questo ve iera scampà?

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
ernesto93
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 185
Iscritto il: mer 2 dic 2009, 19:08

questo ve iera scampà?

Messaggio da ernesto93 »



Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41547
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: questo ve iera scampà?

Messaggio da babatriestina »

firmato Gianfranco Gambassini.. lo conossè?

mi diria che xe de meter sto sito interessante su trieste e l'internet, perchè el xe una sorta de testata giornalistica online, come che i scrivi:
Sconfini è un progetto di editoria on line che all'inizio del 2008 ha raccolto attorno a sé 11 tra editori, realtà imprenditoriali e professionisti. L'obiettivo è uno solo: riuscire a informare quanti più lettori possibili e approfondire temi di grande rilevanza culturale, economica e sociale gratuitamente.
Anche se po no go assolutamente trovado chi che xe sti 11.
legio:
Sconfini.eu s.c.a.r.l. è quindi una cooperativa composta da undici soci tra i quali l'editore di un noto mensile, un tecnico video, due giornalisti, un esperto di mercati immobiliari, un fotografo, un farmacista, un esperto di arte contemporanea e due società di capitali.
dei postadori, vedo i soliti che scrivi , fra le Segnalazioni ( Gambassini appunto) e altri che posta su siti e blog triestini.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
ernesto93
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 185
Iscritto il: mer 2 dic 2009, 19:08

Gamba

Messaggio da ernesto93 »

se devo esser sincero no go simpatìa per quel omo ma no c'entra; me sembrava che el diseva dele robe interessanti.

e visto che el parlava de Porto e de traffici, me sembrava el posto giusto, se te vòl , sposta.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41547
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Gamba

Messaggio da babatriestina »

ernesto93 ha scritto: e visto che el parlava de Porto e de traffici, me sembrava el posto giusto, se te vòl , sposta.
me par che vadi benissimo qua. Mi sugerivo semai de zontar eventualmente el link ala pagina in general.
El mato ga el ciodo fisso del Porto, el torna a scriver sempre sule segnalazioni lettere al riguardo.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Trieste, el futuro”