volgarità ormai accettate

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41507
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

volgarità ormai accettate

Messaggio da babatriestina »

Io continuo a lottare contro l'abitudine alle volgarità, ma oggi leggo una notizia che mi fa cadere un tantino le braccia:
un automobilista che si vede bloccare il passaggio da una donna che aveva parcheggiato sul suo passo carraio ( ed era pertanto nel torto) l'aveva apostrofata con termini quali "stronza e puttana" termini che io nemmeno avrei osato scrivere.. sembra anche "dovete andara far marchette...
morale della favola: assolto perchè"seppur triviale" "è da tempo entrata nel linguaggio comune in cui viene adoperata anche nelle espressioni colloquiali in ogni strato sociale tanto da aver sostanzialmente perduto la capacità offensiva".
insomma.. se vostro fio ve disi cussì, no podè dirghe gnente perchè ormai xe quasi un complimento..
o tempora o mores!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4757
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: volgarità ormai accettate

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Io continuo a lottare contro l'abitudine alle volgarità, ma oggi leggo una notizia che mi fa cadere un tantino le braccia:
un automobilista che si vede bloccare il passaggio da una donna che aveva parcheggiato sul suo passo carraio ( ed era pertanto nel torto) l'aveva apostrofata con termini quali "stronza e puttana" termini che io nemmeno avrei osato scrivere.. sembra anche "dovete andara far marchette...
morale della favola: assolto perchè"seppur triviale" "è da tempo entrata nel linguaggio comune in cui viene adoperata anche nelle espressioni colloquiali in ogni strato sociale tanto da aver sostanzialmente perduto la capacità offensiva".
insomma.. se vostro fio ve disi cussì, no podè dirghe gnente perchè ormai xe quasi un complimento..
o tempora o mores!
Cara Baba Triestina, quando, circa 70 anni fa, dicevo qualche espressione poco fine in inglese, forse per dimostrare le mie "profonde" conoscenze di questa lingua, i miei amici inglesi mi dicevano: Bernard, language! Oggi, anche le ragazze del liceo, usano queste espressioni in inglese (forse sono le uniche imparate durante le lezioni di lingua inglese) ed altre in tedesco (che io conosco, ma non ho mai usato). Quando una donna si esprimeva con parole volgari, i miei amici inglesi mi dicevano: She shouldn't use these words! A tempora e mores dovresti allora aggiungere: o evolutio.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: volgarità ormai accettate

Messaggio da Nona Picia »

Evoluzione troppo negativa.... :evil:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2957
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: volgarità ormai accettate

Messaggio da Piereto »

No go guardà rai uno per l'ultimo dell'anno, ma me xe sta dito che xe andà in diretta una bestemada ( a parte che xe saltà el conto alla rovescia) e apena ogi la Rai rispondi perchè l'Ossevatore Romano ghe le ga mandade a dir.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41507
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: volgarità ormai accettate

Messaggio da babatriestina »

go visto la foto sui giornai, iera una bestemmia nela strica continua dei auguri. Qualchedun gaverà voludo far una bravada.. dove xe i tempi che in tv le balerine doveva portar calze scure che no se noti tropo le gambe!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2957
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: volgarità ormai accettate

Messaggio da Piereto »

Alice e Elen Kessler col dadaumpa tute sai castigade. Se vedeva solo un tocheto de gamba.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2957
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: volgarità ormai accettate

Messaggio da Piereto »

Le gambe no iera mai nude ma co le calze velade color carne.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4757
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: volgarità ormai accettate

Messaggio da Ciancele »

Le do mule le xe vecete e xe meio che i le coverzi. Ma ala television i mostra anca roba giovine, ma scavezada in colomba. Ai mii tempi, co’ iero giovine, de qualche mula, una testa più picia de mi, se diseva: Se ghe indrizemo le noghe (gambe) la diventa più granda de mi. Castigà, e no go fato gnente, me sento mi co’ i me la mostra. Ma per tornar a bomba. Ogni tanto i fa veder film taliani o ambientai in Italia e s’ciavi, de solito sloveni. Almeno una volta i iebenta (bestemmiano) par sloven e i dispica cristi e madone (bestemmiano) par talian. E tuto el resto par gnoco. Ripeto che el gnoco no xe la lingua più bela par bestemiar. Anzi assolutamente negata. Talian e croato!. Spagnolo no so. Devo informarme? :doh_143:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41507
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: volgarità ormai accettate

Messaggio da babatriestina »

Mi go sempre pensado che la gente bestemia non nela propia lingua perchè come dir ghe par meno bestemia , insoma " francesismo".
Mi no go mai bestemiado, nel senso che no go mai tirado in ballo la divinità, ma penso de poder render el concetto porconando e insultando in altri modi. Papà che gaveva fato la prima guera cola trupa del impero, el savevainsultar in tante lingue del impero. E el me le recitava e po el me traduseva: certe ungheresi iera belissime... però almeno in tedesco de Austria xe un per de espressioni miga mal per mandar a quel paese...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”