La Sacra Sindone

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

La Sacra Sindone

Messaggio da AdlerTS »

Logicamente non xe quela vera, bensì una copia in formato originale, però al Giulia sarà esposto un duplicato della reliquia.
Penso che meriti andar a veder lo stesso.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

mah, adesso i ospita reliquie ( in foto) ai centri comerciali.. cossa no i fa per vender!
ormai diria po che de foto dela Sindone se ghe ne ga viste tante, se sa che i più interessanti xe i negativi, se la xe a dimension 1:1 e se se va per altri motivi al Giulia, val la pena de butarghe un ocio.
(mi in genere sule reliquie son perplessa perchè a suo tempo nel Medioevo i ghe ne gaveva trovade troppe)


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

I disi che la sia 1:1 :roll:


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Fin quando, Adler?


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Premessa: go avudo un infanzia con educazion cattolica, son stado agnostico, per non dir ateo, nell'adolescenza e da qualche anno go ritrovado la via del cattolico praticante.
Nonostante la situazion attuale, son anche mi scettico sull'originalità de alcune reliquie sopravvisude al giorno d'oggi.

Son andado a veder 'sta Sindone e go capido per la prima volta el passo del Vangelo de Giovanni "...entrò nel sepolcro, vide e credette".

Un'emozion violentissima, nonostante la consapevolezza de trovarme di fronte ad una riproduzion fotografica.

Sarà in mostra fino al 21 luglio. Se podè, andeghe. Fino ad esaurimento i regala anche un libro che spiega tutto sulla reliquia. Merita davvero.

Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto: Fino ad esaurimento i regala anche un libro che spiega tutto sulla reliquia.
mi no so se i spieghi "tutto" ma in tanti ani go letto de tutto su sta reliquia. Che la gaveva i Savoia, che forsi la ariva de Costantinopoli, che no i ghe badava ssai fin che no i ga fato i negativi fotografici, che la xe un falso del 1300, no, che el polline xe original de quela volta dela terrasanta, no che el carbonio 14 la data al 1300, no che el carbonio 14 xe stado alterado, che xe stado alterado de un evento sopranatural ( la risurrezion che ga lassado un'impronta radioattiva o qualcossa del genere), che la brusadura del fogo del 1600 ( o giù di lì) ga alterado tuto e le prove no val più gnente, che sui oci xe tracia dele monedine, ma no che le monede no xe quele giuste...
insomma, po anche se el fussi veramente un lenziol del epoca che xe vissudo Cristo no vedo una " dimostrazion " che fra tanti morti propio Cristo el gabi involtizzado ...
po come che te disi uno pol gaver una forte impression a veder de persona..
mi son anche catolica, za che se ghe ne parla, ma son moolto scettica sule reliquie dei tempi de Cristo, perchè per tropo tempo el cristianesimo xe stado sconto e le reliquie xe saltade fora solo dopo alcuni secoli. (PS go butado l'ocio sul catechismo uficial, la vose reliquie gnanca no esisti, penso che sia lassado ala sensibilità del singolo)


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Grazie dell'informazione, Adler. Mi piacerebbe molto vederla, ma quasi certamente non sarà possibile, entro il 21 luglio :(

Grazie della foto.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Go seguì el consiglio de andar al Giulia a veder. Son andà sta matina: sul serio xè interessante! E no go podù far a meno de far qualche foto che zonto dopo quela de Adler che xè la più completa.


Immagine
questa xè la parte centrale in negativo


Immagine
Purtropo no se riva a leger ben ma fata de difronte iera tanti de quei riflessi che gnanche col lampo go rivà a far andar via; la go drizada come che go podù: de più no go rivà.


Immagine


Immagine


Immagine


ciao
sum culex


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

A mi me gà molto colpido el negativo della foto della sindone, forsi più ancora del'original, ma no saverìa dirve perchè.
Ciao ciao


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 951
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Grazie delle foto, Sum.

Xè impresionante :-o


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Non so se gavé inteso: la principessa Yasmin von Hohenstaufen dichiara de esser leggittima proprietaria della Sindone, dichiarandose discendente de Federico II de Svevia !
Basaglia colpisce ancora ;--D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Questa me giungi nova! :shock: :shock:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Discendente o meno, come pol uno definirse "proprietario" de un oggetto simile ? Te vol meterlo in sogiorno e far pagar biglietto ? :-)


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi no go seguido ben tutta la storia della Sindone, ma per quel che me ricordo la xe saltada fora come tante reliquie in oriente e come tante la sarà stada ingrumada o comprada de qualchedun che la ga portada in Europa, certamente no da ecclesiastici ma da signori feudali, e mi go sempre savudo che la iera proprietà dei Savoia che la gaveva comprada nel 1453 e per quel la xe finida a Torin.
Su che basi i ghe attribuissi la proprietà a Federico II? cossa el ghe n'entra lu?ai sui tempi la Sindone no iera in Europa, che mi sappio! lu ga fatto un trattato per i pellegrinaggi a Gerusalemme, fra l'altro i lo gaveva anche scomunicado per no aver fatto una crociata tradizional.
Per el discorso sulla proprietà, andè a visitar el S Sepolcro a Gerusalemme e vederè che pena che fa veder el tutto "lottizzado" e spezzettado fra le diverse confessioni cristiane.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Esisti almeno una miniatura trecentesca con la Sindone impicada drio le spalle de Chicco II :-D anche se el suo casato se ga estinto uficlamente nel 1268


