Castello di Sistiana

e anche el Carso triestin che ghe sta intorno
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Castello di Sistiana

Messaggio da rofizal »

Sul libro "Le castellanie del mare e dell'altopiano triestino" de Luigi Foscan e Erwin Vecchiet xe riporatada, oltre ala storia, questa bela foto del Castel de Sistiana fata dal prof. Igor Tuta.

El castel, de cui credo ben pochi sa che esisteva, xe stado poi distruto dai italiani nela prima guerra mondiale. El se trovava nel posto dove adeso xe el distributor.

Tignì presente che l'imagine no xe de publico dominio. Credo che nisun dirà niente per riportarla sul forum visto che vien citado libro, autori e autor dela foto (e no la go mesa ad alta definizion), ma no ste usarla per altro, senza i permesi necesari.
Allegati
CastellodiSistiana.jpg


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: Castello di Sistiana

Messaggio da ffdt »

rofizal ha scritto:[...]no xe de publico dominio [...]
flag_ts se i rugna te li mandemo a ti ;-D ... adeso come adeso no lo go in te la mia disponibilita` ma mi la gavevo vista in t'un altro libro
flag_fr s'ils protestent nous tes l'envoyons ;-D ... actuellement je ne l'ai pas disponible, mais je l'avais vu dans un autre livre
flag_uk if they do protest we'll send them to you ;-D ... currently I haven't it available but I had seen it in another book


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Credo che i resti fussi visibili fino ai anni 30 del 900 :roll:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Un'altra foto de Sistiana dei primi del 900: doveria esser la vista dal Viadotto verso Duin

Immagine


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “I paesi carsici”