El Carso de qualche anno fa

e anche el Carso triestin che ghe sta intorno
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

El Carso de qualche anno fa

Messaggio da rofizal »

Questo xe una foto de l'aprile del 1953. Ghe laso a l'esperta de sentieri de identificar el posto esato. Mi una meza idea la go (e se la xe giusta no saria dificile), ma no son sicuro.
Allegati
Collezione Rofizal<br />Dat: aprile 1953
Collezione Rofizal
Dat: aprile 1953


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Qua inveze xe un muleto che me par se ategi a Piero Angela e che ne volesi mostrar una Trieste sempre dei primi anni '50, vista dal Carso (da Basovizza-Pese?)...
Allegati
Collezione Rofizal<br />Data: primi anni '50
Collezione Rofizal
Data: primi anni '50


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: El Carso de qualche anno fa

Messaggio da babatriestina »

rofizal ha scritto:Questo xe una foto de l'aprile del 1953. Ghe laso a l'esperta de sentieri de identificar el posto esato. Mi una meza idea la go (e se la xe giusta no saria dificile), ma no son sicuro.
el solo riferimento xe Miramar abbastanza in fondo. E xe un sentier abastanza rettilineo, e con pochi alberi. per cui, nonostante vegnissi de dir la Napoleonica, mi suggeriria quel che adesso i ciama Sentiero Derin sora cava Faccanoni, che iera stado averto poco dopo la guerra
per confronto con la Napoleonica all'epoca.
Allegati
Napoleonica autunno 1953
Napoleonica autunno 1953


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Re: El Carso de qualche anno fa

Messaggio da rofizal »

babatriestina ha scritto:nonostante vegnissi de dir la Napoleonica
e infati mi a quela pensavo, con qualche dubio per la strada che porta da Basoviza a Opicina lungo el coston, che me par a trati la sia ancora piena de piere (se no i la ga sistemada). Quel sentir che te disi ti no credo de conoserlo e quindi no so (o te parli del steso che digo mi???).

(ma i fiori che ga la muleta iera per quel muleto? :wink: solo che me par i ga sbaiado logo de incotro! :lol: )


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41506
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

credo che parlemo dela stessa, del valico de Monte Spaccado fin a Conconello, un poco sotto dela cresta e al riparo dela bora.
Go in man un mazzo de foie rosse. Chi gaveva el basco, e chi el capelin de veludo rosso.
L'ipotesi Napoleonica me lassa in dubbio perchè quela dela foto xe troppo dissestada e no la ga traccia dei pini nella prima parte, e nella seconda parte la xe troppo vizina a Miramar per vederlo cussì lontan. e el sentier che digo mi, inveze, iera de poco averto, quindi più selvadigo.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “I paesi carsici”