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41501
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Esisti almeno una miniatura trecentesca con la Sindone impicada drio le spalle de Chicco II :-D anche se el suo casato se ga estinto uficlamente nel 1268
Mi no gavevo mai sentido prima de ora, essì che de vite de Federico II ghe ne go lette un per.... E Chicco II saria per ti Federico II di Svevia? gavè magnado zibibe in bareta? e po le xe morto nel 1250, te sa una miniatura trecentesca... mostrimela, dai..!

la go trovada:
Immagine

ma devi esser un altra Sindone,
http://www.federicostupormundi.it/bende ... derico.htm
e se leggi e se vedi una foto Le bende di Cristo ereditate dagli Hohenstaufen
e ve riporto el final dela pagina:
Avvenire "La Sindone" presso gli Hohenstaufen

Prof.Baima Bollone"La Tesi della Principessa Kathryn Hohenstaufen e' degna di Fede"

Don Tarzia General Manager Ed. San Paolo

"La tesi della Principessa Kathryn Hohenstaufen e' la via piu' vera":Certamente la Principessa Karhryn e' creatura prediletta del Signore"

Prof.Siliato Sindonologa

La scoperta della Principessa Kathryn e' Epocale e cambiera' tutta la storia degli itinerari della sindone e delle Reliquie del Golgota.

Prof. W.Mc Kenney.

Siamo convinti che La Vera Sindone sia quella scoperta dalla Principessa Kathryn e che quella di Torino sia solo una copia di Leonardo, il quale nell'enigma della Gioconda, vuol celare in codice che il Delfino(Gioca-onda)di Federico II ed Isabella d'Anjou(Angevin ,e' sopravvissuto nel Delfinato nella dinastia Avril de Burey d'Anjou che cela la Sindone e le Bende -come dai capitelli dell'Abbazia di Saint Genis, ove l'Abbate Aprilis ostenta la Sindone, scoperti dalla Principessa Archeologa Yasmin che ha rinvenuto nell'abbazia di Saint Genis, il nome Arcano degli Hohenstaufen Staufe Friius ed addirittura la Tomba di Yaesou six Rex, risolvendo l'enigma et in Arcadia Ego...La scoperta dell'Onfale Graal nel Castrum Petre Roseti, da parte della Principessa Yasmin von Hohenstaufen, svela che Federico II era la Linea di sangue del Santo Graal , come conferma il motto des Avril de Saint Genis SAINTONGE."Fortis Renascitur Proles, Yaesou Renascitur Proles".

S.A.I.R. La Principessa Rosemarie K.Aprile von Hohenstaufen Puoti Veruli Macedonio:"Le Bende rappresentano invece la conferma che la Sindone di Torino fu posta sopra le Bende che riportano il vero Corpo e Volto di Cristo , in quanto a diretto contatto."

ben, co legio ste ciacole le me fa più pensar ala new age che ala religion.. Leonardo, la Gioconda.... la linea di sangue del santo Graal.. semo a livello de Codice da Vinci!!!
difatti, sti testi scrivi che i Hohenstaufen no iera tedeschi, ma de origine palestinese..
Nelle scuole Italiane si deve conoscere la verità, sulla stirpe staufica che non e' tedesca, come intendono affermare i nostalgici del nazismo rampante, nella mitteleuropa, che hanno strumentalizzato tale dinastia che ebbe origine da Davide, dalla Burja inPalestina, detti Buren.
Il termine Bhu ,in mesopotamico ,significa Signore, ne discende che Bhuren o Buren significa "Dinastia del " Signore".
Tutti devono sapere inoltre che prove storiche ufficiali affermano che:La Sindone, le Bende e le reliquie del Golgota furono in possesso degli Hohenstaufen,in quanto congiunti della linea di sangue di Cristo.
e in altri siti el anel de colegamento.. ette podeva mancar.. xe i templari!!!




Mi su Wikipedia leggio quel che se sa:
Nei primi secoli del cristianesimo la Sindone, cioè il lenzuolo sepolcrale di Gesù, è citata in vari documenti, ma soltanto dal 1353 è attestata con certezza l'esistenza del lenzuolo oggi noto come Sindone di Torino. Queste sono le tappe salienti della sua storia a partire da tale data:

* nel 1353, a Lirey, il cavaliere Goffredo di Charny annuncia di essere in possesso del telo che avvolse il corpo di Gesù nel sepolcro.
* nel 1453 Margherita di Charny, discendente di Goffredo, vende la Sindone ai duchi di Savoia,
Leggio anc he de un libro recente:
La croce templare-teutonica di Veroli. Federico II e la Sindone
di Rotundo Domenico


E ara ti, oggi el papa annuncia una futura esposizion dela Sindone de Torin, questi proclama che la loro xe la vera, qualche tempo fa i ga fatto altri esami sempre col carbonio 14 su quella de Torin per ridiscuter la datazione.. e soprattutto se ghe ne parla in television a Porta a Porta ( scopro leggendo su internet..) :shock: :shock: :shock:

posso zontar una roba puramente personal? a mi ste robe me xe lontane anni luce dela religion come che la concepisso mi... e anche dela storia come che la concepisso mi...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:E Chicco II saria per ti Federico II di Svevia?
Go tradoto in triestin anche quel :lol:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Ostensione 2010

Da www.sindone.org si potrà prenotare, gratuitamente, la visita alla Sindone. Dal 1° dicembre, infatti, sarà attivo il servizio di prenotazione online che, con alcune semplici e rapide operazioni, consentirà di riservare il giorno e l’orario della visita.


Mal no far, paura no gaver.
Rawa Ruska
ixolan
ixolan
Messaggi: 292
Iscritto il: gio 11 dic 2008, 18:55

Messaggio da Rawa Ruska »

ma Sindone, se più de Sindòna? :lol: :lol: :lol:

Rawa Ruska


Torna a “Eventi”