Australia

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
refolo

Australia

Messaggio da refolo »

carissimo Franco!

Un'amica mia ga' dito che xe una pazzia!
non credo che xe medness.....una roba bisogna dir chei Australiani xe assai sfegatai per ste robe, co me go' taia' i cavei per la leukemia tutti i poliziotti del mio sobborgo ga' fatto la stessa roba, tutti spelai fra cui el zio de una putela de 8 anni!

Me fa' una passion infinita, se te se ricordi ghe iera un annuncio de suplica in quell'altro forum i domandava un aiuto per una ragazza de pochi anni! col cuor a remengo!
Se xe de donar? con tutto el cuor. Ma sta roba che go' scritto fa' anche de rider, solo parlado in famiglia? xe come una barzelleta.

Ma la signorina in Ufficio la me ga fatto capir, che coi soldi se pol far tutto, meno che curar mali incurabili! In tutti i supermercati che se va' i ga' un bussoloto dove se metti el resto della moneda. Vnerdi' prima de Pasqua xe la coletta per l'ospedal dei fioluzzi (come un Burlo) ma xe za 50 anni e sempre manca soldi. Mi e la famiglia de mia fia se femo sotto.

Co la gaveva 2 anni la xe cascada nella vasca de bagno rotto el polsetto, e l'ospedal chei gaveva iera pezo delle storie de Charles Dickens un sc'hifezo. Questo xe menio, grande, ma sta altra settimana le nurses fara' sciopero, e mi non vado piu' aiutarli perche devo guardarme mio mari'.

Go' scritto che le xe bastarde, perche' le se mostra senza cuor e pezo dei criminali! le vol piu' soldi senza lavorar, dentro xe camerette pei familiari, quindi non le ga' troppo da far. La mamma dei fioi li netta, cambia, lava ecc. lore le sta' solo per numero! Xe certe che ga' ciapa' casa-auto-conti in banca, robe che non sta in ciel o terra.Tutti se presta.

Mi usavo portarghe una polpetta de Mac Donald certe picolezze, un giogatoletto, son stada abituida da picia mio papa' iera assai per ste robe, mi' l'ospedal a Trieste savevo persin quanti metri quadrati che gaveva el giardin! el l'Istituto de via Pascoli? e via Gozzi? iera solo della mio e de papa', xe per questo che la morte, la brusada, la cremazion non me da' nessun efetto pauroso, semo solo de pasaggio!

Ma come dito sora, xe tutto un rider, vederemo cossa che disi sti opuscoli, e quanto che costa, ecc. go' za fatto da sola tutto, senza pubblicita' cremazion, un anforeta, un buseto che fara mia fia, ai piedi dei mii veci e VIVA LA' E PO BON!.......non son un Papa....
Che tra l'altro tra un matrimonio e funeral? non vedo perche' che se spendi fortune!......tutto finissi in fumo!

Maria aka Refolo


refolo

Australia

Messaggio da refolo »

Un 3 ettimane fa' xe sucesso un'incidente aereo in Malasia. La fia de un amico de mio mari', Diplomata la xe morta, in tutto 5 persone. Quella che xe viva la ga' perso tutte e due le gambe, ( una taiada l'altra parziale) brusada all'estremo.

Venerdi scorso xe sucesso un grande incidente in un Tunnel 3 morti, tutto sera' auto brusade ecc. Morto un ciclista Olimpionico, una picia mazada senza voler dalla vicina de casa. 2 anni? la correva a guardar suo fradel chel giogava ballon in strada prima de andar a scola. Ela povera tirava fora l'auto dal Garage.

tutti e due residenti nel mio sobborgo, anzi la nonna della picia la se ga' rasa' i cavei come mi per la leukemia. Doloroso, de veder e sentir. Cussi'
gavemo messo un'articolo de protesta sul giornal locale, non per quel che succedi, ma per quel chei poliziotti domanda?

chi che ga' visto l'incidente da riportar in Stazion? anche se saria sucesso
perche' la person/e iera sotto l'influsso dell'alcool....chi vole' chei se fazi avanti? sta polizia ultimamente la fa' sc'hifo. Durante la notte tra el sabato/domenica se senti sempre bestemmiar, zigar, mandarse a quel paese, i rompi finestre, i cava via le cassette della Posta? e nessun disi niente. Perche' i ga' paura d'esser confrontadi, e cussi' se patissi.

