Bondì a tuti

Se gave` de scriver chi che se, cos' che fe, farghe i auguri a cualched'un e robe compagne felo cua dentro
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
TergesteUrbsFidelissima
naufrago
naufrago
Messaggi: 3
Iscritto il: mer 21 ago 2013, 11:58
Località: Triest

Bondì a tuti

Messaggio da TergesteUrbsFidelissima »

Salve a tutti,me ciamo Enrico,24 anni e son nato a Trieste.

Me son iscritto al forum perchè son inamorà dela mia città e voio ampliar le mie conoscenze su de ela più che posso,son apassionà,per tradizion de famiglia,al periodo Asburgico e de storie sul primo e secondo conflitto mondiale (dei quali go anche una picia collezion de cimeli vari).
Me piasi sai farme contar dai mii nonni le storie su quel che i ga passà durante el periodo dela seconda guerra e anche su quel che gaveva passà durante la prima i mii bisnonni e parenti vari dei quali,tranne uno nato in Friul,ga combattù tuti per l'Austria. De lori conservo anche tante foto. :)

Se me poso permeter girovagando per el forum no go podù far a meno de notar queste vecie discussioni datade 2008:

- "La scuderia Pitton" (https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic.php?f=41&t=3359),ebbene tale scuderia iera de proprietà de un fradel del nonno de mio nonno,el signor se ciamava Carlo Pitton,e mio nonno me ga contà che mio bisnonno,Vittorio Pitton,tigniva la i cavai quando el lavorava come cucer.

- "Verande in discussione" (https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic.php?f=48&t=3161),go letto che xe sta cità el "Piccolo Mondo" de Bruno Pitton,el signor Bruno iera fradel de mio bisnonno Vittorio cità qua sora. :)

Un saluto a tutti,

Enrico

:)


SERVUS
VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Bondì a tuti

Messaggio da VetRitter »

ciao, Tergeste, ben rivà..


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Bondì a tuti

Messaggio da Nona Picia »

Ciaooo giovane Tergeste, benvignudo! :clapping_213:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Saluti, presentazioni feste comandade e gentileze varie”