Stile veneziano

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Immagine

Immagine

ciao
zoom culex (lo sfidante)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Vedè la diferenza fra chi che fotografa come che xe sul momento e chi che inveze speta la luce bona? :-D :-D :-D
e chi che fa coi alberi davanti e chi che speta de far de inverno che no disturbi le foie? :wink:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Dipendi de ti el momento che te scegli......Noi semo andai quela volta e anche altre tra inverno e primavera....e mi ghe passo ogni giorno adesso...... :roll:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re:

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: casa Treves in Corso la xe del 1905 architetto Polli.
e xe de ogi la notizia che la perdi tochi che casca in Corso. Va ben piovazza, comunque pompieri e marciapie transennado


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Stile veneziano

Messaggio da Nini Naridola »

Domanda:- Quala xe "casa Treves" in Corso? Mi go sempre ciamà -forsi sbagliando - quela celeste in piazza Ponterosso.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Stile veneziano

Messaggio da babatriestina »

Nini Naridola ha scritto:Domanda:- Quala xe "casa Treves" in Corso? Mi go sempre ciamà -forsi sbagliando - quela celeste in piazza Ponterosso.
La casa in stile venezian :-D :
Casa Treves Corso Italia 14, via san Nicolò 33, via Dante Alighieri 2 Architetto Giorgio Polli, 1903-1904.
" il barone Mario Treves de Bonfili il 28 luglio 1903 presenta istanza al Magistrato Civico per demolire le due case di proprietà ubicate nelle vie del Corso, san Nicolò e sant'Antonio. e quindi costruire sul fondo risultate un edificio, destinato all'esercizio del commercio al dettaglio e nei piani superiori ad abitazioni, la cui responsabilità esecutiva viene assunta dall'ingegnere edile autorizzato Arturo Ziffer [..] la richiesta si trascina con critiche e rifiuti, chiede intanto di poter demolire gli edifici preesistenti, e presenta una nuova proposta approvata il 14 ottobre 1903, Non è firmata da Polli, ma è comprovata la sua paternità da altri documenti.
te sa che no me vien in mente qual che xe la casa celeste in Ponterosso? casa Tchernigoi?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Stile veneziano

Messaggio da Nini Naridola »

Go zercà e ... la risposta te la ga dada ti el 4/12/2012 su "el canal grande e piazza ponterosso". Casa Tchernigoj e Treves xe la stessa (quela celeste) fata far da Tchernigoj e subito dopo comprada da Treves.
Te ga nominado l'ing. Ziffer e me xe vignù in mente che un dei primi lavori che mio papà ga fato xe sta per l'impresa Buttoraz & Ziffer. Me par che i gaveva i uffici in Tergesteo.


Avatar utente
Amministrazione
Site Admin
Messaggi: 157
Iscritto il: sab 7 ago 2010, 9:10

Re: Stile veneziano

Messaggio da Amministrazione »

Ripristinate le foto nei post di Sum Culex che erano andate perdute.

Per gli amanti della precisione, l'ordine potrebbe essere stato diverso e forse anche qualche foto.


Il forum vive se gli utenti iscritti contribuiscono ad arricchirlo con i loro interventi. Non limitatevi a leggerlo, partecipate!

Torna a “Architetura triestina”