Non punto el dito alla mamma, o biasimo nessun, ma qua' xe peso de Trieste, noi giogavimo in mezzo della strada, ma non ghe iera tanto traffico, come in Australia. Ogni anno in una maniera o l'altra ghe ne gavemo la bellezza che parti dai 480 ai quasi oltre i 600 e non scherzo.

Tutti protesta per l'invigoramento....ma tutti corri, dopra benzina, nessun camina, tutti i xe grossi con doppia panza! voi a Trieste proteste' pei Poliziotti? qua solo i domanda testimoni! senza de quei tutto finissi in taser.
Anche mia fia non la da' piu' soldi pei Ospedai, niente non xe stado paga' dall'anno scorso! Dipendi dal Governo? NO! solo dai menefreghisti/ciucia sangue!

Maria aka refolo


refolo

triestini nel mondo

Messaggio da refolo »

FRANCO? se te son interessa' el web-site xe verto
per i (Diamanti Forever)
Leggi ben

Maria aka refolo


refolo

triestini nel mondo

Messaggio da refolo »

Un do' di petto.......e di cuore!
Protagonista: Giuseppe Bertinazzi! 74 anni portati in modo smagliante? ( adesso 80 enne).

GB nacque a Gorizia nel 1927 suo padre lavorava alle ferrovie.
Papa era nato a Fiume, sposato con una Modenese, famiglia di razze sparse. Nonno Vicentino, nonna Croata ecc.

Amante della lirica sali' sul palcoscenico all'eta' di 5 anni come figlio di CioCioSan.....
Perse la voce all'eta critica sull'apice della carriera, ricupera la voce nel 1942 comincio' a studiare sotto la guida del maestro Trevisiol.

Debutto a Fiume, nel 1951 debutto' come tenore eroico sotto la guida di Antonino Votto-Concerti con il famosissimo Carlo Maria Giulini.
Tournee' per tutta l'Italia ed Europa.

La sua carriera in Australia:-
Tra' una pausa e l'altra si esibi' a Roma-Zagabria-Tel Aviv dove assieme al famoso Placido Domingo legato da una grande amicizia, rimaranno amici per la vita.

Nel lontano 1962 Giuseppe salvo' la vita a Placido e la sua signora dopo una nuotata, che sembrava un Tsunami! lui esperto nuotatore, li ha' portati in salvo tutti e due.
Oggi Aprile 2007 per il seguente compleanno del sudetto 80 enne, ha ricevuto un deposito bancario di 25.000 dollari.

dove lui dice grazie e propenso di cambiare l'auto, Placido da quel giorno ha invitato la coppia a tutti i concerti ed opere, per l'occasione oltre tutto
s'e' acquistato la onorificenza Dell'Order Australia-Medal.
Tutti e due un'ammirazione completa.

DOMINGO'S THANK YOU.....

Maria aka Refolo


refolo

AUSTRALIA

Messaggio da refolo »

Volevo scriver sotto i Borboni, ma go' visto chel sogetto xe sta' chiuso.
Qua' in Australia ne gavemo a centinaia, ma ultimamente i sta a far come per tutto el mondo, tira via le panchine le rimpiazza con statue, i tien un pocheto la citta' attraente per i Turisti, i mendicanti, cioe' quei che se guadagna do' soldi i lo fa' non con la man verta, ma i canta, sona strumenti, insomma xe quasi tutta gioventu'. Non piu' perche' noi compra sicuro de magnar coi soldi chei ciapa, va' nella droga.
Sara' forsi permesso nei sobborghi due volte all'anno Pasqua-Nadal.
L'altra settimana i ga' presenta' uno che ancora un pochi de mesi el diventa milionario. Sotto consiglio da una persona con un poco de criterio. El se ga' verto cusi' all'aperto con una semplice ombrellon, el lustra le scarpe....i nostri veci Lustrini!
El ciol $5 dollari per persona, el ghe conta qualche frottola sua, el disi in poche parole la sua vera storia. Ghe sara' qualched'un che forsi scrivera' la sua storia e anche la' soldini. El xe stado abbandona' tirado su' Governo Statale, passa' notti a imbriagarse e drogarse, adesso el xe in remission, el lavora el ciapa tanti soldi! ( 41 anni, e anche un bel omo)
El me ga' piasso col ga' dito che non bisogna spettar dai altri bisogna farse da soli, el mondo saria assai meio, se tutti se tirassi su le manighe
(quel che go' sempre dito mi') ghe vol anche aver un certa ambizion. Ma amesso che prima ghe iera tutto ombra' per via della droga. Speremo chel Comun ghe dara un permesso permanente e lui sara el model per i altri che sta' solo a guardarlo, pero' el xe stado introdotto con una petizion, qualche cittadin ga fatto qualcosa, altrimenti i politicanti se ne frega. Non digo che a Trieste i dovessi far la stessa roba? ma ghe doveria esser una societa' che pol aiutar sti borboni, o per'altro darghe un sburton de verzer i veci mestieri.
Gavemo, quasi 300 ristoranti, che quel che vanza i lo distribuissi tra sti poveretti, senza andar nelle scovazze in cerca de magnar. Due pasti al giorno xe qualcosa.

Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

forsi xe meo che te li ciami barboni, che i Borboni a Trieste li gavemo sepolti in una cappella a san Giusto


refolo

australia

Messaggio da refolo »

ma.....non lo faro' piu'!

Maria aka Refolo


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Barboni

Messaggio da Coce »

BARBONI,anche questo xe un termine novo per noi Triestini nel mondo. Refolo se riferisi a quei che noi ciamemo BASKERS , e no
se pol meterli nela categoria de mendicanti nel vero senso dela parola perche' tanti de lori i xe provetti cantanti e musicisti, i xe ben attrezzai, tanti vendi i propri "C.D." i xe considerai artisti che intrattien i passanti nel centro de Citta', e nei centri commerciali, e i ga la licenza Municipal.
Ciao Coce :-D


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

beh, per esser esatti barboni xe un termine italian, come senzatetto, el francese clochard... che in triestin i barboni xe i pessi! :-D triglie in italian, barbùnia in grego..
come se disessi in bon triestin sti "barboni"? strazòn? ma quel descrivi el modo de vestir, no de viver senza casa..
però el termine xe vegnudo de moda qua a Trieste co Tonellotto iera paron dela Triestina, el ghe gaveva dado del barbon a qualchedun e de quel giorno "Tonelotto barbòn" iera deventado un slogan molto diffuso


refolo

australia

Messaggio da refolo »

Parlemo della siccita', mancanza de piove, che risulta dai 8-12 anni de distanza! questa terra arrida xe nominada, niente da far col GREENE!
Dove xe sti qua' che protesta? i xe sparidi? noi sa' piu' cossa dir o inventarse!

El Greene xe in terra e non in alto sull'atmosfera, tutto quel che casca dal ciel ne da' vita e sofferenza, ma non biasimar sto benedetto......COSSA"
GAS ATMOSFERICI?.....qui xe sempre stadi. I piansi perche' i devi serar le fabbriche! Tutti vivera' de sussidi governativi!

Comunque, guardando quel pocheto che mi posso eliminar, cioe' star in scuro a guardarme la Television? non doprar acqua calda per la lavatrice? (mi vivo coll'elettricita') a casa mia non esisti gas de nessun genere.

Go' una montagna de candel, perche' sempre, e quasi ogni settimana ne manca la luce per do' stupidi chei se scontra col'auto o i va' a finir contro el pal della luce.
L'assicurazion, te metti una specie de STOP, su tutte le regole, noi dovemo sottostar ai voleri dei altri, e co succedi qualcosa i ghe da' colpa a quei che non pensa per la salvezza del mondo o dell'atmosfera.

Qua' semo senza acqua.......la xe necessaria, podemo farse una doccia alla settimana? dubito, semo troppo ben abituaidi, ma se pol eliminar certe robe. L'acqua per bever la compro.........( e per Dio spetto xa dal 1986 la ragion del perche'....con un'attaco de Gatsro enterite e noi te disi da dove che la vien).

Piu' quella che se paga annualmente, piu' el riscaldamento, piu' dovemo pagar per i GURRU' che vien a insegnarne cossa che dovemo far, come
Mr. AL GORE? 4 viaggi in aereo el ga' consuma' piu' de quel che consumo mi' in 5 anni. Piu' el famoso John Travolta, altro chel se preoccupa per

l'Inviromento, el suo JET! el brusa, per vegnir qua' piu' che quel chei accendi le luci in New York......pensandoghe ben xe una missianza de ignorami, chei vol dismostrar quel che effetivamente xe un ciclo basado sulla natura piu' che quei che consuma?.......lori la pensa cussi'.

Se leggemo i libri de storia durante i Romani, 180 megalitro de acqua iera giornaliera portada a una distanza de 420km, nei canai o i famosi tubi, dai laghi-fiumi ecc. 20 anni fa' i ga' idea' 54 megalitro a day.
Con tutti i nostri omini, periti, tecnici, idraulici, ecc. i doveva rivar assai
in avanti, invece de retroceder come gente senza cultura.

