San Remo 08 - Festival delle canzoni(??)italiane.

dele canzoni triestine ai spettacoli de musica leggera che se tegniva e se tien a Trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Alessandro 85
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 7
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 21:08

58° Festival de Sanremo

Messaggio da Alessandro 85 »

Sta s'timana scuminzierà el 58° Festival de Sanremo...Un pignaton pien de scandali, babezi, polemiche (coss'che odio sta parola) e, no dimentichémose, xe anche le canzoni. Se volemo proprio dir, in sè ormai xe una roba che sta in pie solo sula celebrazion de se stessa, come i premi Oscar, sul spetacolo e el clamor mediatico; l'aspetto musical, che sarìa la più parte, par quasi finir in secondo pian.
D'altra parte con Pippo poco se pol sperar de inovar; xe la kermesse in sè che la sta perdendo smalto, anzi tochi, de diverso tempo.
Mi comunque farò una prova de coragio e darò un'ociada, per curiosità. E voi?

:roll:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41551
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Credo che sia più de venti anni che me go dimenticada de lu.. e no ricomincerò sto anno :-D :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Una volta guardavimo bastanza volentieri.....ma ierimo giovini e no iera altre scelte, oltretuto. Adesso, con tuta la publicizazion de scandali veri o inventadi e altre storie e le canzoni che no xe el massimo preferimo altri programmi.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

San Remo 08 - Festival delle canzoni(??)italiane.

Messaggio da Larry »

:( :( :( :( Sto vardando RAI1, S.Remo, 58esimo Festival delle Canzoni Italiani, 2008. A me, pareva che l'anno scorso quel Festival aveva arrivata al livello piu basso possibile dei programmi popolari. Sbagliavo!
Da quel che go visto finora - e va ben che Pippo sia un presentatore abbastanza in gamba - bon, spero che come passano i giorni migliorera magari un poco di quanto e passato finora. Ma dove son ste canzoni? Piu ciaccoli pol esser? E questa che e apparsa ora. Bella, gambe che van fin su, quasi mezza nuda, ah no, e soltanto che i vestiti(?) sono un po stretti specialmente le braghe. Tatangelo ieri sera era bella ma staqua? Chi e? Mietta? Ma, dir la verita la canzone non era tanto mal. Tanto! E ora un equipe di ballerini con delle fiamme!! Ma le canzoni? Dove son?
E chi sono loro che scelgono ste canzoni? Ora Tiromancino - Il rubacuori.
E loro degli effetti speciali stanno fasendo compleanno.
2245 qui e ci sara ancora un'ora e mezz di questo tormento?
Bon, bon, I'm a sucker for punishment, Soffriro con delle speranze. E quanto reclam! Sempre reclam.
Vaddo farmi una doccia con acqua calda perche sinora il programma non mi ha riscaldata il sangue un minimo.
Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Noi no guardemo! Xe meio Domingo!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41551
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Larry, no te ga meo de far la sera? :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Non capisso tante discussioni, gente che "se vanta" de non guardarlo, gente che lo difendi a spada tratta ... xe un programma come un altro: se te piasi te guardi, se non te giri canal. Non semo più con una rete televisiva sola come 50 anni fa :roll:
L'unica roba che me fa veramente fastidio, ma xe comune a tutta la TV de oggi, xe i compensi milionari :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Mi no me vanto de no guardar, go solo risposto a Larry :wink: . E siccome che xe altre robe e altri programmi più interessanti, come che te disi ti,gavemo fato le ns scelte, come che i altri gaverà fato le sue. :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

El programa sarà bel o sarà bruto, no ga importanza: se pol guardarlo o no. Quel che me disturba xè quela caterva de publicità che i ghe fa con comenti e interviste a non finire in tute le trasmissioni, fin nei telegiornai, gnanche che fussi un avenimento de importanza mondiale messo al stesso livel de guere, disgrazie, elezioni, ecc.
Ciao
sum culex


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Nona Picia ha scritto:Mi no me vanto de no guardar, go solo risposto a Larry :wink: .
Non me riferivo a ti in particolare, jera un discorso generale.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41551
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

concordo con SumCulex, mi posso capir che l'Italia dei anni 50 e 60, con un solo canal Tv, e tanta austerity, podessi considerar Sanremo, come che iera Canzonissima, o Lascia o raddoppia, un evento a livello nazional. Ma adesso...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Nonostante tuto, de quel che legio in giro el festival al'estero ga un certo seguito, più de quel che credevo.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

L'altro giorno alla fine go vardado una puntata, penso almeno tre quarti. Jera quela con i ospiti che canta le canzoni insieme coi "titolari". devo dir che non lo go trovado cussì mal come go sentido dir in giro. La formula ga un poca de ruggine, qualche toco saria stado de tajar, ma me ga piasso diverse canzoni.
A mio giudizio, lo sbaglio più grosso xe stado el voler inserir, in nome della modernità, cantanti troppo eterogenei: xe abastanza logica che el pubblico medio de Little Tony non xe quel de Frankie Hi NRG e viceversa, de conseguenza quie che ghe piasi uno non guarda la trasmission perché xe l'altro de "sumbirse" prima :-)
Volendo mantener diversi stili, forse funzioneria de più dividerli per serate: la prima i melodici, la seconda i rockettari, la terza chi fa rap .....e cussì via. Almeno so che se me piasi un genere quela sera non me cucco i altri "mattoni" che non me disi niente.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Te pol aver ragion, sa. Xe un pensier che go fato anche mi, ancora i anni passai.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Musica legera”