Villeggiatura

Logo indove meter i ricordi e le memorie
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41548
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Villeggiatura

Messaggio da babatriestina »

Comincio mi, per romper el iazzo: la villeggiatura come che me contava nona.
De solito la sua famiglia andava un per de settimane a Cormons dei cugini: iera un viaggio longo, cola carozza a cavai, durava quasi un giorno.
Altre mete, dopo sposada: Spilimbergo, Tricesimo, Cividal... dele foto paressi che la se meteva d'accordo cole sorelle sposade per andar nei stessi posti e far villegiatura insieme. Altra villeggiatura: Feldkichen, in Carinzia: go ritrovado le foto del 1905: ecco nono:
[Immagine

Immagine

e xe chi che imparava a nudar nei laghi carinziani, ma no paressi un parente:
Immagine
Viaggi? Ogni tanto a Vienna, col treno, o a Venezia col vapor dela Tripcovich!
Immagine


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Mia mama e mio papà con mia sorela, mi e mio fradel no ierimo ancora nati, i andava in ferie a Erpelle, co troverò qualche foto la posterò. In seguito, co ierimo un poco più grandi e lori voleva farse un picio viageto de nozze, no sucedeva spesso perchè no iera soldi, i andava a Laggio di Cadore opur a Graz e quando che i iera zà veceti i andava a Dobbiaco.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Me ga sempre fato rider che una mia bisnona ga fato el viagio de noze a Muja :-D


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

fusi un viagio original :-) ... chi sa che no ghe copio l'idea ;-D ... e se no a muia magari a basoviza ;-D ;-D ;-D ;-D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:Me ga sempre fato rider che una mia bisnona ga fato el viagio de noze a Muja :-D

Ti te sembrerà strano, ma a mi co iero poco pià che muleta, me xe sembrà un avenimento far una gita in moto con mio cognà fin a Grignan! :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41548
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ancora nei anni Cinquanta-Sessanta i mii co iera caldo fazeva villeggiatura a Basovizza, mi go fato una volta una breve villeggiatura al Kras-Carso de sior Milic a Monrupino.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

I mii zii, nonchè genitori de nanaia, andava inveze in ferie de Furlan. Ovviamentte, se nanaia vol, la ve conterà qualcossa de più. :wink:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

villeggiatura

Messaggio da nanaia »

Sì, xe vero mio papà e mia mamma andava dai anni 60 fin metà anni 70 a far un mese de villeggiatura a Monrupino: i gaveva una casa caldissima in via Vignola, per cui Monrupino ghe iera come Cortina e mia mamma che in montagna no podeva andar per problemi de salute la iera contentona. Mio papà anche. MI NO!!! I anni che me gà tocà agregarme, xe stai un suplizio: sola muleta in un mar de veci (o forsi i me pareva veci perchè iero muleta, chi sa.....)
Inveze me par coccolo farve veder mia mama e le sue tre sorelle in villeggiatura a Erpelle nel 1932 (le gaveva 28, 25, 22 e 12 anni rispettivamente). Mia mamma gaveva un ricordo dolcissimo de quei anni e, curioso in ela che no contava mai niente, la me contava che mio nono ogni sera fazeva "la ronda" nelle camere per controllar che le fussi in letto e anche sotto i letti el ghe dava un cuc :lol: Sarà perchè iera proprio lui un poco...vivacetto? Chissà....
Mamma xe la seconda da sinistra
Allegati
Le 4 ragazze Marini, 1932.jpg


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41548
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: villeggiatura

Messaggio da babatriestina »

nanaia ha scritto: mese de villeggiatura a Monrupino: I anni che me gà tocà agregarme, xe stai un suplizio: sola muleta in un mar de veci
mia mama e le sue tre sorelle in villeggiatura a Erpelle nel 1932
mi a Monrupino gavevo fato amicizia coi muli de paese: Majda, Sonia, Zvezda e Boris! :-D
epur sta foto no me par nova.. :wink:


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

mio nonno me contava che

Messaggio da nanaia »

Mi con Majda son tuttora in amicizia: la iera l'unica coetanea con cui zogar quando no la doveva aiutar in casa. Quando i ga cominciado la gestion i sui genitori i gà dovù romperse la schena per rimetter in sesto el local...
Noi portavimo a spasso in passegin sua sorella Alenka, assai picia


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: villeggiatura

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...] Zvezda [...]
de cuel che so mi sto nome vol dir "stella" :-)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41548
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: villeggiatura

Messaggio da babatriestina »

ffdt ha scritto:
babatriestina ha scritto:[...] Zvezda [...]
de cuel che so mi sto nome vol dir "stella" :-)
Sì, i me gaveva spiegado subito quela volta ( se sa, de solito, per via de una squadra de balon). Penso che per cortesia a mi, no i se parlava sloven fra de lori co zogavimo insieme ma parlavimo tuti in triestin.


Torna a “Mio nono me contava che ...”