Ursus
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- AdlerTS
- cavalier del forum
- Messaggi: 9561
- Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
- Località: mail: adlerts[at]email.it
Ursus
L'Ursus xe un'enorme gru costruida quasi un secolo fa dal Stabilimento Tecnico Triestino, attiva in porto a tuti i anni 80. Coi suoi 54 x 24 metri per 1011 tonnellate de stazza la xe visibile da 15 km de distanza.
La gru xe alta 70 m e pol tirar su 150 t.
Dopo qualche anno de oblio adesso i vol sistemarla e portarla vicin la Stazion maritima, sfruttando "l'archeologia industriale" come risorsa turistica, da evidenziar co xe la Barcolana, per esempio.
Tra coverta e sottocoverta ghe xe a disposizion 2000 metri quadrati. Saria un bel spazio da sfrutar. Una roba curiosa.
Tra le altre robe, el 20 maggio 1945 un pattugliator britannico lo ga intercetado al largo de Salvore mentre Tito cercava de portarselo via:-)
La gru xe alta 70 m e pol tirar su 150 t.
Dopo qualche anno de oblio adesso i vol sistemarla e portarla vicin la Stazion maritima, sfruttando "l'archeologia industriale" come risorsa turistica, da evidenziar co xe la Barcolana, per esempio.
Tra coverta e sottocoverta ghe xe a disposizion 2000 metri quadrati. Saria un bel spazio da sfrutar. Una roba curiosa.
Tra le altre robe, el 20 maggio 1945 un pattugliator britannico lo ga intercetado al largo de Salvore mentre Tito cercava de portarselo via:-)
Campo Marzio
Le due piu' grandi GRU d' Europa, le iera al San Marco, invidiade e richieste da tutti:
1) La Ursus, questa se moveva per andar da un porto all'altro.
2) la Mancina, questa stava' fissa.
La Ursus la voleva i Titini, niente da far. Dopo richiesta dai Inglesi, come
ripagamento di guerra. In mezzo dell'Adriatico le vedette Italiane li ga' ferma'.
La Mancina, non so' cossa che xe sucesso dopo che el Cantier xe stado serado.
Maria aka Refolo
1) La Ursus, questa se moveva per andar da un porto all'altro.
2) la Mancina, questa stava' fissa.
La Ursus la voleva i Titini, niente da far. Dopo richiesta dai Inglesi, come
ripagamento di guerra. In mezzo dell'Adriatico le vedette Italiane li ga' ferma'.
La Mancina, non so' cossa che xe sucesso dopo che el Cantier xe stado serado.
Maria aka Refolo
-
- vilegiante
- Messaggi: 107
- Iscritto il: gio 12 gen 2006, 22:17
- Località: Roma
- babatriestina
- senator
- Messaggi: 41551
- Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
- Località: Trieste, Borgo Teresiano
- AdlerTS
- cavalier del forum
- Messaggi: 9561
- Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
- Località: mail: adlerts[at]email.it
Pareria de sì !
el link esatto xe
http://cgi.ebay.com/20T-40T-floating-cr ... dZViewItem
costo 22 dollari
el link esatto xe
http://cgi.ebay.com/20T-40T-floating-cr ... dZViewItem
costo 22 dollari
Go ciapado una meza fregadura
Tanto per cominciar, se trata de riproduzioni contemporanee fate de una societá de modelisti italiani. E no diagrami originali del 1933/35....
E dopo, no xe gnanca el Ursus ma modeli de grue piú picie de 20 - 40 tonelade fate nel Cantier San Marco a Trieste.
Voio guardar meio e saró, spero, un poco piú preciso...
Tanto per cominciar, se trata de riproduzioni contemporanee fate de una societá de modelisti italiani. E no diagrami originali del 1933/35....
E dopo, no xe gnanca el Ursus ma modeli de grue piú picie de 20 - 40 tonelade fate nel Cantier San Marco a Trieste.
Voio guardar meio e saró, spero, un poco piú preciso...
