Fabbrica macchine - Cantieri Strudthoff / STT
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- AdlerTS
- cavalier del forum
- Messaggi: 9561
- Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
- Località: mail: adlerts[at]email.it
Fabbrica macchine - Cantieri Strudthoff / STT
In sti giorni gavevimo za parlado della "Fabbrica Macchine" in quanto quel che resta de ela xe stado dado in concession alla Finanza per i prossimi 20 anni, con vincolo architetonico.
Per tirar fora un do righe de storia in proposito, diria che la iera conossuda come "Stabilimento Tecnico Strudthoff". Georg Simon Strudthoff iera nato a Brema nel 1775 e rivado a TS nel 1815, dove el ga sposado Maria Manzioli, mula de qua.
All'inizio el ga verto un negozio de atrezzatura nautica, ma nel 1835 el compra un fondo a S. Andrea con pozzo, abitazion ed uno spazio in cui l'impianta una fonderia ed una officina meccanica. Da prima el costruissi macchine per l'agricoltura, ma dal 1846 el comincia a far macchine a vapor, anche se non in senso ancora prettamente navale. Uno dei suoi fioi, Guglielmo, insieme ad altri collaboratori, ga sucessivamente portado l'azienda a specializarse nella fornitura navale, specie per el cantier S. Rocco, col quale la fabbrica iera collegada con un giro de barche a vela che partiva da un proprio molo.
Per tirar fora un do righe de storia in proposito, diria che la iera conossuda come "Stabilimento Tecnico Strudthoff". Georg Simon Strudthoff iera nato a Brema nel 1775 e rivado a TS nel 1815, dove el ga sposado Maria Manzioli, mula de qua.
All'inizio el ga verto un negozio de atrezzatura nautica, ma nel 1835 el compra un fondo a S. Andrea con pozzo, abitazion ed uno spazio in cui l'impianta una fonderia ed una officina meccanica. Da prima el costruissi macchine per l'agricoltura, ma dal 1846 el comincia a far macchine a vapor, anche se non in senso ancora prettamente navale. Uno dei suoi fioi, Guglielmo, insieme ad altri collaboratori, ga sucessivamente portado l'azienda a specializarse nella fornitura navale, specie per el cantier S. Rocco, col quale la fabbrica iera collegada con un giro de barche a vela che partiva da un proprio molo.
Ultima modifica di AdlerTS il mer 28 feb 2007, 22:17, modificato 1 volta in totale.
Cantieri Strudthoff - STT
Salve a tutti.
Non so se sia la sezione giusta, ma... io ci provo: secondo voi, negli archivi del personale della Fincantieri si possono trovare notizie dei tecnici/ingegneri che lavoravano nei cantieri Strudthoff e poi nello Stabilimento Tecnico Triestino, diciamo a partire dal 1850 ?
So, so, farei meglio a chiedere direttamente a loro, ma magari qui c'è qualcuno che ha già fatto una prova...
Grazie.
Saluti
Alberto
Non so se sia la sezione giusta, ma... io ci provo: secondo voi, negli archivi del personale della Fincantieri si possono trovare notizie dei tecnici/ingegneri che lavoravano nei cantieri Strudthoff e poi nello Stabilimento Tecnico Triestino, diciamo a partire dal 1850 ?
So, so, farei meglio a chiedere direttamente a loro, ma magari qui c'è qualcuno che ha già fatto una prova...
Grazie.
Saluti
Alberto
cantieri studthoff
Guarda sotto"" nautica cantieri nord adriatico.""
Ci sono differenti imprese sparse per l'Europa, ma niente va' indietro di tanti anni. Sara difficile.
Maria aka refolo
Ci sono differenti imprese sparse per l'Europa, ma niente va' indietro di tanti anni. Sara difficile.
Maria aka refolo
- AdlerTS
- cavalier del forum
- Messaggi: 9561
- Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
- Località: mail: adlerts[at]email.it
Altro che vincolo architettonico ! Adesso sul Piccolo leggevo che i vol butar zo tuto e far una sede per la finanza ex novoAdlerTS ha scritto:In sti giorni gavevimo za parlado della "Fabbrica Macchine" in quanto quel che resta de ela xe stado dado in concession alla Finanza per i prossimi 20 anni, con vincolo architetonico.
Mal no far, paura no gaver.
- AdlerTS
- cavalier del forum
- Messaggi: 9561
- Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
- Località: mail: adlerts[at]email.it
Dal forum segnalado dal nostro Sbriso, ve segnalo questo colegamento per la ferrovia a cremagliera a scartamento normale che collegava la Fabbrica Macchine de S.Andrea al cantier S.Marco.
Mal no far, paura no gaver.
- sum culex
- no montar in scagno
- Messaggi: 5946
- Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
- Località: Trieste - Rozzol
A mi me xè sta regalà un libro de Alfieri Seri, edito da Edizioni Lint Trieste nel 1987 intitolado: LA FABBRICA MACCHINE DI SANT'ANDREA, dalla modesta officina di Giorgio Strudthoff ai massimi vertici dell'industria meccanica nazionale. Dentro ghe xè tantissime foto d'epoca, ma el copyright me impedissi de farvele veder.
ciao
sum culex
ciao
sum culex
E mi inveze gò de qualche parte tantissime diapositive che gavevo fato durante la demolizion, co' i tirava zò i capanoni cola dinamite...
Solo che xèdiapositive e, anche a trovarle, no gò el scaner per meterle in digitale...
Comunque iera capanoni sai ben costruidi: me ricordo che co i demoliva uno xè sucesa una roba curiosa ... sirena... scoppio... polvere... se sbasa la polvere... e el capanon xè ancora là, solo due metri più basso.
In pratica, l'esplosivo gaveva distrutto due metri de ogni pilastro, ma el resto dela costruzion xè gà sentà e la xè restada in piè...
Quei che xè andai dentro per minar de novo però i ieri un poco cagai...
Comunque, iera ben costruidi i capanoni, ma no se pol dir altretanto dei vetri: bastava un saso, una fionda, e te li spacavi...
Ah, me son dimenticà de dirve che go gavevo un dodici/tredici ani andavo tante volte a zogar in fabrica machine cola fionda...
Solo che xèdiapositive e, anche a trovarle, no gò el scaner per meterle in digitale...
Comunque iera capanoni sai ben costruidi: me ricordo che co i demoliva uno xè sucesa una roba curiosa ... sirena... scoppio... polvere... se sbasa la polvere... e el capanon xè ancora là, solo due metri più basso.
In pratica, l'esplosivo gaveva distrutto due metri de ogni pilastro, ma el resto dela costruzion xè gà sentà e la xè restada in piè...
Quei che xè andai dentro per minar de novo però i ieri un poco cagai...
Comunque, iera ben costruidi i capanoni, ma no se pol dir altretanto dei vetri: bastava un saso, una fionda, e te li spacavi...
Ah, me son dimenticà de dirve che go gavevo un dodici/tredici ani andavo tante volte a zogar in fabrica machine cola fionda...