Sergio Novak

Personaggi famosi, notabili ed importanti de Trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
refolo

Sergio Novak

Messaggio da refolo »

Non volevo verzer sto paragrafo, dei famosi triestini...ma considerando chel iera un grande restauranter....triestino, paron de un per de restoranti, fra cui una pizzeria al principio de Viale XX Settembre, con l'appartamento de sora.

E sposado con la Shirley Bassey, che a mi' personalmente la me ga' fatto la barba fin per terra.... quando che la iera qua' in Australia, ma ghe piaseva i triestini.

La go' conossuda personalmente, una piaga.
La andava come la Callas, a ciorse l'afitto a Trieste. Se non ghe comodava certe persone, la urlava come una iena.

La mega dito che suo mari' iera troppo dolce, nol iera bon per el business.
la guardava el soldo come i ciechi che volessi veder un fil di luce.

Divorziada dopo che la ga' perso el fio.

Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Shirley Bassey? quela che cantava Goldfinger? per mi la zigava tropo. Ma in Italia anni 60-70 la iera piutosto famosa. La ga avudo un marì triestin? mai savudo ( no che me interessassi ssai a ela..). El marì anca cusinava o iera solo paron dei ristoranti?


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Secondo marì, ma la ga divorziado anche da lui a fine anni 70. :roll:


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D La piu brava e buona cantante femminile che abbiamo mai avuti qui in GB. Bellissima con una voce incredibile. La canta oggi forse come la cantava anche 30 anni fa. La sara a Manchester nella prossima settimana a fare un spettacolo. Magari aver i schei per acquistar un biglietto ma sto programmando una visita nel Nord Italia ive compreso anche Trieste alla fine di questo mese e essendomi pensionato meglio aver lo schei in scarzela per magnar a Trieste mentre ne ho tanti dischi di ella cantando.
Lei abita a Monte Carlo in un bel grande apartamento ma a 60 anni le fa una magnifica figura con la voce tremenda ancora oggi. Va ben, va ben, 65 anni, dai.
Larry 8) 8) :lol:


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
refolo

Sergio Novak

Messaggio da refolo »

Lary...
che la xe famosa? non metto in dubio, ma sicome mi' la go' conossuda personalmente qua' in Australia, e sicome mi' son del 35 ela del 37, i la ciamava la consueta dea della gioventu', ma ultimamente le sue grinze....iera eloquaci....piu delle mie, non la podeva dir mi son giovane......la diventa anziana.

Suo mari' non credo chel cusinava, sebben qua' i lo ga'invita al Ristorante Pellegrini a Melbourne. Non per cusinar ma per provar certi piatti.
El iera un bel tipo, el matrimonio xe anda' a fasul co la ga' perso el fio.

Ma ve posso assicurar che per soldi la iera calcolada come la moglie de Suss l'ebreo.......assieme alla Callas (Meneghini per farla contenta el gaveva compra' appartamenti a Trieste) le se confrontava per incassar i soldi.

Difronte all' Ambassador (cinema che voi gave' nomina', ma che sta volta la Maria la predomina,perche' go' lavora' con mio mari per 18 mesi)
le iera parona de 3/4 dell'aquidotto....OOPS Viale XX Settembre.

Sull'angolo de Via Brunner ghe iera anche un appartamento suo....affittado dal Sior Pancera, paron del bar Principe.....se podessi scriver tutto me voleria non un libro, ma almeno CINQUE.

Maria aka Refolo


Torna a “Chi jera quel che .... ?”