URSUS
No volevo intrometterme su sto particolar del Ursus, ma voi no pode' saver che nel1954 coi AMG ga' lassa' Trieste i voleva portarlo via.
Go' za scritto sul forum che le vedette Italiane, ga' ferma' sta storia del
Ursus. Sia chei Americani-Inglesi ga' domanda' un.....Regalo per portarse a casa, quel che i diseva xe de spettanza.
La Ursus per i Inglesi! el Faro della Vittora per i Americani! Voi non save', ma Maria ga' tutti i giornai dei Alleati dove, ghe xe le richieste mandade dai colli crossi-Anglo-Americani!
Maria aka refolo
Go' za scritto sul forum che le vedette Italiane, ga' ferma' sta storia del
Ursus. Sia chei Americani-Inglesi ga' domanda' un.....Regalo per portarse a casa, quel che i diseva xe de spettanza.
La Ursus per i Inglesi! el Faro della Vittora per i Americani! Voi non save', ma Maria ga' tutti i giornai dei Alleati dove, ghe xe le richieste mandade dai colli crossi-Anglo-Americani!
Maria aka refolo
Domenica, dopo tanto tempo, sono stato al Museo del Mare, a vedere la mostra sulle "Navi Bianche" (piuttosto interessante). Nell'occasone, ho fotografato il vecchio motore dell'Ursus, custodito nel giardino del museo, lì esposto dopo i lavori di rinnovo e manutenzione fatti dalla gru nel 1975
Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
- Nona Picia
- cavalier del forum
- Messaggi: 10983
- Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
- Località: Trieste - Rozzol
Ursus
Ogi nei tg locali i ga dito che i ga spostà l'Ursus in porto vecio, lori voleva abaterlo, ma sembra che la capitaneria, ala quale el xe stado consegnado, lo voi restaurar......
Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"
"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
- babatriestina
- senator
- Messaggi: 41551
- Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
- Località: Trieste, Borgo Teresiano
- cenerentola82
- ixolan
- Messaggi: 290
- Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
- Località: Quel che resta de TRieST(e)
AGS Media 07/09/2007 - 11.34
Porto Trieste: lunedí presentazione primo restauro gru Ursus
Sarà presentato lunedí prossimo il pontone gru Ursus
Sarà presentato lunedí prossimo (10 settembre) alle 11.30 alle autorità e agli organi diinformazione il pontone gru Ursus che, dopo esser statotrasportato dall'Arsenale triestino al Molo 1 del Porto Vecchiodi Trieste (dove è ormeggiato e dove è prevista la cerimonia), hasubito un primo intervento di restauro che ha consentito dimettere in sicurezza la sua enorme piattaforma galleggiante, cheha una superficie di 1.164 metri quadri.Questo primo, fondamentale intervento di riqualificazionedell'Ursus quale reperto di archeologia industriale è stato resopossibile da un finanziamento dell'Amministrazione regionale -che alla cerimonia sarà presente con il presidente del Consiglioregionale Alessandro Tesini - ed è stato promosso dalla Guardiacostiera ausiliaria del Friuli Venezia Giulia (che è proprietariadella struttura), in collaborazione con l'Assonautica Trieste (red).
Porto Trieste: lunedí presentazione primo restauro gru Ursus
Sarà presentato lunedí prossimo il pontone gru Ursus
Sarà presentato lunedí prossimo (10 settembre) alle 11.30 alle autorità e agli organi diinformazione il pontone gru Ursus che, dopo esser statotrasportato dall'Arsenale triestino al Molo 1 del Porto Vecchiodi Trieste (dove è ormeggiato e dove è prevista la cerimonia), hasubito un primo intervento di restauro che ha consentito dimettere in sicurezza la sua enorme piattaforma galleggiante, cheha una superficie di 1.164 metri quadri.Questo primo, fondamentale intervento di riqualificazionedell'Ursus quale reperto di archeologia industriale è stato resopossibile da un finanziamento dell'Amministrazione regionale -che alla cerimonia sarà presente con il presidente del Consiglioregionale Alessandro Tesini - ed è stato promosso dalla Guardiacostiera ausiliaria del Friuli Venezia Giulia (che è proprietariadella struttura), in collaborazione con l'Assonautica Trieste (red).
