel mio picio, no me lamento tropo.

Spero a novembre de far parte dei interpreti che fara` la prima australiana del Corsaro de Verdi. Se pensemo che sto lavor gaveva debuta` proprio al nostro teatro col jera ancora ciama` Teatro Grande (e mia nona lo gaveva sempre ciama` cussi`) nel 1848, saria ora che i lo meti anche qua!!!

Ciau.


refolo

La visita dei ISLANDERS

Messaggio da refolo »

No steve sorprender, dei mii amici. Island girl e suo mari'.
Una mostra de quadri? un sucesso e meraviglia. La scultura? una tradizion dei KOORI
(adesso non se disi piu' Aborigini) come che in America noi ciama piu' Indiani, tutto xe stado cambia' "FIRST NATION""go' passa' mi e mio mari' due giorni de rider a sbregabalon? (dito da lui? altro sistema de linguaggio triestin).
Terry xe un campion, lo paragono a Cechelin, pien de morbin, tipico triestin, Clely lo ga' scalpela' e lavora' con la tradizion della nostra citta'.

Lo go' ciapa' per brazo e lui me ga' messo ste man drio la spalle, el mio macellaio quasi se taia un ditto, le ridade xe stade piu' che una bevuda de Champagne. I me ga' regala' un pendente, a forma de balena de madre perla, per ocio xe una perla asecondo stage. Una meraviglia, el fio xe coltivador de perle, che al momento semo primi in esportazion, gavemo battu' i Giapponesi. I se fa' sempre sentir, ma sia che Island girl e anche el mari' noi vol molar......Lui non xe un Koori el xe Australian....altre ridade.

Semo andadi in farmacia, che se ciama Terry White- lui va' verso el farmacista el ghe presenta la man el ghe disi: ""PLEASE TO MET YOU"" I am Terry Black.......el ga' lassa' tre persone che credo le ga' bagna' le mudandine.
Ben, forsi se rivederemo piu' spesso, perche' dopo 15 anni, iero alquanto
preoccupada.

Prossimo viaggio in Florida per l'esposizion dei quadri, i Americani xe i migliori fin desso per comprar e apprezar i lavori su tele. Spero che island girl la se fermera' dal fradel in South Australia, per lavorar e piu' vicini de mi' per l'esposizioni in Melbourne.

Maria aka refolo


refolo

incidente

Messaggio da refolo »

Oggi xe morto, el famoso conservador dei animali, dal cocrodil al piton.
Steve Irwin.....famoso per tutto el mondo.
Giovane, de 44 anni, el gaveva avudo un ripecussion sul fatto che l'anno scorso el se gaveva fatto fotografar col suo picio de solo un per de settimane, chel ghe dava de magnar a un cocrodil de almeno 5 metri de lunghezza......ma da come el se ga' difeso, el saveva quel chel fa.

Comunque questa sua morte xe alquanto anormale, filmando in fondo alla costa corallifica del Queesland una Amanta velenosa, la coda xe andada direttamente al cuor. Brutta morte, ma la roba piu' anormale xe, che proprio lui diseva che non bisogna avvicinarse a ste bestie e lassar nel suo posto de residenza " HABITAT"........ben el la ga' disturbada, per cior due fotografie.

Maria aka refolo


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Obituary

Messaggio da Coce »

Come che ga' riporta' Refolo qua' sora, ogi gavemo una bruta notizia.
STEVE HERWING is dead ! Xe un gran peca' perche' el un omo giovine e pien de vita. Coce :(
Allegati
irwinfront3.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Lo conosso, anche in Italia i trasmeteva i suoi filmati.
Posso dir che me imaginavo che no el saria morto de veciaia ... :?

Riposi in pace


refolo

triestini in australia

Messaggio da refolo »

Per dirte el vero, caro Adler, mi non lo sopportavo tanto, perche' el diseva sempre, che non bisogna mai disturbar sti wild animal ecc.
Non se podeva ne nudar ne pescar, lori xe paroni dell'Oceano.

I Taylor ( mari' e moglie) conservatori dei pescicani, i se immergeva come
Picard...ma, non col sommergibile Trieste, ma una semplice gabbia de acciaio, solo per far reclam, o films....con un introito de miliardi!

Lui per far sto piccolo documentario per la fia el doveva almeno ripararse, dopotutto come dito su' el proibiva ai altri, ma lui fazeva quel che ghe pareva. Sora un Amanta?........l'ombra del suo corpo xe sta' un target.

La island girl co la xe vegnuda a trovarme, la iera fresca de un funeral, un picia de 8 anni ciapada da un cocrodil, solo perche' la pescava con la semplice lenza...(qua' gavemo anche cocrodilli de mar).

Parlavimo, e la me disi: oggi o domani Steve el fara' la stessa fine? chi gavessi pensa' chel finiva in un'altro posto in differenti circostanze?
Mi go accarezza un'amanta, mia fia ga' nuda' coi delfini, dove iera infesta' de pessicani......xe tutta question de destin. O forsi de stupidaggini?

Maria aka Refolo


refolo

triestini nel mondo

Messaggio da refolo »

Gavemo perso un'altro famoso personaggio.
Questo iera ciama' el RE della MONTAGNA.....un'autista tipo del tedesco..
SHUMMA! (nianche vicin) ma sempre un Campion. 11 gare vinte, sull'asfalto delle montagne del New South Wales. Ritirado, ma per spurio rapresentado alle corse de Perth in Western Australia.

Come in tutte le circostanze, ghe xe quei che disi e credi nella famosa frase : NON C'E DUE SENZA TRE! due xe andai vederemo chi xe el terzo?

Maria aka Refolo


refolo

PESSE FRESCO

Messaggio da refolo »

per i amanti del pesse (credo tutti voi triestini )...
col prossimo mese gavere' el BARAMANDI un pesse squisito pescado nei dintorni della islandgirl.

finalmente i ga' vinto perche' ghe iera un dubbio sulla freschezza, ma col espresso-flight ......... :angel7: .......effige sora le ali dell'aereo.
lo gavere' sul piatto (parlo dei ristoranti) el giorno dopo pesca'. Miga mal? noi dovemo spettar e col riva el xe sotto jazo!

Maria aka refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ma te disi che co lo magneremo,nel prezzo pagheremo el pesse o ghe pagheremo el viaggio? un poco come i frutti fora stagion, che i vien de chissadove


Torna a “Triestini nel mondo”