Zona Piazza della Borsa

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41547
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re:

Messaggio da babatriestina »

sum culex ha scritto:Contribuisso anche mi con alcune foto dei MASEGNI tornai ala luce in via Cassa de Risparmio.

I xè veramente massici



Immagine
ecco, coi vedo queste foto dei masegni apena scoverti soto del asfalto li vedo come che me li ricordavo mi, cioè con dei incavi regolari a due a due o a tre e a tre , un poco per capirse come la superficie dei crackers
Andè a veder i novi, messi presempio in piaza dela Borsa o vizin, e vederè che i ga una superficie iregolar.. i li ga scarpelai? messi ala roversa col basso in alto? perchè come che digo sempre, provè a caminarghe coi tacchi o a corer se volè far joging,,


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Zona Piazza della Borsa

Messaggio da Nona Picia »

Par come che i li gavessi un poco gratai... :?:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41547
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza della Borsa

Messaggio da babatriestina »

sum culex ha scritto:
Immagine

.
tanti se domanda dove che la sia finida. Oggi sul Piccolo una risposta: la xe sul retro del Università, almeno cussì i disi, piazzale Europa.
Adesso domandemose semai el Onda che gavevimo ricevudo in regalo per el concerto dei tre presidenti..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2961
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Zona Piazza della Borsa

Messaggio da Piereto »

Forsi la se gà infranto su un scoio , e la xe sparida :cheezy_298:


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4758
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Re:

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto:
sum culex ha scritto:Contribuisso anche mi con alcune foto dei MASEGNI tornai ala luce in via Cassa de Risparmio.

I xè veramente massici



Immagine
ecco, coi vedo queste foto dei masegni apena scoverti soto del asfalto li vedo come che me li ricordavo mi, cioè con dei incavi regolari a due a due o a tre e a tre , un poco per capirse come la superficie dei crackers
Andè a veder i novi, messi presempio in piaza dela Borsa o vizin, e vederè che i ga una superficie iregolar.. i li ga scarpelai? messi ala roversa col basso in alto? perchè come che digo sempre, provè a caminarghe coi tacchi o a corer se volè far joging,,
Pol anca darse che i gabi preparà le piere par butarghe sora l'asfalto. I busi parchè che ciapi. I muradori fa segni compagni (striche ecc. sui muri). Tuto pol darse.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4758
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Zona Piazza della Borsa

Messaggio da Ciancele »

Legendo de novo me vergogno. Me vergogno de 'ver pensà che no savevi quel che go scrito e me par de 'ver inventà l'aqua calda. Xe vero che tuti saveva el parchè de quei buseti? :doh_143:


Torna a “Trieste de ogi”