Dimentichemo le danze e le preghiere che fa' i Aborigini-Koori, i nostri politici ga' solo che obliga' una stretta restrinzion!
Mi li voteria fora dell'Ufficio! noi xe degni de guadagnar senza nessuna soluzion! troppo ciacole e pochi fatti!

Maria aka Refolo


refolo

Australia

Messaggio da refolo »

spero de rivar inserir sta foto....
Allegati
Anzac Day
Anzac Day


refolo

Australia

Messaggio da refolo »

Letto in un'altro forum.....riguardante la siccita'l'acqua, quei che leggi e se riferissi esperti leggendo el Wikipedia.......
o la cosidetta mentalita' de quei che non sa quel chei disi?

el Nostro Primo Ministro, ga suggeri' di metterse in ginocio e pregar che caschi acqua dal ciel? se vedi che nei ultimi due giorni, se gavemo messo tutti a pregar perche' domani gaveremo bisogno del "NOE' chel vegni a ciorne con la sua ARCA!


Maria aka refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Australia

Messaggio da babatriestina »

refolo ha scritto: el Nostro Primo Ministro, ga suggeri' di metterse in ginocio e pregar che caschi acqua dal ciel? se vedi che nei ultimi due giorni, se gavemo messo tutti a pregar perche' domani gaveremo bisogno del "NOE' chel vegni a ciorne con la sua ARCA!
sarà miga che anche qualche aborigeno ga fato la danza dela piova? :-D


refolo

Australia

Messaggio da refolo »

Anche Terry, mari' della Islandergirl......el rideva! go' un tubo con disegni Aborigini, che co te lo sbatti se senti l'acqua, lo go drio la porta e co la verzo, sbatti sempre contro, ma non ga' servi'.

In quanto a lori, i pensa come tutti i bianchi chei xe stupidini! Intanto Clely la ga' el pozzo de acqua che non la manca mai.....la vien fora dalla terra, miga stupidi fin dei conti i se ga' sempre vissudo per 40.000 anni senza pregar.

Semo noi i stupidi, che non podemo inculcar ai scienziati de far qualcosa.
essi' chei Australiani xe bravissimi come inventori, ma oggiddi'xe solo robe fatte per el soldo! i lo ga' timbra' sui ociai!.

Intanto l'acqua' ga' aumenta' de prezzo-dovemo pagarse la cisterna-impignir de acqua ciamada Grigia! te se pol immaginar de dove che la vien. E le bottiglie che compro ga' la data de scadenza? mai inteso sta fesseria in vita mia.

I vol eliminar come ditto in principio la luce, senza luce non pol manovrar l'acqua o viceversa, pero' gaveremo qua' la completa compagnia de attori e registi ecc. per far film de guerra....in America i protesta fora della Paramount, qua' i vien per farse milioni, xe pezo della guerra persa, nessun vinzi!

Maria aka refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Questa foto la dedico ai nostri forumisti Australiani: xe una lapide che go trovado murada a Urbino, che a mi poco me disi, perchè no so ben de chi che i parli, ma forsi a voi ve sarà più familiar e comunque pol interessarve:
Immagine
Se me contè cossa che xe sta battaglia de Eureka Stockade, insegnerè a mi e forsi anche a altri qualcossa de novo


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Oviamente se un zerca su internet ghe xe dozine de vosi su questo tema, ma per quei che ghe seca zercar, o de novo, per quei pochi de noi che no legi inglese, zerchero` de riasumer quel che gavevo impara` a suo tempo de sto evento.

Prima de tuto, saria importante dir che piu` che battaglia (anche se ghe xe sta un combatimento) bisognasi parlar dela ribelion de Eureka Stockade.

Pero` bisognassi prima aver un'idea del stato del Victoria durante quel periodo: La nova colonia del Victoria jera praticamente nova, la sua area prima fazeva parte dela Nuova Galles del Sud (NSW).

Le cita` de Ballarat e Bendigo che dista circa una otantina de chilometri de Melbourne gaveva ciapa` forma e impeto dala scoperta del'oro nei ani 1850 (precisamente nel 1851).

El governo dela colonia, inglese e estremamente conservativo, zercava in ogni manier de rifornir le casse del tesoro per aiutar a governar sta nova colonia, e visto che in questi primi ani ghe jera tanta gente (come in California del resto) che rivava a Ballarat e a Bendigo in zerca de fortuna, che i continuava a alzar le tasse e el pagamento per aver el permesso de minadori. In piu` i gaveva comincia` una propria e vera caccia ale streghe, fato che se ispettori trovava minadori senza sta licenza in scarsela, i gaveva el dirito de arestarli e multarli sul posto.