[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
- sum culex
- no montar in scagno
- Messaggi: 5946
- Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
- Località: Trieste - Rozzol
El ponton gru URSUS
Come za dito in principio del topic, sta costruzion, ormai de archeologia maritima, xè stada impostada nel lontan 1913 e varada l'anno sucessivo, 1914.
El pesa 2.200 tonelate de aciaio e el xè alto 75 metri.
La piataforma galegiante ga una superficie de 1.164 metri quadrati, la xè longa 54 metri e larga 24 con un pescagio de 2,5 metri.
El solevava fina 70 metri un carigo de 300 tonelate. Quando che in seguito xè stada agiunta la ralla per la rotazion del complesso el carigo massimo se ga ridoto a 150 tonelate.
El podeva spostarse de solo perchè el iera dotado de due motori e de due timoni.
Sto gigante, uno dei più grandi, vanto dei nostri cantieri, iera sta costruì per solevar enormi motori e portarli nela panza dei transatlantici e anche per portar sule navi de guera dela marina austriaca i canoni.
El solevava pesi notevolissimi per l'epoca, el ga tirà su treni e el xè sta doprà anche per ricuperar reliti de navi afondade.
Ieri i lo ga portado e ormegiado in testada del molo IV del porto vecio e adesso, dopo el restauro el guarda la barcolana e i turisti lo guarda a lù che xè una vera curiosità de antiquariato industriale.
Ecolo davanti ala diga coi rimurciadori che lo sburta
A confronto con un feral
El se sta girando
Come za dito in principio del topic, sta costruzion, ormai de archeologia maritima, xè stada impostada nel lontan 1913 e varada l'anno sucessivo, 1914.
El pesa 2.200 tonelate de aciaio e el xè alto 75 metri.
La piataforma galegiante ga una superficie de 1.164 metri quadrati, la xè longa 54 metri e larga 24 con un pescagio de 2,5 metri.
El solevava fina 70 metri un carigo de 300 tonelate. Quando che in seguito xè stada agiunta la ralla per la rotazion del complesso el carigo massimo se ga ridoto a 150 tonelate.
El podeva spostarse de solo perchè el iera dotado de due motori e de due timoni.
Sto gigante, uno dei più grandi, vanto dei nostri cantieri, iera sta costruì per solevar enormi motori e portarli nela panza dei transatlantici e anche per portar sule navi de guera dela marina austriaca i canoni.
El solevava pesi notevolissimi per l'epoca, el ga tirà su treni e el xè sta doprà anche per ricuperar reliti de navi afondade.
Ieri i lo ga portado e ormegiado in testada del molo IV del porto vecio e adesso, dopo el restauro el guarda la barcolana e i turisti lo guarda a lù che xè una vera curiosità de antiquariato industriale.
Ecolo davanti ala diga coi rimurciadori che lo sburta
A confronto con un feral
El se sta girando
- sum culex
- no montar in scagno
- Messaggi: 5946
- Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
- Località: Trieste - Rozzol
I due bozei: el primo più in zima portava meno peso del secondo, come che xè anche intuitivo. Sta roba se la pol dedur dala misura dele carrucole e dal numero e diametro dei cavi.
La zima del brazo mobile
La piataforma galegiante del ponton col nome URSUS in gialo ripetù due volte, a destra e a sinistra.
Ieri co go fato le foto iera una giornada nuvolada e ventosa: le luci ghe ne risenti un poco, spero che ve contenterè lostesso, se no altro perchè cola bora che sufiava e senza el sol me go indurì de fredo.
ciao
zoom culex
La zima del brazo mobile
La piataforma galegiante del ponton col nome URSUS in gialo ripetù due volte, a destra e a sinistra.
Ieri co go fato le foto iera una giornada nuvolada e ventosa: le luci ghe ne risenti un poco, spero che ve contenterè lostesso, se no altro perchè cola bora che sufiava e senza el sol me go indurì de fredo.
ciao
zoom culex