Triestina in serie D

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Tranquillo, Ciancele: l'Union sbanca Vittorio Veneto dopo un'autentica battaglia. 3 a 1.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:Tranquillo, Ciancele: l'Union sbanca Vittorio Veneto dopo un'autentica battaglia. 3 a 1.
OT: Vitorio Veneto me ricorda sempre bataglie. ;--D


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Ciancele, el risultato forsi xe mejo che te lo dago martedì!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini, te son un amico. Ma speta fina a giovedi che intanto fazo vignir al mio capezale tuti i fioi legitimi, ilegitimi e de anima, che i me conforti. ;--D


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Go spetà un giorno in più per darghe el risultato a Ciancele: forsi, come mi, el se ga dimenticà de radunar al capezal tuti i eredi. Opur, con lu, i ga fato bisbocia; che i speti fin dopodoman che l'Union zoga a Castelfranco Veneto con el Giorgione, squadra terza in classifica: la vedo dura!


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

... come disevo ... me son dimenticà de da/ir el risultato a Valmaura: 1-4 pel Pordenon.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Caro Nini Naridola, lontano dagli occhi, lontano dal cuore. Non posso dire altro. Ieri sera tutti in attesa, ma attendi perissodattilo che l’erba cresca. Se ne sono andati, delusi. Delusi siamo forse un po’ tutti a causa dei nostri vicini, senza cuore. Novello Cicerone potrei dire: Usque tandem ecc. Circa sessant’anni si diceva a Trieste: Smrt lanfur. Qualche cattivone dirà: La Trieste va in A quando che le galine ... Ara, fa anca rima. Come l’animale di Buridano, stasera niente bisboccia. Morirò di sete: Bevo bianco (un bon Weißburger = Pinot bianco) o bevo nero? Par no farme nemici bevarò probabilmente tuti do. Coi pedoci al vino bianco. Invidieme! :lol: :lol:


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

L'Unione espugna il difficile campo del Giorgione a Castelfranco Veneto con una rete del vecchio bomber Godeas al 1° minuto della ripresa!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Sa, Nini Naridola, go l'impresion che quei del Giorgione i se ga informà del mio dotor e i ga dito: Bisogna che perdemo se no a Ciancele ghe vien un colpo. Cos' te credi ti? Come xe 'ndà coi tui? Bona sera e grazie


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Dopo la notizia de Nini Naridola go deciso de ciaparme su e de andar a vardar in internet la clasifica. Semo a metà clasifica, ma el Monfalcon, che l’ano scorso el iera davanti, ‘sto ano el xe drio de noi. Anca qua de balon l’ano scorso iera Freiburg (Friburgo, Foresta nera) davanti de Francoforte. I fazeva a chi che vinzi de più, ma iera lori davanti. Anca ‘sto ano i fa gara. A chi che perdi de più. E de novo i xe davanti de noi, se te volti la clasifica. Balon: Pordenon (lanfur) ga vinto, bala ovale: Udine (lanfur) ga vinto contro la Julia. Un’altra Julia, domila ani fa, gavaria dito: Ecce iteri furlanes.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

L'Union no va oltre al pareggio col Valdagno 1 a 1 a Valmaura con gol de Godeas.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie D

Messaggio da babatriestina »

I se merita la D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto:I se merita la D
Come te sa? No te sarà stada miga per caso ala partida e no te ghe conti a nisun? ;--D
Un grazie anche a Nini Naridola. Anche Francoforte ga vinto per 1 a 0 a Leverkusen, in trasferta. I xe anca più bravi a zogar fora casa. Leverkusen xe secondo dopo Bayern München. Qualche suicidio de meno qua e qualchedun de più là.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

A Ciancele ghe daremo el risultato de Tamai-Triestina dopo le feste ... che le passi ben!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:A Ciancele ghe daremo el risultato de Tamai-Triestina dopo le feste ... che le passi ben!
Nini Naridola, te son come un fradel, cosa digo: come un padre par mi. Speremo che le nuove non siano quele vece! ;--D
Tanti aguri anca a ti e ai tui.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Ciancele poderà andar domani a cantar, contento, "Noi semo i tre re": la Triestina ga batù a Valmaura l'ultima in classifica, la Fersina Pergivese, con un gol de Godeas al primo minuto de giogo!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola, buon giorno. Ti ringrazio con un po’ di ritardo, non perché iera sera mi fossi ubriacato per la gioia della vittoria. Ho avuto in lieve attacco di etilismo acuto. È passato. La notte non ha solo portato consiglio, ma mi ha anche fatto passare ... l’attacco. Plagiando il mio solito amico, direi: Odo parole che non dici. Non dici dove sta la Triestina in classifica. Ma grazie ad internet ho trovato che la Triestina si trova a mezza classifica. Senza lodo e senza infamia. Per salire in classifica avrà difficoltà. Basta che non scenda.
Par cantar noi semo i tre re in cità no se vedi più. In paese, par esempio in Baviera, dove che iero mi ani fa, i putei vien ale sie de sera e i xe contenti se no te ghe tiri un stagnaco (secchio) de aqua e te ghe dà qualcosa.
Dopo el mio cinquantacinquesimo cambio de vose (muta della voce = Stimmbruch) no go più voce bianca. Adeso go un voson (vocione) de baso rovinà. Dopo el quarto otavo poso cantar solo la ver gineee de li an geliii.
Stame ben.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

No basta el gol del solito Godeas: Belluno - Union 2 a 1.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:No basta el gol del solito Godeas: Belluno - Union 2 a 1.
Un duro colpo, ma sono forte. :(


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4755
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Fioi, xe 'pena le diese e son za tuto 'fanà. Xe l'asma, la veciaia? O la Triestina? Nini Naridola, sii clemente!!°


Torna a “Balon”