Eventualmente nel 54, un zercador de oro veniva asasina` vizin ala osteria de Eureka Stockade e aparentemente el colpevovole jera l'oste de sto local: Arestado, el jera stado messo in liberta da un giudice compra`. 'Rabiadi i minatori (ghe jera un 65000 nela zona) gaveva dado fogo ala osteria convinti che'l governo per se steso jera coroto.

I minadori eventualmente formava una Lega dele riforme de Ballarat.

La gente che fazeva parte de sta lega gaveva nazionalita` de ogni paese, Tedesca, canadese (la bandiera de Eureka Stockade la jera stada disegnada da un canadese), italiana (Raffaello Carboni xe l'unico che gaveva scrito un resoconto sul'evento, e xe a questo che resta la sua fama), irlandese (la magior parte dela gente jera de sta nazionalita`), statunitensi e via cussi`.

Tajando la storia un poco, la lega domandava precise concesioni dal governo e quando che ste domande veniva negade, i minadori se adunava a Bakery Hill vizin a Ballarat e i brusava le patenti de scavo. La bandiera veniva alzada, e Peter Lalor veniva eleto capo de sta meza rivoluzion: La polizia sparava`` contro la folla: El risultato dela battaglia (durada un brevissimo tempo, meno de meza ora) jera 30 minadori e 4 polizioti morti. Data 3 dicembre 1854.

Nel '55 i riuniva in tribunal i capi acusadi de sta ribelion: con grande sorpresa de tuti e ravia del governo del periodo, le giurie trovava tuti i imputai inocenti de qualsiasi colpa, dando inizio al regno de democrazia che ancora regna sul Australia.

La bandiera de Eureka Stockade, su sfondo blu con una crose bianca che finisi con quatro stele (quele dela crose del sud) la xe ancora usada in dimostrazioni e proteste civiche e politiche, principalmente de gente de sinistra ma non solo.

No bisogna dimenticarse che l'Australia jera stada la prima nazion e stabilir 40 ore lavorative ala stimana divise in 5 giorni lavorativi. 8 ore de lavor, oto ore de svago, oto ore de riposo, questo grazie ai sindacati de cui la magioranza dei lavoradori fazeva parte.
Allegati
La bandiera de Eureka Stockade, creada dal canadese Henry Ross
La bandiera de Eureka Stockade, creada dal canadese Henry Ross
eurekflag-s.gif (7.93 KiB) Visto 3233 volte


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Ottimo resoconto Lucio. Raffaelo Carboni xe parte dela storia Australiana.
Ghe xe anche altri come Giacomo La Matra che ga dona' el nome al soborgo de Sydney "Matraville", e un piu' recente come Sir James Gobbo
recente Governator (rappresentante dela regina Elisabetta) nel Victoria.
Nel caso de Carboni se no saria per lui la storia dei eventi dela ribelion a
Ballarat saria stada persa. Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

Australia

Messaggio da nanaia »

che interessante! Grazie, Lucio per el bel lavoro!


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Secondo la fonte, questa xe un'imagine del signor Carboni.

Per mi'l ga 'ssai de un personaggio bohemmianne come Gustavo Colline piu` che altro.
Allegati
Raffaello Carboni.jpg


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: emigrazion

Messaggio da babatriestina »

islandgirl ha scritto:Mio mari`xe aborigeno,nato su un isola qua su`e cresu` in mission, mi son andada a lavorar in mision per spirito de aventura oltre 30 ani fa e qua` son restada.
Mio mari` xe uno dei piu` conossudi artisti aborigeni, el fa quadri e sculture in legno con esibizioni ogni tanto a Sydney e con questo se manda avanti la baracca.
Gavemo tuto quel che ocori, generator e panei solari per la luce, pompa del`acqua solare, telefono, TV via satellite ecc. pero` tuto quel che gavemo incluso la pista de ateragio per emergenza e le poche strade gavemo fato tuto soli.
Go un fradel a Adelaide e se sentimo ogni per de setimane ma oramai per lui xe piu` facile parlar inglese ma se vedemo solo ogni per de ani.
Ciao
Clely aka islandgirl
e oggi la vedemo sul Piccolo!!!
un articolo tuto per ela!! :-D :-D :-D :-D :-D
riporto la foto del articolo del piccolo sul sitodeSandro


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Triestini nel mondo”